Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har mishandlet meg. I mange år. 

Jeg planlegger hevn og har lagret to nummer til hans kvinner, jeg skal ta kontakt med de og fortelle de hvem han er. 

Er dette noe han kan anmelde meg for? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan anmelde hva som helst.

Anonymkode: d0ee7...212

• Liker 1
Skrevet

Den beste hevnen er å leve lykkelig uten han. 

Gå i terapi og fokuser på deg selv. 

Har han gjort noe ulovlig mot deg bør du anmelde. 

Det er stor sannsynlighet for at kvinnene ikke vil tro på deg. 

Anonymkode: 4a40f...cc7

• Liker 16
Gjest Anonymus51
Skrevet
Liza-Oslo skrev (7 minutter siden):

Jeg planlegger hevn og har lagret to nummer til hans kvinner, jeg skal ta kontakt med de og fortelle de hvem han er. 

Han kan nok anmelde deg, men politiet vil nok ikke gjøre noe med at du har snakket med to mennesker. Det er jo ikke ulovlig. Og man kan ikke lenger i Norge anmelde folk for æreskrenkelse på et slikt grunnlag.

så hvis du tenker på risiko for at politiet foretar seg noe, så er det nok veldig liten risiko for det ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den beste hevnen er å leve lykkelig uten han. 

Gå i terapi og fokuser på deg selv. 

Har han gjort noe ulovlig mot deg bør du anmelde. 

Det er stor sannsynlighet for at kvinnene ikke vil tro på deg. 

Anonymkode: 4a40f...cc7

Dette. Anmeld ham, og gå videre.

Hevn vil enten ikke fungere eller slå tilbake.

• Liker 2
Skrevet

Jeg noterte nummeret da hans fuckfriend ringte, andre har jeg lagret fra før. Det jeg har tenkt til er å sende opptak av telefonsamtale og chatloggen vår til henne og har funnet adressen på nett. Jeg har hatt psykisk sykdom i familien så jeg er ekstra sår. 

Jeg har aldri likt han så godt fordi han er gal og ikke så pen, men han er en som har gitt meg oppmerksomhet. 

Han anmelder alle så det blir vel det men jeg kan vel anmelde tilbake?

• Liker 2
Skrevet
Liza-Oslo skrev (8 minutter siden):

Jeg noterte nummeret da hans fuckfriend ringte, andre har jeg lagret fra før. Det jeg har tenkt til er å sende opptak av telefonsamtale og chatloggen vår til henne og har funnet adressen på nett. Jeg har hatt psykisk sykdom i familien så jeg er ekstra sår. 

Jeg har aldri likt han så godt fordi han er gal og ikke så pen, men han er en som har gitt meg oppmerksomhet. 

Han anmelder alle så det blir vel det men jeg kan vel anmelde tilbake?

Og ellers går det bra? 

Anonymkode: c0849...82d

• Liker 11
Skrevet

Den beste hevnen er å ignorere drittsekker. Få de til å føle seg ubetydelig. Som en mygg på frontruta di som du tar med vindusviskeren. Med tiden vil elskerinnene hans også innse helt av seg selv hvilken drittsekk han er, og han vil stå alene tilbake. Alle vil snu ryggen til han. Ved å ignorere han - ikke gi han oppmerksomhet (hevn). Drittsekker elsker oppmerksomhet (selv i form av hevn). Du går videre i livet ditt. Han lever sitt i ensomhet fordi han kan ikke late som han er en grei fyr for alltid. Karma.

Anonymkode: 5982e...2c3

• Liker 4
Skrevet

Jeg skal også informere senteret der vi har vært, for han får plutselige utbrudd av agression.

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke slutte, Liza-Oslo. Ingen poeng hevne deg. Vær nå grei nå og en god taper.

Anonymkode: bb815...18f

Skrevet

Jeg tok hevn på en veldig voldelig eks et par ganger.

Da jeg pakket meg ut fra huset hans så la jeg igjen ei skikkelig ruke i doen hans. Så dyppet jeg tannbørsten hans oppi vannet i doen og satte den tilbake i glasset. Lot også være å dra opp, han hatet lukt og skitt på badet. 

Jeg gikk rett bort til han på byen, året etter bruddet og spurte hvordan det gikk med han. Jeg viste han at jeg ikke fantes redd og viste meg lykkelig og fin. Rett etter jeg forlot samtalen så stakk han fra utestedet og så han igjen. 

Så oppdaget ei venninne av meg at han var på tinder. Jeg laget en falsk profil med ukjent bilde (googlesøk) og likte han, han likte tilbake og vi nevnte å prate. Jeg kjenner han jo, så jeg la opp min falske profil så den drømmedama for han. Så slettet jeg profilen midt i samtalen. Håper han ennå går å føler på ghostingen. 

Han kastet meg ned trappa, han tok kvelertak på meg, han spytter på meg, han knivstakk meg, han slo meg, han slang meg i murvegg, han latterliggjorde alt ved meg, han slang meg i veggen ved sex, han kalte meg de verste ting, han tvang meg til å sitte ute hele nyttårsaften og avsluttet forholdet med utroskap. I perioder fikk jeg ikke mat, jeg hadde lang liste med vaske/gjøremål som måtte følges. Jeg fikk ikke omgås folk, han tok fra meg bilnøkler og bankkort så jeg ikke kunne reise noe steder. Han tvang meg til å stenge alle sosiale medier, han nektet meg å besøke familien min alene. Han hadde flere dager i strekk der han behandlet meg som luft. Før eksamensdager kunne han vekke meg og dra meg etter håret ut av sengen pga filleting. 

Så jeg syns han fortjener et dårlig liv, men jeg tør ikke anmelde. 

Anonymkode: 97ebf...54d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan du ikke slutte, Liza-Oslo. Ingen poeng hevne deg. Vær nå grei nå og en god taper.

Ingen poeng?? Jo det er poeng. Jeg ringer kvinnen i morgen og gir hun alt. 

• Liker 2
Skrevet
Liza-Oslo skrev (1 minutt siden):

Ingen poeng?? Jo det er poeng. Jeg ringer kvinnen i morgen og gir hun alt. 

Nei det gjør du ikke! Du slutter med dette tullet ellers så skal du bli anmeldt.

• Liker 2
Skrevet
Liza-Oslo skrev (56 minutter siden):

Han kan jo det men kommer ingen vei uansett, er jo lov å snakke med folk;)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei det gjør du ikke! Du slutter med dette tullet ellers så skal du bli anmeldt.

Han vet jo ikke det med mindre hun sier noe til han! 

Skrevet
Loff77 skrev (2 minutter siden):

Han kan jo det men kommer ingen vei uansett, er jo lov å snakke med folk;)

Takk.

Skrevet
Liza-Oslo skrev (Akkurat nå):

Han vet jo ikke det med mindre hun sier noe til han! 

Du burde snakke med han å høre hva han har å si før du plumper ut med noe du vil angre på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du burde snakke med han å høre hva han har å si før du plumper ut med noe du vil angre på.

Nei!!

Skrevet

Ikke gi ham mer oppmerksomhet. Sånne folk lever for god eller dårlig oppmerksom, da føler de seg viktige. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tok hevn på en veldig voldelig eks et par ganger.

Da jeg pakket meg ut fra huset hans så la jeg igjen ei skikkelig ruke i doen hans. Så dyppet jeg tannbørsten hans oppi vannet i doen og satte den tilbake i glasset. Lot også være å dra opp, han hatet lukt og skitt på badet. 

Jeg gikk rett bort til han på byen, året etter bruddet og spurte hvordan det gikk med han. Jeg viste han at jeg ikke fantes redd og viste meg lykkelig og fin. Rett etter jeg forlot samtalen så stakk han fra utestedet og så han igjen. 

Så oppdaget ei venninne av meg at han var på tinder. Jeg laget en falsk profil med ukjent bilde (googlesøk) og likte han, han likte tilbake og vi nevnte å prate. Jeg kjenner han jo, så jeg la opp min falske profil så den drømmedama for han. Så slettet jeg profilen midt i samtalen. Håper han ennå går å føler på ghostingen. 

Han kastet meg ned trappa, han tok kvelertak på meg, han spytter på meg, han knivstakk meg, han slo meg, han slang meg i murvegg, han latterliggjorde alt ved meg, han slang meg i veggen ved sex, han kalte meg de verste ting, han tvang meg til å sitte ute hele nyttårsaften og avsluttet forholdet med utroskap. I perioder fikk jeg ikke mat, jeg hadde lang liste med vaske/gjøremål som måtte følges. Jeg fikk ikke omgås folk, han tok fra meg bilnøkler og bankkort så jeg ikke kunne reise noe steder. Han tvang meg til å stenge alle sosiale medier, han nektet meg å besøke familien min alene. Han hadde flere dager i strekk der han behandlet meg som luft. Før eksamensdager kunne han vekke meg og dra meg etter håret ut av sengen pga filleting. 

Så jeg syns han fortjener et dårlig liv, men jeg tør ikke anmelde. 

Anonymkode: 97ebf...54d

Snakk med krisesenteret, få hjelp til å anmelde. Da blir det lettere for neste kvinne som anmelder ham. 

Anonymkode: d7a32...cda

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...