AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Jeg pleier å bli mobbet for det. Men jeg liker at chipsen er myk. Så jeg pleier å la posen ligge åpen et par dager i kjøleskapet, slik at chipsen blir god og myk 🙂 Flere som meg? Anonymkode: 73466...5ee
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Ikke chipsen, men ostepopen derimot...😍 Anonymkode: 3a34a...9c2 1
Ugresset Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 Ostepop en er best dagen derpå når den har stått i en bolle over natten. Jeg åpner bevisst posen en dag eller to før hvis jeg husker på det, er så mye bedre når de er blitt seige. Mannen mener jeg er steingal pga. dette 🤷♀️ Popcorn er også godt seigt, men potetgull er bare kvalmende når det blir mykt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 Ugresset skrev (1 minutt siden): Ostepop en er best dagen derpå når den har stått i en bolle over natten. Jeg åpner bevisst posen en dag eller to før hvis jeg husker på det, er så mye bedre når de er blitt seige. Mannen mener jeg er steingal pga. dette 🤷♀️ Popcorn er også godt seigt, men potetgull er bare kvalmende når det blir mykt. 🤢 Anonymkode: 92e60...1f4 1
Ugresset Skrevet 21. november 2021 #6 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 🤢 Anonymkode: 92e60...1f4 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #7 Skrevet 21. november 2021 Chips som har stått over natta blir jo oksidert og får en ekkel besk ettersmak? 🤮 Anonymkode: c4dc8...aeb 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #8 Skrevet 22. november 2021 Ugresset skrev (7 timer siden): Ostepop en er best dagen derpå når den har stått i en bolle over natten. Jeg åpner bevisst posen en dag eller to før hvis jeg husker på det, er så mye bedre når de er blitt seige. Mannen mener jeg er steingal pga. dette 🤷♀️ Popcorn er også godt seigt, men potetgull er bare kvalmende når det blir mykt. Ostepop er kvalmende uansett! Æsj, noe så ekkelt… Anonymkode: 64e45...887
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #9 Skrevet 22. november 2021 Fytti hælvete. Mykt potetgull?!? Ikke engang Marquis selv kunne tilfredsstilt dine syke lyster. Dette er det drøyeste jeg noen gang har lest på KG. Anonymkode: 228ee...a2f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå