AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 (endret) Jeg hadde ingen tro på Tinder eller kjærligheten og har brukt appen veldig sjeldent, men i flere år bare for å se av nysgjerrighet. Alle jeg har chattet med der har jeg mistet motivasjonen til etter noen få meldinger også tatt mange måneders pause fra tinder igjen. De siste dagene har jeg chattet med en på Tinder som får meg til å smile konstant mens vi chatter! 😯☺️. Har ikke hatt det sånn med noen på maaaaaange år. Han sier han føler det samme, at han aldri har følt det sånn før, fuck alle andre på Tinder og at vi har en syk vibe som må utforskes mer. Det kjennes ut som at vi kjenner hverandre fra før og jeg har lyst til å treffe han å bare hoppe inn i armene hans ☺️ Han vil treffes denne uken Men FUCK! Jeg har altfor store barrierer i meg til å i det hele tatt klare å bli bedre kjent med han. Det er typisk mønster med meg å backe ut med gutter jeg flørter med fra jeg var ung, og jeg har bare vært gjennom et forhold som var grusomt (...) og jeg har ikke datet siden da. Jeg er ikke engang klar å involvere meg med noen og begynner allerede å backe ut når han sier vi må få til å treffes. Han bor fem minutter fra meg så jeg får ikke brukt som unnskyldning at vi må bli bedre kjent først pga lang reisevei. Det jeg stresser med som får meg til å backe ut er at jeg ikke klarer å spille så kul og glad IRL fordi jeg egentlig er full av issues følelsesmessig. Jeg har alltid hatt problemer med å slippe noen inn på meg, i det hele tatt bare klemming og kos, og eksen min fucket meg ordentlig opp. Så selvom jeg har veldig lyst til å bli kjent med denne karen fra Tinder så kommer jeg til å fryse til og bli avvisende av alle forsøk på nærhet og intimitet, og jeg kommer til å fryse til på treff og ikke klare å være utadvendt eller komme på noe å prate om selvom vi prater masse på chat. Å øse ut om issuesene sine er ikke akuratt fristende, men jeg er virkelig ikke klar for å tørre å få følelser for noen eller ha det ansvaret at noen får følelser for meg! Jeg vil ta det saaaaakte, kanskje noier og avbryter alt, men samtidig så trodde jeg ikke at jeg skulle klikke så godt med noen på Tinder så det er litt synd å kaste det vekk også.. Har noen gode råd til meg??? Hvordan skal jeg håndtere overgangen fra å spille skikkelig kul og utadvendt på chat til å få han til å like meg og at det ikke blir kleint når vi møtes og jeg er helt anderledes pga angst og frykt for intimitet? Er det bedre å fortelle han om det så han skjønner hvor det kommer fra? Jeg kjenner det frister å bare unmatche han for å slippe hele greia men å stenge menn ute har jeg gjort hele livet og innerst inne vil jeg jo bare ha en mann å ligge i armene til.. 😬 Anonymkode: 65ff3...f65 Ryddet for identifiserende innhold. Edie, adm. Endret 24. november 2021 av Edie
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Si til ham du vil ta det sakte Anonymkode: 06d05...68c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Ikke rygg ut! Dette klarer du. Ikke ta sorgene på forskudd. Det blir sjelden så ille som katastrofetankene man lager seg. Anonymkode: 1837e...164 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Ikke for å ta fra deg gleden...Men sånn er srort sett alle mann FØR du møter den. Oppmerksomme , morsomme, pratsomme....så får de sex, så blir de stille og backer ut. Ut du sitter der igjen alene , såret og med følelser. Så ikke tro at dette er the One, selv om han virker herlig i tinderchatten. Anonymkode: f3876...e3e 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke for å ta fra deg gleden...Men sånn er srort sett alle mann FØR du møter den. Oppmerksomme , morsomme, pratsomme....så får de sex, så blir de stille og backer ut. Ut du sitter der igjen alene , såret og med følelser. Så ikke tro at dette er the One, selv om han virker herlig i tinderchatten. Anonymkode: f3876...e3e Men langt i fra alle. Jeg var på 4 tinderdates før jeg traff samboeren min, og bare en av de var en uærlig dust (og da jeg fant ut av det, kuttet jeg selvsagt kontakten). De to andre var bare ikke riktig match, og med samboer var det full klaff. ❤️ Vi hadde mange morsomme og interessante samtaler på tinder, og det har vi den dag i dag og, 5 år etter. ❤️ Anonymkode: dd98e...b57 2
miss summers Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 Men du TS, nå skriver du alt du mener du kommer til å gjøre som om det er et manus du må følge. Dersom dere har fått så god kontakt, vær ærlig med han om at du kanskje kan trenge litt tid og at du kommer til å være nervøs ved møtet. Ikke planlegg at dette skal gå til helvete, for da gjør det jo gjerne det. Tenk at du fortjener oppmerksomheten, og at dette kan bli skikkelig bra! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå