AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #41 Skrevet 22. november 2021 Liza-Oslo skrev (6 timer siden): Jeg gjør ikke det og aldri likt han på den måten, men han har mishandlet meg. Han vet at jeg har barn og er sårbar. Kvinner fortjener å få vite hvordan han er Hva om han hevner seg på deg med å skade barna dine? 😱😱😱 Anonymkode: 5982e...2c3 3
Gjest Warrior Skrevet 22. november 2021 #42 Skrevet 22. november 2021 (endret) Du kommer ingen vei med hevn. Tro meg. Man føler seg ikke noe bedre av å hevne seg. Ikke bittelitt en gang. Gå videre er det beste. Fokuser på deg selv og ikke bruk tiden på folk som har gjort deg vondt. Endret 22. november 2021 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #43 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hva kan egentlig bli verre enn et knust hjerte? Noen ganger må man bare få ting ut for sitt eget psykiske velbefinnende. Og om det innebærer hevn så la det stå til tenker jeg (så lenge hun ikke skader ham fysisk, slik som f.eks kutter av slangen el.l.) Min siste loveinterest, han har klart å "rive ut hjertet mitt" flere ganger allerede. Anonymkode: 223d1...3c7 Tja, at han skader henne eller barna hennes? Om hun faktisk ble mishandlet er nok denne personen rimelig ustabil, så hevn vil i verstefall kunne før til at han skader henne eller barna. Det er langt verre enn et knust hjerte, selv om det er kjipt få hjertet knust. Anonymkode: d39fd...164 3
Bamseklemmer Skrevet 22. november 2021 #44 Skrevet 22. november 2021 (endret) Liza-Oslo skrev (8 timer siden): Han har mishandlet meg. I mange år. Jeg planlegger hevn og har lagret to nummer til hans kvinner, jeg skal ta kontakt med de og fortelle de hvem han er. Er dette noe han kan anmelde meg for? Ingen vits i å gå i strupen på disse kvinnene, du bør heller avsløre hvilken drittsekk han er... Liza-Oslo skrev (7 timer siden): Ingen poeng?? Jo det er poeng. Jeg ringer kvinnen i morgen og gir hun alt. Det fine med å advare andre, er at du kan hindre det som skjedde deg... Da støtter jeg deg 100%, med hat og hevn 20%. 20% fordi du kan føle deg bedre. Men husk at hat, er som et ekko som trigger til mere hat... Men jeg er mest redd for at en slik ustabil mann tar igjen med vold. Tankene mine får jeg fra virkelighets filmen "Only Mine" på netflix Endret 22. november 2021 av Bamseklemmer 1
Silva Pluvialis Skrevet 22. november 2021 #45 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva kan egentlig bli verre enn et knust hjerte? Noen ganger må man bare få ting ut for sitt eget psykiske velbefinnende. Og om det innebærer hevn så la det stå til tenker jeg (så lenge hun ikke skader ham fysisk, slik som f.eks kutter av slangen el.l.) Min siste loveinterest, han har klart å "rive ut hjertet mitt" flere ganger allerede. Anonymkode: 223d1...3c7 Hva kan bli verre hvis han er voldelig? At han slår eller i verste fall dreper henne? 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #46 Skrevet 22. november 2021 Du har barn og skal holde deg langt unna alt som har med han å gjøre!! Anonymkode: 416ba...88b 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #47 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Den beste hevnen er å leve lykkelig uten han. Gå i terapi og fokuser på deg selv. Har han gjort noe ulovlig mot deg bør du anmelde. Det er stor sannsynlighet for at kvinnene ikke vil tro på deg. Anonymkode: 4a40f...cc7 Lettere sagt enn gjort. Mange sliter i årevis etter visse hendelser. Han som voldtok meg stjal 3 år av mitt liv. Jeg har det bra nå, men pga av det neket la jeg på meg 10kg, hadde selvmordsforsøk, utviklet ulike psykiske problemer og mye annet. Jeg er ikke frisk mentalt fordi slikt tar tid, men hendelsen er lagt bak meg og har det fint med meg selv igjen. Er ikke bare å gå i terapi og fokusere på seg selv. De fleste som har opplevd noe veldig vondt vet hva jeg mener, Anonymkode: 8a630...853 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #48 Skrevet 23. november 2021 Warrior skrev (7 timer siden): Du kommer ingen vei med hevn. Tro meg. Man føler seg ikke noe bedre av å hevne seg. Ikke bittelitt en gang. Gå videre er det beste. Fokuser på deg selv og ikke bruk tiden på folk som har gjort deg vondt. Du tar feil. Noen føler seg bedre. Bare fordi du og eventuelt noen andre ikke hadde følt at det gjør deg bedre betyr ikke at alle har det slik. Anonymkode: 8a630...853 1
Silva Pluvialis Skrevet 23. november 2021 #49 Skrevet 23. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 2.20): Lettere sagt enn gjort. Mange sliter i årevis etter visse hendelser. Han som voldtok meg stjal 3 år av mitt liv. Jeg har det bra nå, men pga av det neket la jeg på meg 10kg, hadde selvmordsforsøk, utviklet ulike psykiske problemer og mye annet. Jeg er ikke frisk mentalt fordi slikt tar tid, men hendelsen er lagt bak meg og har det fint med meg selv igjen. Er ikke bare å gå i terapi og fokusere på seg selv. De fleste som har opplevd noe veldig vondt vet hva jeg mener, Anonymkode: 8a630...853 ENIG! Fy faen så lei jeg er av kommentarer og holdninger som «kom deg videre, slutt å være så bitter og tenk positive tanker». Folk som tror de har fasiten, men som egentlig ikke har peiling. Bare nei! Føler med deg. ❤️ Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
Gjest Alterego666 Skrevet 23. november 2021 #50 Skrevet 23. november 2021 «Å være bitter er som å svelge en giftpille og håpe at noen andre dør.» Nelson Mandela
Rosatoast Skrevet 30. november 2021 #51 Skrevet 30. november 2021 Du er sjalu, desperat og trist. Veldig dumt å handle på disse følelsene, du er en voksen dame og disse du skal ringe kommer nok ikke til å ta deg seriøst. Det er dumt å evt utsette seg selv for nok et nederlag, når det er barn i bildet. Du er faktisk nødt til å fokusere på å bli frisk, hvis du noen gang vil ha en normal familie. Tåke the high road! Du trenger å heale, egenkjærlighet er viktig!! Gå i terapi og jobb med deg selv. Det å handle i affekt er så utrolig ødeleggende, uansett hva personen har gjort deg! 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #52 Skrevet 30. november 2021 Gjenferdet skrev (På 23.11.2021 den 2.23): ENIG! Fy faen så lei jeg er av kommentarer og holdninger som «kom deg videre, slutt å være så bitter og tenk positive tanker». Får lyst til å hyle. Noen ganger blir man så skadet at det sitter i marg og ben. At noen krever at man skal legge det bak seg er direkte fornærmende. Det kommer når det kommer. Det skal ikke påtvinges. Folk som tror de har fasiten, men som egentlig ikke har peiling. Bare nei! Føler med deg. ❤️ Selvsagt tar det lang tid, med mye jobbing, å virkelig komme over traumatiske hendelser. Nettopp derfor er det viktig å bruke krefter på rett sted, og ikke kaste bort krefter på ting som bare drar en lenger ned. Anonymkode: 7df0e...88f 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #53 Skrevet 3. desember 2021 Liza-Oslo skrev (På 22.11.2021 den 10.56): Han har mishandlet meg. I mange år. Jeg planlegger hevn og har lagret to nummer til hans kvinner, jeg skal ta kontakt med de og fortelle de hvem han er. Er dette noe han kan anmelde meg for? Hvis du gjør det så er du ikke bedre en han. Anonymkode: 63ff6...bdc
r0llz Skrevet 3. desember 2021 #54 Skrevet 3. desember 2021 Liza-Oslo skrev (På 22.11.2021 den 11.26): Jeg noterte nummeret da hans fuckfriend ringte, andre har jeg lagret fra før. Det jeg har tenkt til er å sende opptak av telefonsamtale og chatloggen vår til henne og har funnet adressen på nett. Jeg har hatt psykisk sykdom i familien så jeg er ekstra sår. Jeg har aldri likt han så godt fordi han er gal og ikke så pen, men han er en som har gitt meg oppmerksomhet. Han anmelder alle så det blir vel det men jeg kan vel anmelde tilbake? Hvis hans Ff ringte deg så hadde hun kanskje sett noen røde flagg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå