AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Det har vel bare skjedd med 1, over tid. Vi er venner som fra tid til annen ligger sammen. Også var det en annen jeg også lå med som jeg helst kunne tenkt meg å bare vært venner med, men den relasjonen utviklet seg til noe romantisk og når det tok slutt ville han ikke ha noe med meg å gjøre lenger... Men han første her skulle jeg ønske at jeg klarte å ikke ligge med, da det er veldig rart for meg at vi skal ligge sammen også når vi er med andre senere skal vi være veldig kompis-aktige.. Anonymkode: d9de4...6b2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Det er bare å bestemme seg for å ikke gjøre det. Så enkelt er det egentlig. Anonymkode: 51f0f...d65 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Og så har du vel tenkt å beskylde han for overgrep, siden du "egentlig ikke ville" Seriøst, skjerp deg Anonymkode: ad584...284 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 De fuckzoner deg? Altså du vil egentlig bare være venner men de vil alltid noe mer? Anonymkode: d1f43...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og så har du vel tenkt å beskylde han for overgrep, siden du "egentlig ikke ville" Seriøst, skjerp deg Anonymkode: ad584...284 Du kan skjerpe deg, du også. Anonymkode: 51f0f...d65 1
sicario Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 Hvordan slutte å ligge med kompiser? Veldig enkelt. Slutt.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #7 Skrevet 22. november 2021 Jeg klarer ikke se at det er vanskelig å ikke ligge med noen, du ikke ønsker å ligge med? Det er bare å la være. Hvis det er sånn at du egentlig har lyst, men skulle ønske du ikke hadde lyst så får du vel holde deg unna situasjoner hvor det kan skje. Aldri vær alene sammen hjemme hos hverandre eller andre steder hvor det er aktuelt å ha sex. Anonymkode: 467a7...d90
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #8 Skrevet 22. november 2021 Her tenker jeg det ikke burde være så mye mer komplisert enn å holde beina lukket og ha litt selvrespekt. Anonymkode: 4f25d...061
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #9 Skrevet 22. november 2021 Forfører hun deg? Kan du ikke si at dere ikke kan ligge sammen,men kun være venner? Anonymkode: e064e...2f6
Rosatoast Skrevet 22. november 2021 #10 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det har vel bare skjedd med 1, over tid. Vi er venner som fra tid til annen ligger sammen. Også var det en annen jeg også lå med som jeg helst kunne tenkt meg å bare vært venner med, men den relasjonen utviklet seg til noe romantisk og når det tok slutt ville han ikke ha noe med meg å gjøre lenger... Men han første her skulle jeg ønske at jeg klarte å ikke ligge med, da det er veldig rart for meg at vi skal ligge sammen også når vi er med andre senere skal vi være veldig kompis-aktige.. Anonymkode: d9de4...6b2 Det er jo bare å bestemme seg for å ikke ligge med dem. Selv om de kanskje prøver seg, her handler det om viljestyrke - hvis det er sånn at du føler at du skal "bli med" på leken hvis det skjer noe.
Hr. Aktiv Skrevet 22. november 2021 #11 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det har vel bare skjedd med 1, over tid. Vi er venner som fra tid til annen ligger sammen. Også var det en annen jeg også lå med som jeg helst kunne tenkt meg å bare vært venner med, men den relasjonen utviklet seg til noe romantisk og når det tok slutt ville han ikke ha noe med meg å gjøre lenger... Men han første her skulle jeg ønske at jeg klarte å ikke ligge med, da det er veldig rart for meg at vi skal ligge sammen også når vi er med andre senere skal vi være veldig kompis-aktige.. Anonymkode: d9de4...6b2 😂
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #12 Skrevet 22. november 2021 Jeg hadde også det problemet. Lå med folk kun fordi det var forventet. Viser seg at jeg har aspergers, så jeg hadde en tendens til å bare la slike ting skje. People-pleaser, sårbar for å bli utnyttet fordi jeg gikk med på ting fordi jeg trodde det var forventet av meg. Når jeg ble obs på det, så kunne jeg gjøre en endring. Laget meg noen regler jeg følger til punkt og prikke. Satte grenser for meg selv og spesielt for andre. Ts, det første du må innse er at kompiser som vil ligge med deg, er ikke kompiser. Forskning viser at vennskap mellom menn og kvinner er veldig forskjellige. Kvinner kan fint være venn med menn, men menn er ofte kun venner med kvinner de synes er attraktive, og de tror kvinner kjenner på den samme attraksjonen. Får du deg en kompis, så er det derfor store sjanser for at han finner deg attraktiv, og får han mulighet til å ligge med deg, så gjør han det. Dessverre. Sett opp grenser for deg selv og andre. DU bestemmer om du vil ligge med noen eller ikke. At en kompis prøver seg betyr ikke at du må la det skje. Ikke la andre styre hva du gjør. Ta styring selv. Vær bevisst på situasjoner hvor dette kan skje. F.eks, om en kompis foreslår popcorn og film nach etter byen, si nei. Om en kompis spør om du vil ligge over etter en bytur fordi han bor nærmere, si nei. Anonymkode: 8c84a...c38 3
Liza-Oslo Skrevet 22. november 2021 #13 Skrevet 22. november 2021 Jeg har gjort det samme, angrer. "Carl" ga meg hpv i tillegg. Kjønnsvorter er ikke så lette å skjule, kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå