AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Jeg blir så fryktelig lei meg av kjæresten min. Jeg har slikket i både grotta og organet, laget mat. tar hagearbeidet, og ikke får jeg noe igjen. Hun vil ikke ta bjellene i kastus, og jeg synes det er så egoistisk. I et forhold skal man både gi og ta, og når man vet at kjæresten tenner enormt på det, så er det ikke grenser for at man føler seg som en dritt når man ikke får noe igjen for det Anonymkode: a8c1e...3dc 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 Enig. Alle baller burde bli tatt i et nanoteknologiselskap som fjerner bakterier fra overflater. Anonymkode: 169b8...a56 8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Kastus? Mener du kaktus? Høres ikke som et bra sted å ha bjellene. Anonymkode: 03b2c...e36 6
sicario Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg blir så fryktelig lei meg av kjæresten min. Jeg har slikket i både grotta og organet, laget mat. tar hagearbeidet, og ikke får jeg noe igjen. Hun vil ikke ta bjellene i kastus, og jeg synes det er så egoistisk. I et forhold skal man både gi og ta, og når man vet at kjæresten tenner enormt på det, så er det ikke grenser for at man føler seg som en dritt når man ikke får noe igjen for det Anonymkode: a8c1e...3dc Hæ? 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kastus? Mener du kaktus? Høres ikke som et bra sted å ha bjellene. Anonymkode: 03b2c...e36 I munnen Anonymkode: a8c1e...3dc 1
sicario Skrevet 21. november 2021 #6 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I munnen Anonymkode: a8c1e...3dc Så du er sur for at kjæresten din ikke vil ta «bjellene» dine i munnen? Gjør henne en tjeneste, og avslutt forholdet 👍🏻 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #7 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I munnen Anonymkode: a8c1e...3dc Hvorfor kaller du munnen for kastus?? Anonymkode: acb64...468 7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #8 Skrevet 21. november 2021 sicario skrev (1 minutt siden): Så du er sur for at kjæresten din ikke vil ta «bjellene» dine i munnen? Gjør henne en tjeneste, og avslutt forholdet 👍🏻 For et idiotisk svar. Kvinnegruppa Ottar eller? Så du mener det er riktig jeg skal gjøre alt hun tenner på, og hun ikke kan gjøre det jeg tenner på? Anonymkode: a8c1e...3dc 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #9 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): kastus Høres bedre ut på latin kun derfor Anonymkode: a8c1e...3dc 1
Entern Skrevet 21. november 2021 #10 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg blir så fryktelig lei meg av kjæresten min. Jeg har slikket i både grotta og organet, laget mat. tar hagearbeidet, og ikke får jeg noe igjen. Hun vil ikke ta bjellene i kastus, og jeg synes det er så egoistisk. I et forhold skal man både gi og ta, og når man vet at kjæresten tenner enormt på det, så er det ikke grenser for at man føler seg som en dritt når man ikke får noe igjen for det Anonymkode: a8c1e...3dc 🤪
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #11 Skrevet 21. november 2021 Hvorfor i faen skulle hun ville gjøre noe så kvalmt?? 🤮 Anonymkode: dd1ca...33f
sicario Skrevet 21. november 2021 #12 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For et idiotisk svar. Kvinnegruppa Ottar eller? Så du mener det er riktig jeg skal gjøre alt hun tenner på, og hun ikke kan gjøre det jeg tenner på? Anonymkode: a8c1e...3dc Klovn Du skal gjøre det du er komfertabel med å gjøre. Om du ikke ønsker å gjøre tingene hun tenner på, så gjør du de ikke. Fatter ikke at du gidder å slikke kjæresten din når du ikke liker det, men det er ditt problem. utfordringen er at du forventer at kjæresten din også skal gjøre sexuelle ting med deg som hun ikke ønsker. Lykke til med forholdet da. Sikkert et herlig forhold med masse god sex 👍🏻🤡 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #13 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor i faen skulle hun ville gjøre noe så kvalmt?? 🤮 Det er mye værre å analslikke noen, en å ha ballene i kaktus. Mener du seriøst det er værre? Anonymkode: a8c1e...3dc
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #14 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres bedre ut på latin kun derfor Anonymkode: a8c1e...3dc Rart at det da ikke kommer ett eneste treff som forbinder ordet kastus med munn på Google. Link til at munn heter kastus på latin? Og: Regner du med at KGs lesere er så godt kjent med latin at de skjønner overskriften? Anonymkode: acb64...468 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #15 Skrevet 21. november 2021 Snakker du så sexy til henne også? Kanskje hun rett og slett ikke skjønner hva du vil?🤷♀️ Anonymkode: fe7dd...c1f 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #16 Skrevet 21. november 2021 sicario skrev (1 minutt siden): Klovn Du skal gjøre det du er komfertabel med å gjøre. Om du ikke ønsker å gjøre tingene hun tenner på, så gjør du de ikke. Fatter ikke at du gidder å slikke kjæresten din når du ikke liker det, men det er ditt problem. utfordringen er at du forventer at kjæresten din også skal gjøre sexuelle ting med deg som hun ikke ønsker. Lykke til med forholdet da. Sikkert et herlig forhold med masse god sex 👍🏻🤡 Du som er klovnen som ikke klarer komme med saklig svar og skal komme med stygge utsagn mot meg. Det eneste jeg ikke liker er å analslikke, men jeg gjør det fordi hun liker det og for at hun skal ha det godt. Anonymkode: a8c1e...3dc 1
sicario Skrevet 21. november 2021 #17 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du som er klovnen som ikke klarer komme med saklig svar og skal komme med stygge utsagn mot meg. Det eneste jeg ikke liker er å analslikke, men jeg gjør det fordi hun liker det og for at hun skal ha det godt. Anonymkode: a8c1e...3dc For all del. Fortsett å slikke rumpehullet til kjæresten din for å være snill, men ikke forvent at hun utfører seksuelle handlinger hun ikke vil, kun for å være snill. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #18 Skrevet 21. november 2021 sicario skrev (26 minutter siden): hun utfører seksuelle handlinger hun ikke vil, kun for å være snill. Handler om å gi og ta i et forhold Anonymkode: a8c1e...3dc 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #19 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Rart at det da ikke kommer ett eneste treff som forbinder ordet kastus med munn på Google. Link til at munn heter kastus på latin? Og: Regner du med at KGs lesere er så godt kjent med latin at de skjønner overskriften? Anonymkode: acb64...468 Munnen heter oris på latin. Det er jo derfor det heter oralsex. Castus betyr ren, uskyldig. (Kastus er ikke noe latinsk ord) Anonymkode: 76f00...1c4 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #20 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Munnen heter oris på latin. Det er jo derfor det heter oralsex. Castus betyr ren, uskyldig. (Kastus er ikke noe latinsk ord) Anonymkode: 76f00...1c4 Oris er genitivsform av os. Andre latinske ord for munn er ostium, rictu, og bucca. Hvor har du fått kastus fra, TS? Anonymkode: 169b8...a56 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå