Gå til innhold

Ok, mulig jeg er litt for avhengig, men nå får jeg bare opp at jeg ikke kan like flere innlegg?

Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror de må ha endret grensen, for det samme skjedde meg her om dagen, og det har aldri noensinne hendt før. Synes ikke det trengs noen grense for slikt :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 22.11.2021 den 2.03):

Fikk opp det samme en dag for en stund siden.

Antlers skrev (På 22.11.2021 den 2.10):

Tror de må ha endret grensen, for det samme skjedde meg her om dagen, og det har aldri noensinne hendt før. Synes ikke det trengs noen grense for slikt :)

Enig. Utrolig irriterende. 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke grensen 500 likes per dag? Synes å huske det ble nevnt en gang når folk klagde på at de ikke fikk likt flere innlegg i telle tråder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, 

Grensen er på 500 reaksjoner i løpet av en 24 timers løpende periode. Det betyr at når du forsøker å gi en reaksjon, så telles det hvor mange reaksjoner du har gitt 24 timer tilbake i tid fra det tidspunktet.

Dere har altså gitt f.eks. 500 reaksjoner mellom søndag klokken 21:16 og mandag 21:15. Jeg kan ikke se at det er noen feil i tellingen som gjøres :)

Om administratorene ønsker å heve grensen får være opp til dem. Jeg føler ikke det er opp til meg å bestemme det, utover at det ikke bør bli altfor høyt av ytelsesmessige årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (1 minutt siden):

Hei, 

Grensen er på 500 reaksjoner i løpet av en 24 timers løpende periode. Det betyr at når du forsøker å gi en reaksjon, så telles det hvor mange reaksjoner du har gitt 24 timer tilbake i tid fra det tidspunktet.

Dere har altså gitt f.eks. 500 reaksjoner mellom søndag klokken 21:16 og mandag 21:15. Jeg kan ikke se at det er noen feil i tellingen som gjøres :)

Om administratorene ønsker å heve grensen får være opp til dem. Jeg føler ikke det er opp til meg å bestemme det, utover at det ikke bør bli altfor høyt av ytelsesmessige årsaker.

Hva med å heve til 5.000? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel hatt kanskje 3 eller 4 likes i dag på forumet, maks, og nå i denne tråden poppet denne meldingen opp uten videre.... her er det i alle fall noe galt! 

image.thumb.png.c08328296b4d007d575574b5f604436c.png

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (25 minutter siden):

Jeg har vel hatt kanskje 3 eller 4 likes i dag på forumet, maks, og nå i denne tråden poppet denne meldingen opp uten videre.... her er det i alle fall noe galt! 

Det var jo rart. Disse forespørslene som nettleseren sender for å gi en reaksjon gjøres gjennom Javascript, og da vil Javascript-koden gjerne ha svaret på en bestemt måte tilbake. Hvis Javascript-koden ikke får svaret den vil ha vises det en feilmelding. 

Så det blir vanskelig for meg å si akkurat hva som gikk galt i ditt tilfelle, men jeg vil anta at noe ved forespørselen om å like innlegget feilet og dermed fikk du tilbake en feilmelding. Det kan være at serveren et øyeblikk ikke var responsiv og ikke leverte noe svar eller at nettleseren eller operativsystemet ditt på et eller annet vis blokkerte forespørselen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (3 minutter siden):

Det var jo rart. Disse forespørslene som nettleseren sender for å gi en reaksjon gjøres gjennom Javascript, og da vil Javascript-koden gjerne ha svaret på en bestemt måte tilbake. Hvis Javascript-koden ikke får svaret den vil ha vises det en feilmelding. 

Så det blir vanskelig for meg å si akkurat hva som gikk galt i ditt tilfelle, men jeg vil anta at noe ved forespørselen om å like innlegget feilet og dermed fikk du tilbake en feilmelding. Det kan være at serveren et øyeblikk ikke var responsiv og ikke leverte noe svar eller at nettleseren eller operativsystemet ditt på et eller annet vis blokkerte forespørselen. 

Det rare er at jeg ikke trykket på noen ting. Jeg prøvde ikke å "like" noe innlegg, jeg bare scrollet nedover og leste tråden, da poppet den feilmeldingen opp av seg selv... Så ja, noe er galt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (22 timer siden):

Det rare er at jeg ikke trykket på noen ting. Jeg prøvde ikke å "like" noe innlegg, jeg bare scrollet nedover og leste tråden, da poppet den feilmeldingen opp av seg selv... Så ja, noe er galt.

Når jeg ser på skjermbildet ditt igjen så ser jeg at feilmeldingen du sikter til er fra et annet skjermbilde lenger opp i tråden. Du har altså tatt bilde av et skjermbilde som har feilmeldingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TSP skrev (1 minutt siden):

Når jeg ser på skjermbildet ditt igjen så ser jeg at feilmeldingen du sikter til er fra et annet skjermbilde lenger opp i tråden. Du har altså tatt bilde av et skjermbilde som har feilmeldingen. 

Aha... jeg lot meg lure fordi musepekeren ble aktiv over det feilmeldingsbildet, men det var altså bare fordi det var et bilde noen hadde postet, ikke fordi det var et pop-up bilde hos meg.

Oppklart!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde - IGJEN!! :murvegg:

Jeg skjønner ikke?

Jeg kan heller ikke huske å ha likt 500 innlegg.

Og om så, hvorfor kan man ikke like flere?

@TSP

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (5 minutter siden):

Det skjedde - IGJEN!! :murvegg:

Jeg skjønner ikke?

Jeg kan heller ikke huske å ha likt 500 innlegg.

Og om så, hvorfor kan man ikke like flere?

@TSP

Her finner du svar :) 

Beklager. Jeg leste ikke at du allerede skrev det med 500 likes. Det er det som er grensen pr døgn.

Endret av AnonymBræker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjenferdet skrev (På 22.11.2021 den 2.32):

Enda mer sært at det skjer etter kl:00:00. Da burde man jo ha begynt på nytt??

Det varierer når på døgnet likesene begynner å komme tilbake i beholdningen vår. Feks hvis du brukte den første av de 500 likesene kl 9 i går, vil du ha 1 ny likes tilgjengelig straks etter kl 9 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 22.11.2021 den 21.20):

Er ikke grensen 500 likes per dag? Synes å huske det ble nevnt en gang når folk klagde på at de ikke fikk likt flere innlegg i telle tråder

Hvordan klarer man å trykke 500 ganger på likes iløpet av en dag? Leser dere absolutt ALLE trådene her inne og trykker like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Hvordan klarer man å trykke 500 ganger på likes iløpet av en dag? Leser dere absolutt ALLE trådene her inne og trykker like?

Der er telletråder hvor man liker innlegg hele tiden som en del av leken. Jeg liker selv ikke så mye innlegg, jeg liker bare når jeg synes et innlegg er ganske bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...