Gå til innhold

Damer som ikke tar bjellene i kastus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så fryktelig lei meg av kjæresten min. Jeg har slikket i både grotta og organet, laget mat. tar hagearbeidet, og ikke får jeg noe igjen. Hun vil ikke ta bjellene i kastus, og jeg synes det er så egoistisk.  I et forhold skal man både gi og ta, og når man vet at kjæresten tenner enormt på det, så er det ikke grenser for at man føler seg som en dritt når man ikke får noe igjen for det

Anonymkode: a8c1e...3dc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Alle baller burde bli tatt i et nanoteknologiselskap som fjerner bakterier fra overflater.330px-Kastus_Master_Brandmark_Col_RGB.jp

Anonymkode: 169b8...a56

• Liker 8
Skrevet

Kastus? Mener du kaktus?

Høres ikke som et bra sted å ha bjellene.

Anonymkode: 03b2c...e36

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg blir så fryktelig lei meg av kjæresten min. Jeg har slikket i både grotta og organet, laget mat. tar hagearbeidet, og ikke får jeg noe igjen. Hun vil ikke ta bjellene i kastus, og jeg synes det er så egoistisk.  I et forhold skal man både gi og ta, og når man vet at kjæresten tenner enormt på det, så er det ikke grenser for at man føler seg som en dritt når man ikke får noe igjen for det

Hæ?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kastus? Mener du kaktus?

Høres ikke som et bra sted å ha bjellene.

Anonymkode: 03b2c...e36

I munnen

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I munnen

Så du er sur for at kjæresten din ikke vil ta «bjellene» dine i munnen?

Gjør henne en tjeneste, og avslutt forholdet 👍🏻

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I munnen

Hvorfor kaller du munnen for kastus?? 

Anonymkode: acb64...468

• Liker 7
Skrevet
sicario skrev (1 minutt siden):

Så du er sur for at kjæresten din ikke vil ta «bjellene» dine i munnen?

Gjør henne en tjeneste, og avslutt forholdet 👍🏻

For et idiotisk svar. Kvinnegruppa Ottar eller? Så du mener det er riktig jeg skal gjøre alt hun tenner på, og hun ikke kan gjøre det jeg tenner på? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

kastus

Høres bedre ut på latin :) kun derfor

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

🤪

Skrevet

Hvorfor i faen skulle hun ville gjøre noe så kvalmt?? 🤮

Anonymkode: dd1ca...33f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For et idiotisk svar. Kvinnegruppa Ottar eller? Så du mener det er riktig jeg skal gjøre alt hun tenner på, og hun ikke kan gjøre det jeg tenner på? 

Klovn

Du skal gjøre det du er komfertabel med å gjøre. Om du ikke ønsker å gjøre tingene hun tenner på, så gjør du de ikke. 
Fatter ikke at du gidder å slikke kjæresten din når du ikke liker det, men det er ditt problem.

utfordringen er at du forventer at kjæresten din også skal gjøre sexuelle ting med deg som hun ikke ønsker.

Lykke til med forholdet da. Sikkert et herlig forhold med masse god sex 👍🏻🤡

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor i faen skulle hun ville gjøre noe så kvalmt?? 🤮

Det er mye værre å analslikke noen, en å ha ballene i kaktus. Mener du seriøst det er værre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres bedre ut på latin :) kun derfor

Rart at det da ikke kommer ett eneste treff som forbinder ordet kastus med munn på Google. 

Link til at munn heter kastus på latin? 

Og: Regner du med at KGs lesere er så godt kjent med latin at de skjønner overskriften? 

• Liker 2
Skrevet

Snakker du så sexy til henne også? Kanskje hun rett og slett ikke skjønner hva du vil?🤷‍♀️

Anonymkode: fe7dd...c1f

• Liker 4
Skrevet
sicario skrev (1 minutt siden):

Klovn

Du skal gjøre det du er komfertabel med å gjøre. Om du ikke ønsker å gjøre tingene hun tenner på, så gjør du de ikke. 
Fatter ikke at du gidder å slikke kjæresten din når du ikke liker det, men det er ditt problem.

utfordringen er at du forventer at kjæresten din også skal gjøre sexuelle ting med deg som hun ikke ønsker.

Lykke til med forholdet da. Sikkert et herlig forhold med masse god sex 👍🏻🤡

Du som er klovnen som ikke klarer komme med saklig svar og skal komme med stygge utsagn mot meg. Det eneste jeg ikke liker er å analslikke, men jeg gjør det fordi hun liker det og for at hun skal ha det godt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du som er klovnen som ikke klarer komme med saklig svar og skal komme med stygge utsagn mot meg. Det eneste jeg ikke liker er å analslikke, men jeg gjør det fordi hun liker det og for at hun skal ha det godt. 

For all del. Fortsett å slikke rumpehullet til kjæresten din for å være snill, men ikke forvent at hun utfører seksuelle handlinger hun ikke vil, kun for å være snill.

• Liker 1
Skrevet
sicario skrev (26 minutter siden):

hun utfører seksuelle handlinger hun ikke vil, kun for å være snill.

Handler om å gi og ta i et forhold

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Rart at det da ikke kommer ett eneste treff som forbinder ordet kastus med munn på Google. 

Link til at munn heter kastus på latin? 

Og: Regner du med at KGs lesere er så godt kjent med latin at de skjønner overskriften? 

Munnen heter oris på latin. Det er jo derfor det heter oralsex. Castus betyr ren, uskyldig. (Kastus er ikke noe latinsk ord) 

Anonymkode: 76f00...1c4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Munnen heter oris på latin. Det er jo derfor det heter oralsex. Castus betyr ren, uskyldig. (Kastus er ikke noe latinsk ord) 

Anonymkode: 76f00...1c4

Oris er genitivsform av os. Andre latinske ord for munn er ostium, rictu, og bucca.

Hvor har du fått kastus fra, TS?

Anonymkode: 169b8...a56

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...