Gå til innhold

Spm til de som bruker selvbruning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere overgangen fra kropp-hals-hode? Hvor stopper dere og hvordan får man minst mulig skille? Jeg har Bondi Sands men kan ikke bruke den i ansiktet. 

Og hvordan gjør dere det nedentil mellom og under rumpeballer og foran? Tar dere selvbruningen "der nede" foran eller hvor stopper dere? Eller har dere på truse og får skille? 

Anonymkode: ad6ed...cf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke en ekspert på selvbruning, men pleier å få til fine overganger når jeg smører på masse fuktighetskrem der overgangen skal være.

Anonymkode: 0840e...01f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke en ekspert på selvbruning, men pleier å få til fine overganger når jeg smører på masse fuktighetskrem der overgangen skal være.

Men hvor lager du overgangene? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men hvor lager du overgangene? 

Jeg prøver å legge skillet rett under kjeven, der det er skygge fra før av. Smører masse fuktighetskrem på halsen først og når jeg er ferdig prøver jeg å "tynne ut" selvbruneren med enda mer fuktighetskrem ved å ha det direkte på hansken (som har litt selvbruningsrester på seg fortsatt). Har Sophie Elise sin medium selvbruner og føler den er ganske grei å bruke. I ansiktet bruker jeg hennes selvbruningsdråper et par dager før og etter, slik at fargetonen matcher kroppen sånn noenlunde. Eneste selvbruningsproduktet jeg har prøvd som ikke tørker ut min dehydrerte hud.
Men igjen, er langt ifra en ekspert. Men det har funket så langt.

Skrevet

Jeg pleier å dra selvbruningen helt opp til undersiden av kjeven, bak og på ørene og bak i nakken. Som tidligere nevnt her så passer jeg på å ha smurt ansiktet med fuktighetskrem først, pleier å bruke en selvbruning til ansiktet fra Clinique som jeg er veldig fornøyd med og har ikke opplevd å få tydelig skille mellom hals og ansikt. 

Pleier ikke å brune de delene av kroppen som skjules av klærne (skrittet, rumpa osv) fordi jeg ikke synes det er vits, men man kan selvsagt gjøre det hvis man vil

Anonymkode: dd146...45e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...