Silva Pluvialis Skrevet 22. november 2021 #1 Del Skrevet 22. november 2021 Hvorfor kan man ikke like så mange innlegg man vil i døgnet?🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. november 2021 #2 Del Skrevet 22. november 2021 Fikk opp det samme en dag for en stund siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 22. november 2021 #3 Del Skrevet 22. november 2021 Tror de må ha endret grensen, for det samme skjedde meg her om dagen, og det har aldri noensinne hendt før. Synes ikke det trengs noen grense for slikt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. november 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 22. november 2021 (endret) Entern skrev (På 22.11.2021 den 2.03): Fikk opp det samme en dag for en stund siden. Antlers skrev (På 22.11.2021 den 2.10): Tror de må ha endret grensen, for det samme skjedde meg her om dagen, og det har aldri noensinne hendt før. Synes ikke det trengs noen grense for slikt Enig. Utrolig irriterende. Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. november 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 22. november 2021 Enda mer sært at det skjer etter kl:00:00. Da burde man jo ha begynt på nytt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. november 2021 #6 Del Skrevet 22. november 2021 Er ikke grensen 500 likes per dag? Synes å huske det ble nevnt en gang når folk klagde på at de ikke fikk likt flere innlegg i telle tråder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 24. november 2021 #7 Del Skrevet 24. november 2021 @TSP Kan du svare på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 24. november 2021 #8 Del Skrevet 24. november 2021 Hei, Grensen er på 500 reaksjoner i løpet av en 24 timers løpende periode. Det betyr at når du forsøker å gi en reaksjon, så telles det hvor mange reaksjoner du har gitt 24 timer tilbake i tid fra det tidspunktet. Dere har altså gitt f.eks. 500 reaksjoner mellom søndag klokken 21:16 og mandag 21:15. Jeg kan ikke se at det er noen feil i tellingen som gjøres Om administratorene ønsker å heve grensen får være opp til dem. Jeg føler ikke det er opp til meg å bestemme det, utover at det ikke bør bli altfor høyt av ytelsesmessige årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. november 2021 #9 Del Skrevet 24. november 2021 TSP skrev (1 minutt siden): Hei, Grensen er på 500 reaksjoner i løpet av en 24 timers løpende periode. Det betyr at når du forsøker å gi en reaksjon, så telles det hvor mange reaksjoner du har gitt 24 timer tilbake i tid fra det tidspunktet. Dere har altså gitt f.eks. 500 reaksjoner mellom søndag klokken 21:16 og mandag 21:15. Jeg kan ikke se at det er noen feil i tellingen som gjøres Om administratorene ønsker å heve grensen får være opp til dem. Jeg føler ikke det er opp til meg å bestemme det, utover at det ikke bør bli altfor høyt av ytelsesmessige årsaker. Hva med å heve til 5.000? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. november 2021 #10 Del Skrevet 24. november 2021 Jeg har vel hatt kanskje 3 eller 4 likes i dag på forumet, maks, og nå i denne tråden poppet denne meldingen opp uten videre.... her er det i alle fall noe galt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 24. november 2021 #11 Del Skrevet 24. november 2021 Million skrev (25 minutter siden): Jeg har vel hatt kanskje 3 eller 4 likes i dag på forumet, maks, og nå i denne tråden poppet denne meldingen opp uten videre.... her er det i alle fall noe galt! Det var jo rart. Disse forespørslene som nettleseren sender for å gi en reaksjon gjøres gjennom Javascript, og da vil Javascript-koden gjerne ha svaret på en bestemt måte tilbake. Hvis Javascript-koden ikke får svaret den vil ha vises det en feilmelding. Så det blir vanskelig for meg å si akkurat hva som gikk galt i ditt tilfelle, men jeg vil anta at noe ved forespørselen om å like innlegget feilet og dermed fikk du tilbake en feilmelding. Det kan være at serveren et øyeblikk ikke var responsiv og ikke leverte noe svar eller at nettleseren eller operativsystemet ditt på et eller annet vis blokkerte forespørselen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. november 2021 #12 Del Skrevet 24. november 2021 TSP skrev (3 minutter siden): Det var jo rart. Disse forespørslene som nettleseren sender for å gi en reaksjon gjøres gjennom Javascript, og da vil Javascript-koden gjerne ha svaret på en bestemt måte tilbake. Hvis Javascript-koden ikke får svaret den vil ha vises det en feilmelding. Så det blir vanskelig for meg å si akkurat hva som gikk galt i ditt tilfelle, men jeg vil anta at noe ved forespørselen om å like innlegget feilet og dermed fikk du tilbake en feilmelding. Det kan være at serveren et øyeblikk ikke var responsiv og ikke leverte noe svar eller at nettleseren eller operativsystemet ditt på et eller annet vis blokkerte forespørselen. Det rare er at jeg ikke trykket på noen ting. Jeg prøvde ikke å "like" noe innlegg, jeg bare scrollet nedover og leste tråden, da poppet den feilmeldingen opp av seg selv... Så ja, noe er galt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 25. november 2021 #13 Del Skrevet 25. november 2021 Million skrev (22 timer siden): Det rare er at jeg ikke trykket på noen ting. Jeg prøvde ikke å "like" noe innlegg, jeg bare scrollet nedover og leste tråden, da poppet den feilmeldingen opp av seg selv... Så ja, noe er galt. Når jeg ser på skjermbildet ditt igjen så ser jeg at feilmeldingen du sikter til er fra et annet skjermbilde lenger opp i tråden. Du har altså tatt bilde av et skjermbilde som har feilmeldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. november 2021 #14 Del Skrevet 25. november 2021 TSP skrev (1 minutt siden): Når jeg ser på skjermbildet ditt igjen så ser jeg at feilmeldingen du sikter til er fra et annet skjermbilde lenger opp i tråden. Du har altså tatt bilde av et skjermbilde som har feilmeldingen. Aha... jeg lot meg lure fordi musepekeren ble aktiv over det feilmeldingsbildet, men det var altså bare fordi det var et bilde noen hadde postet, ikke fordi det var et pop-up bilde hos meg. Oppklart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. november 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 27. november 2021 Det skjedde - IGJEN!! Jeg skjønner ikke? Jeg kan heller ikke huske å ha likt 500 innlegg. Og om så, hvorfor kan man ikke like flere? @TSP 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBræker Skrevet 28. november 2021 #16 Del Skrevet 28. november 2021 (endret) Gjenferdet skrev (5 minutter siden): Det skjedde - IGJEN!! Jeg skjønner ikke? Jeg kan heller ikke huske å ha likt 500 innlegg. Og om så, hvorfor kan man ikke like flere? @TSP Her finner du svar Beklager. Jeg leste ikke at du allerede skrev det med 500 likes. Det er det som er grensen pr døgn. Endret 28. november 2021 av AnonymBræker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBræker Skrevet 28. november 2021 #17 Del Skrevet 28. november 2021 Gjenferdet skrev (På 22.11.2021 den 2.32): Enda mer sært at det skjer etter kl:00:00. Da burde man jo ha begynt på nytt?? Det varierer når på døgnet likesene begynner å komme tilbake i beholdningen vår. Feks hvis du brukte den første av de 500 likesene kl 9 i går, vil du ha 1 ny likes tilgjengelig straks etter kl 9 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBræker Skrevet 28. november 2021 #18 Del Skrevet 28. november 2021 Ps. Noen ganger kommer den meldingen opp dersom tråden har blitt skjult før du rekker å poste likes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 28. november 2021 #19 Del Skrevet 28. november 2021 Cid skrev (På 22.11.2021 den 21.20): Er ikke grensen 500 likes per dag? Synes å huske det ble nevnt en gang når folk klagde på at de ikke fikk likt flere innlegg i telle tråder Hvordan klarer man å trykke 500 ganger på likes iløpet av en dag? Leser dere absolutt ALLE trådene her inne og trykker like? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. november 2021 #20 Del Skrevet 28. november 2021 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Hvordan klarer man å trykke 500 ganger på likes iløpet av en dag? Leser dere absolutt ALLE trådene her inne og trykker like? Der er telletråder hvor man liker innlegg hele tiden som en del av leken. Jeg liker selv ikke så mye innlegg, jeg liker bare når jeg synes et innlegg er ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå