Gjest Augustus Skrevet 10. oktober 2002 #1 Del Skrevet 10. oktober 2002 Har sittet å lest på siden til Norsk tipping. Ja det er sikkert enkelt å tippe på nett, men når en leser så skal dem ha et årlig gebyr der også. Skulle tro tippina sparte ved å legge det på nett. Mindre utbetaling til komisjonær. Jeg tror det vil bli mange nettspillere med det resultat at det blir færre komisjonærer. Greit, jeg skal bli nettspiller, men det blir ikke før de fjerner gebyrene. Er så lei gebyrer for alt der de ikke har jobb med det. Det samme mener jeg om nettbankene. De to siste årene har jeg ikke vært innom min bank. Jeg ordner alt på nett. Jeg gjør jobben til banken. Uansett så skal jeg batale for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 10. oktober 2002 #2 Del Skrevet 10. oktober 2002 Irriterende, ikke sant? :x Sånn er det også med kinoen her i byen - Internettpris på kinobilletter er 5 kroner lavere enn vanlig, MEN du må betale et GEBYR på 5 kroner per billett kjøpt over internett!!! Det er bare dustete - gebyr for den jobben du gjør selv, jaja... :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå