AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Jeg står i en veldig krevende situasjon med en 3 mnd gammel baby og en mann som har vært veldig syk i flere uker. Har vært så å si alene med babyen hele døgnet i disse ukene, fikk avlastning fra en besteforelder en kveld så jeg la meg før babyen. Babyen sover ikke kjempedårlig hver natt, så ting kunne absolutt vært verre. I natt fikk jeg vel bare 4 timer søvn, oppstykka på max 1 time sammenhengende, så det er noen sånne netter også. Men babyen sovner stort sett ganske sent hver kveld. I tillegg er jeg veldig stresset over min manns sykdom også (psykisk, han har stort sett ikke vært hjemme, og ikke vært i stand til å ta seg av babyen heller) Nå har jeg begynt å få litt fysiske plager, føler meg ganske svimmel flere ganger om dagen (som om jeg er på en båt), ser noen blå prikker midt i synsfeltet av og til, og nå nettopp hørte jeg en flue-summing som jeg ikke tror var ekte. Kan dette være hallusinasjoner? Jeg er ikke skikkelig søvndeprivert, altså, babyen har akkurat hatt en hel uke hvor han har sovet relativt godt. Men jeg føler meg temmelig utslitt av å ha alt ansvaret døgnet rundt. Alenemødre, hvordan klarer dere det??? Anonymkode: a4e9a...941
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 Jeg hadde det slik i min permisjon. Trodde jeg holdt på å bli psykotisk. Så innsekter som ikke var reelle. Gikk til fastlegen min og hun slo i bordet med at nå må far mer på banen og ta nettene, så far og baby flyttet på et eget soverom og jeg ble bare vekket for mating. Skjønner jo at her kan ikke far komme på banen, men har dere noen andre som kan avlaste litt? Dette Høres skikkelig tungt ut. Begynn med fastlegen din du. Lykke til ♥️ Anonymkode: 7ce96...81b 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Jeg kan i alle fall det. Nå skal det sies at jeg har en synsforstyrrelse da, og sliter med hodepine, men det er tidvis verre når jeg er veldig sliten. Anonymkode: 0aee4...699
Lilletrille79 Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 Huff det hørtes slitsomt ut ja. Jeg var mye svimmel da mitt barn var baby. Lite søvn og totalt utslitt 😴
missbluebird Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 Hadde dette veldig ofte før. Trodde det var pga av mye kaffe, men for meg ble det bedre når jeg sluttet å drikke lettbrus. Har det nesten ikke mer, selv når jeg er helt utslitt. Hodepine kommer og går når man har unger i huset, det er nesten ikke til å komme unna 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå