AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Vi hadde sex etter date, men hadde drukket en hel masse. Susete gikk vi å la oss og hadde sex. Det kom ikke for han.... Han sa det var pga at han hadde drukket og var full, er det tilfelle at det kam bli et problem å komme? Neste morgen lå vi ikke inntil hverandre og ble aldri et hint om sex. Men vi var kleine begge to. Så er interessen liten? Eller har fylla skylda her? Er jo så vant til at menn går "all in" og ikke stopper liksom. 🤭 vi er 32 begge to Anonymkode: dd89e...111
sicario Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi hadde sex etter date, men hadde drukket en hel masse. Susete gikk vi å la oss og hadde sex. Det kom ikke for han.... Han sa det var pga at han hadde drukket og var full, er det tilfelle at det kam bli et problem å komme? Neste morgen lå vi ikke inntil hverandre og ble aldri et hint om sex. Men vi var kleine begge to. Så er interessen liten? Eller har fylla skylda her? Er jo så vant til at menn går "all in" og ikke stopper liksom. 🤭 vi er 32 begge to Anonymkode: dd89e...111 Kan ikke huske jeg noen gang har kommet under sex i fylla. Riktig nok noen år siden jeg siden jeg sist hadde sex i fylla, da jeg er særdeles lite kåt når jeg er full. Når jeg har hatt sex i fylla, har det oftest vært på grunn av at dama har vært pågående🤷🏼♂️. I dag vet jeg ikke om jeg i det hele tatt hadde fått ereksjon om jeg var full. Tviler på det. Neste morgen var han sikkert klein og fyllesyk. Da er det kun dusj, mat og kaffe som gjelder. Ikke sex 😆
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 sicario skrev (3 minutter siden): Kan ikke huske jeg noen gang har kommet under sex i fylla. Riktig nok noen år siden jeg siden jeg sist hadde sex i fylla, da jeg er særdeles lite kåt når jeg er full. Når jeg har hatt sex i fylla, har det oftest vært på grunn av at dama har vært pågående🤷🏼♂️. I dag vet jeg ikke om jeg i det hele tatt hadde fått ereksjon om jeg var full. Tviler på det. Neste morgen var han sikkert klein og fyllesyk. Da er det kun dusj, mat og kaffe som gjelder. Ikke sexantok okei, jeg antok det var årsaken. Så han har full tenning på meg. Reiner med jeg ble i hans runketanke i kveld😄😉 Anonymkode: dd89e...111
sicario Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): okei, jeg antok det var årsaken. Så han har full tenning på meg. Reiner med jeg ble i hans runketanke i kveld😄😉 Anonymkode: dd89e...111 Det regner jeg med at du ble 😆 Aldri ta manglende orgasme og/eller ereksjon i fylla personlig 👌🏼 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 Er faktisk endel menn som ikke går «all inn» uten at det har noe å si om de er interesserte eller ei. finnes også endel menn som går all inn uten å være interessert. Anonymkode: 77359...424
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #6 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 21.30): Er faktisk endel menn som ikke går «all inn» uten at det har noe å si om de er interesserte eller ei. finnes også endel menn som går all inn uten å være interessert. Anonymkode: 77359...424 Jeg tror han er interessert, fått masse mld etterpå og det er lovende. Bare kjipt for hans del å ikke få den helt opp. Igjen fylla har jo faktisk skylda😆 Anonymkode: dd89e...111
Stillalive Skrevet 23. november 2021 #7 Skrevet 23. november 2021 Har aldri hatt problemer med det i fylla, dagen der på derimot kan jo bli litt pinlig 🤔
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #8 Skrevet 24. november 2021 On 11/21/2021 at 9:17 PM, AnonymBruker said: okei, jeg antok det var årsaken. Så han har full tenning på meg. Reiner med jeg ble i hans runketanke i kveld😄😉 Anonymkode: dd89e...111 Vel, full tenning er vel kanskje å ta i, og kan nok si med sikkerhet om at han ikke fantaserer om deg når han runker. 🙂 Men det stemmer at man kan ende opp med å ikke komme når man har drukket. Og så er han jo hos deg og faktisk har hatt sex med deg så noe seksuell interesse er der jo. Tror du skal prøve å slutte og analysere å tenke så mye. Men å be en dame om det er vel som å be en 3-åring sitte i ro med matbordet 😂 Anonymkode: 44f4c...881 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #9 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vel, full tenning er vel kanskje å ta i, og kan nok si med sikkerhet om at han ikke fantaserer om deg når han runker. 🙂 Men det stemmer at man kan ende opp med å ikke komme når man har drukket. Og så er han jo hos deg og faktisk har hatt sex med deg så noe seksuell interesse er der jo. Tror du skal prøve å slutte og analysere å tenke så mye. Men å be en dame om det er vel som å be en 3-åring sitte i ro med matbordet 😂 Anonymkode: 44f4c...881 Han skrev i går at han ble stiv av tanken på meg, så antar det...😅 Anonymkode: dd89e...111
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #10 Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): og kan nok si med sikkerhet om at han ikke fantaserer om deg når han runker. 🙂 Hvordan kan du med sikkerhet si at han ikke tenker på meg? Verken du eller jeg kan si noe med sikkerhet om hva han fantaserer og tenker. Anonymkode: dd89e...111 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå