Gå til innhold

Frastjålet bank-kort og sperret det, får ikke brukt netthandel?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Adobyen skrev (48 minutter siden):

Meny driver med netthandel og leverer hjem, men ikke alle steder.  Da kan man bruke klikk og hent.  På nettsiden deres er det en chat som du kan spørre om det du lurer på.

Når åpner de? Det er mandag og netthandel og leveringstidspunkt blir raskt fylt opp. 

ts

Anonymkode: 58986...395

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hvile butikker godtar vipps? Gjør Kiwi og Meny det? Har hatt to anfall av svimmelhet i løpet av tre døgn, og legevakta måtte komme for å hjelpe meg opp fra gulvet. Jeg svimte av, men klarte trykke på trygghetsalarmen. Vet ikke om jeg tør gå ut i dag, hvis jeg får nytt anfall. 

ts

Hvis du har Coop-medlemskap eller kjenner noen med det, kan du betale med mobilen i Coop-butikker der det er selvutsjekking. Kan hende det går i kassa også - aldri prøvd. :)

Endret av Rowan
Leif
Skrevet
Rowan skrev (1 minutt siden):

Hvis du har Coop-medlemskap eller kjenner noen med det, kan du betale med mobilen i Coop-butikker der det er selvutsjekking. Kan hende det går i kassa også - aldri prøvd. :)

Takk for svar, men jeg har ikke medlemskap  i Coop, kun Trumf. Problemet er jo også at jeg har hatt to anfall av svimmelhet og besvimt så legevakta var her. Har trygghetsalarm. Så det er ikke lett for meg å gå ut når det kan skje igjen og det er en kilometer til butikken. 

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar, men jeg har ikke medlemskap  i Coop, kun Trumf. Problemet er jo også at jeg har hatt to anfall av svimmelhet og besvimt så legevakta var her. Har trygghetsalarm. Så det er ikke lett for meg å gå ut når det kan skje igjen og det er en kilometer til butikken. 

ts

Når anfall kommer kan det gå lenge til neste gang, men de kan komme daglig i opptil en uke. 

ts

Skrevet

Kjenner du noen som kan hjelpe deg i andre deler av landet? De kan legge inn en bestilling på nett som blir levert til deg og så vippser du dem. 

Anonymkode: bd0e0...11f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjenner du noen som kan hjelpe deg i andre deler av landet? De kan legge inn en bestilling på nett som blir levert til deg og så vippser du dem. 

Det kan jeg gjøre, men da må jeg forklare hva som har skjedd og jeg har ikke lyst å prate om det. Men en venninne, hun som har angst sa at hun kunne handle for meg så da ordner det seg i dag. 

ts

• Liker 1
Skrevet

Det er ingen her TS som kommer til å legge inn en betaling for deg. ODA kan betales ved vipps. 

Anonymkode: d3840...58a

• Liker 1
Skrevet

På Rema 1000 kan man betale med Vipps. Da åpner man Vipps appen og Scanner QR koden som kommer opp i kortterminalen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det kan jeg gjøre, men da må jeg forklare hva som har skjedd og jeg har ikke lyst å prate om det. Men en venninne, hun som har angst sa at hun kunne handle for meg så da ordner det seg i dag. 

ts

Kan du ikke si du mistet kortet evt? Trenger ikke gå i detaljer om du ikke ønsker. Fint det ordner seg.

• Liker 1
Skrevet

Så fint at det ordner seg med handling.

Det virker som om det er litt lurt for deg å ha et MasterCard som kan ligge hjemme, til nødstilfeller. Når man som oftest har kun seg selv å stole på, bør man ha både plan A og plan B. 

Jeg ble veldig nysgjerrig, du må ha hatt svært uflaks når kortet ditt har blitt stjålet akkurat denne helgen hvor du har vært innendørs med svimmelhetsanfall og trygghetsalarm og legevakt og hele pakka? Håper du får en roligere uke. 

Anonymkode: ed762...859

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Når åpner de? Det er mandag og netthandel og leveringstidspunkt blir raskt fylt opp. 

ts

Du må klare å finne ut av sånne superenkle ting selv. Bare åpne en ny fane, skriv "meny åpningstider" og trykk søk!

Anonymkode: 5d168...a36

• Liker 3
Skrevet

Om det er en trøst så bruker nye kort å komme rimelig kjapt I dag. 

Jeg fikk beskjed om opp til 7 dager sist men hadde det etter to dager. 

Anonymkode: 3dc55...35f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo ikke postombæring mer enn hhv 2 dager ene uken og 3 dager andre uken, annenhver uke. Det gjør at posten kan ta lenger tid nå.

Anonymkode: ae5ae...aca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så fint at det ordner seg med handling.

Det virker som om det er litt lurt for deg å ha et MasterCard som kan ligge hjemme, til nødstilfeller. Når man som oftest har kun seg selv å stole på, bør man ha både plan A og plan B. 

Jeg ble veldig nysgjerrig, du må ha hatt svært uflaks når kortet ditt har blitt stjålet akkurat denne helgen hvor du har vært innendørs med svimmelhetsanfall og trygghetsalarm og legevakt og hele pakka? Håper du får en roligere uke. 

Anonymkode: ed762...859

Jeg var ikke svimmel før etter ranet. Takk, håper også uka blir rolig. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har ringt banken. De sa at de tror jeg får nytt kort før helga hvis jeg er heldig, men at nytt kort er registrert i nettbanken og da kan jeg bruke det hvis jeg skal handle på ODA, før kortet kommer i posten. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...