Gå til innhold

Ja, jeg liker faktisk at chipsen er myk ​ 🙂  ​

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å bli mobbet for det. Men jeg liker at chipsen er myk. Så jeg pleier å la posen ligge åpen et par dager i kjøleskapet, slik at chipsen blir god og myk 🙂 

Flere som meg?

Anonymkode: 73466...5ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en ærlig sak? :) 

• Liker 1
Skrevet

Ikke chipsen, men ostepopen derimot...😍

Anonymkode: 3a34a...9c2

• Liker 1
Skrevet

Ostepop en er best dagen derpå når den har stått i en bolle over natten. Jeg åpner bevisst posen en dag eller to før hvis jeg husker på det, er så mye bedre når de er blitt seige. Mannen mener jeg er steingal pga. dette 🤷‍♀️ Popcorn er også godt seigt, men potetgull er bare kvalmende når det blir mykt. 

• Liker 1
Skrevet
Ugresset skrev (1 minutt siden):

Ostepop en er best dagen derpå når den har stått i en bolle over natten. Jeg åpner bevisst posen en dag eller to før hvis jeg husker på det, er så mye bedre når de er blitt seige. Mannen mener jeg er steingal pga. dette 🤷‍♀️ Popcorn er også godt seigt, men potetgull er bare kvalmende når det blir mykt. 

🤢

Anonymkode: 92e60...1f4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

🤢

Anonymkode: 92e60...1f4

😂😂😂

Skrevet

Chips som har stått over natta blir jo oksidert og får en ekkel besk ettersmak? 🤮

Anonymkode: c4dc8...aeb

• Liker 2
Skrevet
Ugresset skrev (7 timer siden):

Ostepop er kvalmende uansett! Æsj, noe så ekkelt…

Anonymkode: 64e45...887

Skrevet

Fytti hælvete. Mykt potetgull?!? Ikke engang Marquis selv kunne tilfredsstilt dine syke lyster.

Dette er det drøyeste jeg noen gang har lest på KG.

Anonymkode: 228ee...a2f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...