Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så lenge du ikke bryter loven,så kan han ikke anmelde deg. Ærekrenkelse kan sikkert være relevant her. Men tenker at når han ser at du bruker så mye energi på å hevne deg på han, så tror han at du elsker han.

Anonymkode: 5982e...2c3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om fyren er så farlig som du sier, kan det være farlig for deg å prate med de nye damene hans. 

Men jeg må si at dersom jeg hadde vært en av disse damene, hadde jeg satt stor pris på advarselen.

Kanhende ville jeg ikke umiddelbart trodd deg, men etterhvert som hans sanne ansikt viste seg ( for det gjør det alltid etter en tid med pen fasade), ville jeg ha husket samtalen med deg og visst at jeg ikke var alene om å ha blitt mishandlet. Den kunnskapen ville ha gjort det lettere for meg å gå. 

Men som sagt, du tar en stor risiko her. Du bør tenke nøye over om det er verdt det. Du er fri fra ham nå, og om han igjen begynner å oppføre seg som et rævhøl, er det ikke ditt problem.

Anonymkode: b62f3...8a8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så lenge du ikke bryter loven,så kan han ikke anmelde deg. Ærekrenkelse kan sikkert være relevant her. Men tenker at når han ser at du bruker så mye energi på å hevne deg på han, så tror han at du elsker han.

Jeg gjør ikke det og aldri likt han på den måten, men han har mishandlet meg. Han vet at jeg har barn og er sårbar. Kvinner fortjener å få vite hvordan han er

Skrevet
Liza-Oslo skrev (6 minutter siden):

Nei!!

Du har jo slått deg helt vrang, hvorfor det? Vær nå grei

Anonymkode: bb815...18f

Skrevet

For din egen sikkerhet vil jeg ikke anbefale deg å hevne deg på en som har mishandlet deg. Det kan bli farlig. Beskytt deg selv.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har jo slått deg helt vrang, hvorfor det? Vær nå grei

Anonymkode: bb815...18f

Han var ikke grei og da er ikke jeg grei. Nå skal HUN få vite det også! 

• Liker 2
Skrevet

Tror du virkelig at det gjør deg noe godt å la han ta opp mer plass i hodet ditt enn nødvendig ?
Hadde du ikke vært besatt av han, så hadde du funnet mer konstruktive ting å bruke tiden din på.

Han er ikke ditt problem lenger. Se fremover.

• Liker 4
Skrevet
Gjenferdet skrev (14 minutter siden):

For din egen sikkerhet vil jeg ikke anbefale deg å hevne deg på en som har mishandlet deg. Det kan bli farlig. Beskytt deg selv.

Dette også!

Sånne folk er i stand til det meste.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ærekrenkelse utgikk i 2015. 

Anonymkode: 97ebf...54d

• Liker 2
Skrevet
Liza-Oslo skrev (35 minutter siden):

Jeg gjør ikke det og aldri likt han på den måten, men han har mishandlet meg. Han vet at jeg har barn og er sårbar. Kvinner fortjener å få vite hvordan han er

Men hvorfor i alle dager gadd du da å være sammen med han?

Anonymkode: 8ca91...ff5

Skrevet

Ts, får du hjelp etter mishandlinga du har vært utsatt for? 

• Liker 4
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (13 minutter siden):

Ts, får du hjelp etter mishandlinga du har vært utsatt for? 

Nei.

Skrevet
Virrevirrevapp skrev (3 minutter siden):

Spist jeg skjønner er disse de mest effektive metodene: https://www.nkvts.no/kunnskapsbasert-traumebehandling/behandling-av-ptsd/

Om du forklarer legen hva du har opplevd, kan du henvises videre til noen som kan gi behandling for traumer. 

Jeg har ikke råd. Men jeg får fred ved å vite at flere vet det jeg vet og at han holder seg unna! Derfor jeg har tatt vare på alt og tatt opp samtaler. 

Skrevet
Liza-Oslo skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke råd. Men jeg får fred ved å vite at flere vet det jeg vet og at han holder seg unna! Derfor jeg har tatt vare på alt og tatt opp samtaler. 

Du får det på avtale. Så du betaler opptil frikort og så er det gratis. 

Anonymkode: 4a40f...cc7

• Liker 4
Skrevet
Liza-Oslo skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke råd....

Hvis du ikke har råd tii å gå til legen, bør du fokusere på å bedre økonomien din så du kan ta vare på deg selv.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du får det på avtale. Så du betaler opptil frikort og så er det gratis. 

Anonymkode: 4a40f...cc7

Jeg har ikke råd opp til frikortet

Skrevet

Ta kontakt med et krisesenter. De vil ofte ha spisskompetanse som vanlige psykologer mangler. 

Anonymkode: b62f3...8a8

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, Gjenferdet said:

Hva kan egentlig bli verre enn et knust hjerte? Noen ganger må man bare få ting ut for sitt eget psykiske velbefinnende. Og om det innebærer hevn så la det stå til tenker jeg (så lenge hun ikke skader ham fysisk, slik som f.eks kutter av slangen el.l.) Min siste loveinterest, han har klart å "rive ut hjertet mitt" flere ganger allerede.

Anonymkode: 223d1...3c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...