Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg er sjokkert. Jeg ligger på siden, og holder hånda der jeg kjenner bevegelse. Og det er jo HELT nederst i magen baby rører seg. Altså under hårkanten! Ligger de så lavt? Denne babyen har ligget mye lavere enn de andre to. 

Anonymkode: 98667...d7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjennes så lav når han lå i seteleie.

Anonymkode: 2d247...991

Skrevet

kjentes*

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Min kjennes så lav når han lå i seteleie.

Okei, usikker på hvordan han ligger. Men kjenner mye «rulling» der nede-ikke så mye spark direkte. :) Var det slik for deg og?

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Min ligger opp ned og jeg kjenner henne helt nederst i magen. Uke 30 :) Rulling og spark om hverandre, spesielt sparking i lungene 😅

Skrevet
skruttveig skrev (11 minutter siden):

Min ligger opp ned og jeg kjenner henne helt nederst i magen. Uke 30 :) Rulling og spark om hverandre, spesielt sparking i lungene 😅

Samme uke som meg da :) Okei, så hun ligger med hodet ned? Alle snakker om disse sparkene opp, men de kjenner jeg maks 1 gang om dagen. Ellers er det mye i sidene og rulling helt nede i lysken 🙈 Kjenner hikke helt nederst og! 

Skrevet

Kjente jo både ben, armer og rulling, så det var litt over alt 😆

Anonymkode: c9292...dbc

Skrevet

Husker den første min satte spenntak i brystbetennelse og skudde hodet nedover. Andremann drev å klorte meg nederst i korsryggen, det var ekkelt.

Anonymkode: 3cca3...6e5

Skrevet

Jeg hadde morkaka foran med begge mine og kjente kun liv helt nede under hårlinja eller helt oppe ved brystet. Hikke kun nede. Begge lå med hodet ned

Anonymkode: 6d63b...710

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Okei, usikker på hvordan han ligger. Men kjenner mye «rulling» der nede-ikke så mye spark direkte. :) Var det slik for deg og?

Da er det nok hodet :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Husker den første min satte spenntak i brystbetennelse og skudde hodet nedover. Andremann drev å klorte meg nederst i korsryggen, det var ekkelt.

Anonymkode: 3cca3...6e5

Fikk du brystbetennelse av sparkene?

Anonymkode: 707fb...ed8

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Jeg er 26 uker og kjenner også aller mest heeelt nederst i magen fremdeles. Synes det er rart siden livmor liksom skal gå over navlen nå (har fått en del mage). noen få ganger har jeg kjent litt lenger opp mot navlen eller mot siden men det er sjeldent. Er dette vanlig? :)

Anonymkode: 2d393...0f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor langt er du på vei? Jeg er 26 uker og kjenner også aller mest heeelt nederst i magen fremdeles. Synes det er rart siden livmor liksom skal gå over navlen nå (har fått en del mage). noen få ganger har jeg kjent litt lenger opp mot navlen eller mot siden men det er sjeldent. Er dette vanlig? :)

Er 29+2 :) Aldri kjent mye høyt oppe, kun få ganger. Dette er på grunn av morkake foran regner jeg med.. men jeg er usikker selv😅 Kanskje du også har morkaka foran og høyt oppe? Da merker du nok mest nede og på sidene der morkaka ikke er vil jeg tro

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Er 29+2 :) Aldri kjent mye høyt oppe, kun få ganger. Dette er på grunn av morkake foran regner jeg med.. men jeg er usikker selv😅 Kanskje du også har morkaka foran og høyt oppe? Da merker du nok mest nede og på sidene der morkaka ikke er vil jeg tro

Jeg har mokaken bak faktisk, derfor jeg synes det er litt rart 😄 Men det er vel bare måten han ligger på kanskje.

Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 23.29):

Samme uke som meg da :) Okei, så hun ligger med hodet ned? Alle snakker om disse sparkene opp, men de kjenner jeg maks 1 gang om dagen. Ellers er det mye i sidene og rulling helt nede i lysken 🙈 Kjenner hikke helt nederst og! 

Ja det kan jo hende babyen sparker bakover i magen da, altså ligger med ryggen til framsiden din... mistenker det er sånn her iallfall siden det er så mye på lungene, og lite over navlen. :) Men kjenner noe spisst, kanskje en fot eller et kne, til venstre i navlehøyde ofte ^^ Og ekstremt mye hikke nederst ja, mange ganger om dagen og på natta 😄

Skrevet

Uke 35 og seteleie her. Har morkaka foran. Sparkene går nedover, så kjenner de godt nede i magen under hårlinja. Synes de er veldig ubehagelige. Verst er de sparkene hvor det føles ut som foten er på vei ut helt der nede😅 Ellers kjenner jeg armer, ben og hodet ut mot den ene siden min. Eneste jeg kjenner av "bevegelse" høyt oppe er hodet hennes som ligger og stanger under ribbena på høyre side. Det føles ut som det er i veien for all bevegelse for meg.

Anonymkode: 4fcf7...0da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...