AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Om man er i felles Facebook gruppe med noen en har blokkert, vil likevel den personen kunne se hva du skriver i gruppen? Anonymkode: 9309e...0d4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Nei, en skal ikke kunne det. Jeg vet moderatorer ikke har kunne lest om de blir blokkert tidligere, husker det skrevet ganske ofte at om du blokkerte moderator ville du bli utestengt. Vet ikke om det er blitt endret for dem da. Uansett dumt skrive noe på en gruppe om du vil skjule det du skriver for noen, for kan alltid være de har sladrete venner/bekjente. Til og med hørt om fremmede som har sagt noe til den andre parten. Anonymkode: 59a47...3a4
norw Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, en skal ikke kunne det. Jeg vet moderatorer ikke har kunne lest om de blir blokkert tidligere, husker det skrevet ganske ofte at om du blokkerte moderator ville du bli utestengt. Vet ikke om det er blitt endret for dem da. Uansett dumt skrive noe på en gruppe om du vil skjule det du skriver for noen, for kan alltid være de har sladrete venner/bekjente. Til og med hørt om fremmede som har sagt noe til den andre parten. Anonymkode: 59a47...3a4 Pluss at folk kan ha flere Facebook-brukere i den samme gruppa. Har det selv, og hovedbrukeren min som ikke har blokkert noen, og neppe har blitt blokkert, har full oversikt over det som postes i gruppene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå