Gå til innhold

Veldig nært knyttet til foreldrene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ser ikke for meg at jeg skulle klare å bo i en annen by enn dem. Er 30 år. Er dette unormalt?

Anonymkode: 04e81...a28

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og ser ikke for meg at jeg skulle klare å bo i en annen by enn dem. Er 30 år. Er dette unormalt?

Ikke unormalt. Noen er knyttet til foreldre og vil bo nærmere med dem. Det er helt greit. Jeg liker også å bo nær dem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Anonymkode: 04e81...a28

Er det en grunn til at det er sånn eller ?

Har selv adhd og sliter litt med sånn "dependency" tendenser ovenfor andre. Tungt å stå sterkt alene som selvstendig person. Men det går jo. Men blir jo stressa. Vi mennesker er jo flokkdyr og trives sammen. Og noen har diagnoser som gjør at de ikke greier seg helt alene. 

Anonymkode: 0b5ea...a6e

Skrevet

TS, jeg har det på samme måte. Snakker med mamma på tlf hvertfall 2-3 ganger i uken og treffer de sikkert annen hver uke. Hadde ikke orket å bo veldig langt unna. Vi er jo heldige også da som har et godt forhold til foreldrene våre! Men med unntak av flytting, hindrer dette deg i hverdagen? Har du egentlig lyst til å flytte? Hvor langt unna føler du deg komfortabel med å bo? 30 min? 10? 

Tenker at så lenge det ikke er et problem i hverdagen så er det bare hyggelig :) 

Anonymkode: 7253c...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...