AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Del Skrevet 21. november 2021 For to uker siden fikk treåringen i huset diagnosen leukemi. (ALL type) Det er gode prognoser og alt peker på at han skal klare seg, men jeg er så lei meg for alt det den lille kroppen skal igjennom. I morgen skal han inn til sin narkose nr fire på to uker, cellegift, beinsmerter, kvalme, oppkast, magesmerter. Han er redusert til en liten grå bylt av et barn. Min tøffe, raske, kvikke supersjarmør klarer nå bare å ligge på fanget mitt eller i senga. Orker ikke leke, orker ikke engasjere seg. Har et blasst blikk som stirrer ut i ingenting eller kryper samme som et nyfødt barn på brystet mitt. Faren er med han til sykehuset denne gangen, for jeg skal være hjemme og feire storesøsters bursdag i morgen. Og jeg sitter i sofaen og gråter og gråter. Jeg er så sliten. Jeg har så vondt av den lille gutten min som skal oppleve så mange vonde ting fremover. Det er nesten ikke til å bære💔 Anonymkode: b6fb1...870 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rihay Skrevet 21. november 2021 #2 Del Skrevet 21. november 2021 ❤️❤️❤️mange gode tanker til deg og dine! Og masse god bedring til en tøff liten gutt, og familien hans❤️❤️❤️ så trist! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Del Skrevet 21. november 2021 Off, kjære kjære deg. En forelders store mareritt går du igjennom no 😭 kjenner smerten din gjennom mobilen her. Heldigvis er prognosene bra! Husk å ta vare på både deg og mann mens det står på også! Anonymkode: cd669...56d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepia Skrevet 21. november 2021 #4 Del Skrevet 21. november 2021 Sender varme styrkeklemmer til deg, lille vennen og familien ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvario Skrevet 21. november 2021 #5 Del Skrevet 21. november 2021 Så utrolig vanskelig det må være ❤️ Masse lykke til både til lillebror og dere rundt i tiden som kommer🌸 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okaki Skrevet 21. november 2021 #6 Del Skrevet 21. november 2021 💙💙💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #7 Del Skrevet 21. november 2021 ❤ Har dere fått info om hvem dere kan snakke med? Likemannstjenesten, psykolog tilknyttet sykehuset, prestetjeneste (noe man absolutt kan snakke med selv om man hverken er religiøs eller at noen skal dø) og tilbud fra barnekreftforeningen? Anonymkode: 4c852...d58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje blomst Skrevet 21. november 2021 #8 Del Skrevet 21. november 2021 ❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamasitas Skrevet 21. november 2021 #9 Del Skrevet 21. november 2021 Stakkars liten..❤ Jeg sender dere gode tanker❤ God bedring til sønnen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 21. november 2021 #10 Del Skrevet 21. november 2021 Uff, får helt vondt av deg, barnet ditt og familien din. Utrolig trist, dette er jo et mareritt. Jeg forstår at du synes dette er helt jævlig, kan ikke forestille meg hvor vondt det gjør for deg. Man blir jo lei seg bare barna er småsyke eller de selv er lei seg, så å måtte se ens kjære ha så mye vondt må være helt grusomt. Men hold fast i at det er gode prognoser, at han vil bli frisk og leve et godt og langt liv. Dette er helt forferdelig nå, og det kommer til å være vondt helt til han blir frisk. Men så kommer alt det gode som venter dere. Hold fast i det, kjære du ❤️ Jeg ber for deg og sønnen din (selv om du kanskje ikke er religiøs). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #11 Del Skrevet 21. november 2021 Jeg gråter med deg😢❤️. Anonymkode: e07be...f43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 21. november 2021 #12 Del Skrevet 21. november 2021 ❤️😭❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #13 Del Skrevet 21. november 2021 ❤️❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏 Anonymkode: 23363...1ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sacramone Skrevet 21. november 2021 #14 Del Skrevet 21. november 2021 Vil bare gi en stor varm klem ❤️ Jeg har også opplevd sykdom hos mine barn som er kronisk. Og jeg vet det er tøft! Du skal få sørge! Få ut de urettferdige følelsene! Husk at det er gode prognoser, og barn tåler så mye 💛 Han kommer gjennom dette fysisk og psykisk sammen med dere ❤️ Du er sterkere enn du tror! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 21. november 2021 #15 Del Skrevet 21. november 2021 Dette var vondt å lese. Så brutalt, så nådeløst og så ufortjent. Jeg er med dere i tankene. ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. november 2021 #16 Del Skrevet 21. november 2021 Sender dere gode og varme tanker ❤️Håper så inderlig han blir frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #17 Del Skrevet 21. november 2021 Uff dette var trist å lese, det må være utrolig vanskelig for deg og se barnet ditt i den situasjonen, ønsker barnet ditt alt godt ❤️❤️❤️skal huske på dere i mine bønner 💕❤️ sender deg en stor klem❤️ Anonymkode: f1978...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #18 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ❤ Har dere fått info om hvem dere kan snakke med? Likemannstjenesten, psykolog tilknyttet sykehuset, prestetjeneste (noe man absolutt kan snakke med selv om man hverken er religiøs eller at noen skal dø) og tilbud fra barnekreftforeningen? Anonymkode: 4c852...d58 .Tror vi har fått info om det. Hjernen min har slutta å virke, men vi fikk en perm med hjem fra Rikshospitalet. Tror alt sånt står der. Men jeg har så vanskelig for å åpne meg til fremmede. I epikrisen fra riksen står det at vinsom foreldre har tatt diagnosen med fatning. Aner ikke hva de legger i det, men vi hyler ikke i gangene. Det er kanskje det de tenker på… På tirsdag skal jeg inn til fastlegen min å ta influensavaksine. Tenkte jeg kunne snakke litt med henne, for hun kjenner meg godt og jeg føler jeg kan snakke med henne uten at ting blir kleint. Eller så lurte jeg faktisk på om jeg skulle snakke med en prest. Jeg er ikke spesielt religiøs, men en sjelesørger virker fornuftig nå. Anonymkode: b6fb1...870 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 21. november 2021 #19 Del Skrevet 21. november 2021 Ååå k🌹❣️ så vondt, jeg føler din smerte og sender deg all styrke og gode tanker. Det er vondt nå, men en dag blir det historie♥️send privat pm hvis du en gang vil snakke, kjære kjære deg♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #20 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): .Tror vi har fått info om det. Hjernen min har slutta å virke, men vi fikk en perm med hjem fra Rikshospitalet. Tror alt sånt står der. Men jeg har så vanskelig for å åpne meg til fremmede. I epikrisen fra riksen står det at vinsom foreldre har tatt diagnosen med fatning. Aner ikke hva de legger i det, men vi hyler ikke i gangene. Det er kanskje det de tenker på… På tirsdag skal jeg inn til fastlegen min å ta influensavaksine. Tenkte jeg kunne snakke litt med henne, for hun kjenner meg godt og jeg føler jeg kan snakke med henne uten at ting blir kleint. Eller så lurte jeg faktisk på om jeg skulle snakke med en prest. Jeg er ikke spesielt religiøs, men en sjelesørger virker fornuftig nå. Anonymkode: b6fb1...870 Ja, det er fint du kan snakke med fastlegen, og fastlegen din kan nok hjelpe deg med å sette deg i kontakt med presten på sykehuset hvis du selv ikke vil spørre sykepleierne eller legene på avdelingen. Jeg anbefaler også på det sterkeste å sjekke ut hjemmesiden til barnekreftforeningen. Anonymkode: 4c852...d58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå