Gå til innhold

P-ringen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lagt merke til at jeg har mindre utflod nå enn jeg hadde før jeg begynte for p-ringen (nuvaring) for en uke siden. Det er jo greit egentlig. Det som er problem er at det virker som p-ringen gjør at jeg ikke blir like våt som før lenger. I går var jeg max kåt da jeg var sammen med kjæresten, men skrittet var ikke på langt nær så vått som det pleier å bli.

Noen som har erfaringer med dette? Blir man mindre våt av p-ringen??? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har ikke jeg opplevd de månedene jeg har brukt ringen.

Skrevet

Hei!

Med meg var det faktisk helt omvendt - jeg fikk veldig mye mer utflod da jeg gikk på ringen. Til å begynne med tenkte jeg ikke over det annet enn når jeg hadde sex, da jeg trodde at jeg ble fortere våt enn tidligere (og det er jo helt greit). Men etter hvert ble det ganske slitsomt, følte at jeg var våt hele tiden og måtte skifte truseinnlegg konstant, og det var derfor jeg sluttet med ringen etter et års tid.

Det er tydeligvis veldig forskjellig hvordan den virker på oss..

P

Skrevet

Jeg hadde samme erfaring som gjesten over meg. Masse utflod..det var en av hovedårsakene til jeg sluttet med p-ring.

Du burde prøve i noen måneder for å se om det er p-ringen som forårsaker mindre våthet, så ta en avgjørelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...