Hemlock Skrevet 22. november 2021 #1 Del Skrevet 22. november 2021 Jeg og en venninne tenker oss på tur lenger nord i landet. Ingen av oss har gyldig koronapass. Hvordan er det med norgesferie da? Er det kommuner vi ikke får komme inn i, eller er det i det hele tatt verdt det å reise en plass, for så å være utestengt av samfunnet der? Jeg har full respekt for smittevern tiltakene, men synes det er veldig frustrerende at ting skal stenge ned for enkelte på denne måten. Håper noen sitter med gode svar på dette😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 22. november 2021 #2 Del Skrevet 22. november 2021 Ingen har tatt ibruk koronapass ennå, men Tromsø truer med det. Må du absolutt dit er det vel best å skynde seg nå før det kommer, men om ikke, ser jeg ingen grunn til å gi dem noen turistinntekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 22. november 2021 #3 Del Skrevet 22. november 2021 Jeg skal snart til Tromsø. Er ikke vaksinert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hemlock Skrevet 25. november 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 25. november 2021 Enda en tulling skrev (På 22.11.2021 den 10.49): Ingen har tatt ibruk koronapass ennå, men Tromsø truer med det. Må du absolutt dit er det vel best å skynde seg nå før det kommer, men om ikke, ser jeg ingen grunn til å gi dem noen turistinntekter. Godt å høre😄 Håper virkelig det forblir slik! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hemlock Skrevet 25. november 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 25. november 2021 Kaktusogsol skrev (På 22.11.2021 den 10.51): Jeg skal snart til Tromsø. Er ikke vaksinert Satser på at det ordner seg for deg også☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg