Gå til innhold

Hvordan bruke eggløsningstester? Menstruasjonsforstyrrelser etter vaksine

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har alltid hatt regelmessig menstruasjon hvor syklusen har vart i 31-32 dager. 

Etter korona-vaksinen har der bare blitt krøll - mensen kommer 1 uke før tiden/12 dager forsent, mensen kommer og går over 2 uker osv. Vi prøver å bli gravide, men det er fryktelig vanskelig å forholde seg til en så ustabil syklus. 

Har kjøpt inn eggløsningstester, men usikker på hvordan man får mest ut av de. Tracker syklusen i ulike apper, appene anslår at jeg skal ha eggløsning innenfor tidsperioden 27.-30. november.

Når bør jeg begynne å teste? Når på døgnet er det best å teste? Når bør man aller helst ha sex i forhold til positiv eggløsningstest - før, etter, samme dag?

Anonymkode: 16899...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde begynt å teste i dag så du ikke går glipp av den. Ikke drikk eller gå på do på minst 3 timer. Test på ettermiddagen. Det er ikke unormalt st styrken på streken vil variere. Den er ikke positiv før streken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Når du oppdaget økning kan det være lurt å teste 2 ganger til dagen. Anbefaler å laste ned appen premom. Det kan du ta bilde av testene og legge inn, så rangerer den styrken på testen for deg 😊

Anonymkode: c49ac...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...