AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Barna på 6 og 8 år skal få nintendo switch til jul, men har så lite kunnskap om slikt, så er det noen som har spill å anbefale? De er veldig glad i mario, men det er jo så mye å velge i! Anonymkode: 35033...f5f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Super Mario 3D World!!! Jeg elsker det spillet! Der kan de også spille samtidig inne i samme verden, ergo mindre krangling! Jeg, kvinne 34, ønsker meg også switch med det spillet, og jeg spiller ingenting ellers. Anonymkode: 441e2...78d 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 MarioCart er obligatorisk. Anonymkode: d96f0...11d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Marioparty! Det er basically brettspill til switch, og noe man kan spille sammen! Anonymkode: 41ab1...35d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 Super Mario Odyssey har blitt mest brukt her hele veien. Alle de andre har blitt spilt mye i starten for så å bli glemt, men han kommer alltid tilbake til dette spillet. (Han fikk switch da han var 7 år og er 10 nå.) Anonymkode: 6353d...e5d 1
Sariou Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 Lego-spillene er også veldig fine. Særlig Lego worlds er kjempefint å spille sammen.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #7 Skrevet 22. november 2021 Mario kart og Mario brothers er populært. Spyro er enkelt og norsk tale. Animal crossing er veldig populært hos 9 åringen, men krever en at en voksen som kan engelsk spiller ilag med til å begynne med. Minecraft liker endel barn. Ellers finnes det endel småspill som puslespill, fargelegging ol. Ellers er et godt tips å låne spill på biblioteket. Da får ungene prøvd dem før du evt kjøper dem. Har ikke ditt lokale bibliotek spill inne så kan de låne det av andre bibliotek for deg. Anonymkode: aa385...131
AprilLudgate Skrevet 22. november 2021 #8 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mario kart og Mario brothers er populært. Spyro er enkelt og norsk tale. Animal crossing er veldig populært hos 9 åringen, men krever en at en voksen som kan engelsk spiller ilag med til å begynne med. Minecraft liker endel barn. Ellers finnes det endel småspill som puslespill, fargelegging ol. Ellers er et godt tips å låne spill på biblioteket. Da får ungene prøvd dem før du evt kjøper dem. Har ikke ditt lokale bibliotek spill inne så kan de låne det av andre bibliotek for deg. Anonymkode: aa385...131 What? Det visste jeg ikke 😍 Skal gi Switch til ungen til jul, og har kjøpt ett av spillene som ble anbefalt her. Utover det synes jeg det var så vanskelig å vurdere interessepotensialet.... Gøy med spillutlån 🥳
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #9 Skrevet 22. november 2021 Pode! Kjempefint for barn. Ingen kan vinne, så ingen sure miner. Men de kan kose seg med oppdagelser og samarbeid. Pode er til og med et norsk spill. Anonymkode: 229a5...edb
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #10 Skrevet 23. november 2021 Super Mario deluxe blir mest spilt her. Ellers er Mario party supert. Moro for hele familien. Det er to forskjellige utgaver. Mariokart vil jeg også anbefale. Anonymkode: a2ba0...840
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #11 Skrevet 23. november 2021 Legospillene har alle two-player, så de kan spille sammen. Noen av dem har dansk eller svensk stemme. Lego city hadde svensk mener jeg. Lego world er som mer barnevennlig minecraft, meste har visuelle forklaringer. vår gutt liker ikke bilspill, så bare obs på at smaken til unger kan være forskjellig. Velg litt forskjellige typer spill, så de får prøve ulike ting, og vær forberedt på at alt kanskje ikke fenger like mye Anonymkode: 6d28b...6da
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #12 Skrevet 23. november 2021 Flåklypa grand prix kommer i nyutgivelse til switch nå i disse dager. Var veldig populært spill på 90-tallet. Norske stemmer, flere minispill og et race bl.a, så stor variasjon i hva de kan gjøre. Anonymkode: 6d28b...6da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå