AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Sett at han er frisk og relativt normalvektig? Eller minker det litt i den alderen? Anonymkode: 51b38...ee2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 Selvfølgelig ikke. Kjønnsdriften svekkes med alderen både hos menn og kvinner. For kvinner skjer det hos mange en dramatisk nedgang rundt og etter overgangsalderen, mens reduskjonen hos menn skjer mer gradvis. Hvis vi ser bort fra sykdom og unormale kroppstilstander, vil en 48åring ha vesentlig svakere kjønnsdrift/ kjønnshormonproduksjon enn han hadde da han var 30. Anonymkode: 92657...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Min mann har samme seksuelle appetitt nå som 48 åring som da han var 30 Anonymkode: a435a...5af 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 Det minker vel med alder, men akkurat dette er jo så ekstremt individuelt. Jeg datet en 52-åring en gang med enorm seksuell appetitt, eneste vi gjorde var jo å pule. Føltes som da jeg var 17 år igjen, han fikk ereksjon av ingenting og vi klarte ikke holde hendene fra hverandre. Han kunne ha sex mer enn en gang om dagen, men han var ikke som en tenåring som bare får den opp igjen to min etter utløsning. Og så finnes det yngre menn som bare ikke har noe stor seksuell appetitt og aldri har hatt det. Anonymkode: d657a...c14 6
bullehurk Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): en dramatisk nedgang rundt og etter overgangsalderen For NOEN kvinner, langt fra alle. Det er en myte at "alle" tørker inn ved klimakteriet. Dessuten finnes det hjelpemidler. Det er like individuelt som potensen for menn. Men generelt kan mann si at menn har topp libido mye tidligere i livet enn kvinner, Derfor er moden kvinne/ung mann, den perfekte seksuelle combo. 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 Min mann er 48.. vi har ikke hatt noe form for sex på 5,5 ÅR.. og det er ikke meg det står på. Jeg har vært så frustrert og lei meg mange ganger, men har bestemt meg for å gå nå. Det ødelegger meg helt. Jeg er fire år yngre enn han. Anonymkode: ec668...cb4 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #7 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Selvfølgelig ikke. Kjønnsdriften svekkes med alderen både hos menn og kvinner. For kvinner skjer det hos mange en dramatisk nedgang rundt og etter overgangsalderen, mens reduskjonen hos menn skjer mer gradvis. Hvis vi ser bort fra sykdom og unormale kroppstilstander, vil en 48åring ha vesentlig svakere kjønnsdrift/ kjønnshormonproduksjon enn han hadde da han var 30. Anonymkode: 92657...f8a Rart, som kvinne er det omvendt. Jeg fikk ingenting ut av sex i 20-og 30-årene, men nå er jeg i 40-årene og har så vidt fått øynene opp for sex, så for min del blir det bare bedre og bedre, og jeg har ikke opplevd toppunket enda. Anonymkode: b9af2...f20 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #8 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Min mann er 48.. vi har ikke hatt noe form for sex på 5,5 ÅR.. og det er ikke meg det står på. Jeg har vært så frustrert og lei meg mange ganger, men har bestemt meg for å gå nå. Det ødelegger meg helt. Jeg er fire år yngre enn han. Anonymkode: ec668...cb4 Holder jeg med deg i! Anonymkode: 65300...197
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #9 Skrevet 22. november 2021 Spørs vel helt hvem det er han skal ligge med. Om det er kona han har vært med i 15år er vel seksualdriften knapt tilstede. Er det en ny, yngre, og mer interessant jente så stiger nok seksualdriften betraktelig. Sånn er det dessverre. Og ja, det gjelder din mann også. I tilfelle noen av dere tenker å kommentere «det gjelder ikke min mann». 3 hours ago, AnonymBruker said: Min mann er 48.. vi har ikke hatt noe form for sex på 5,5 ÅR.. og det er ikke meg det står på. Jeg har vært så frustrert og lei meg mange ganger, men har bestemt meg for å gå nå. Det ødelegger meg helt. Jeg er fire år yngre enn han. Anonymkode: ec668...cb4 vel, kan godt hende han har hatt sex. Det er vel så enkelt at han ikke ser interessen med å ha sex med deg. Det er vel ikke noe med deg som tenner han seksuelt. Ikke så uvanlig det når årene går. Det er jo ingen som med hånda på hjertet velger Grethe fra Farmen når de kan heller velge Tonje. Anonymkode: 7aacd...0c5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #10 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Spørs vel helt hvem det er han skal ligge med. Om det er kona han har vært med i 15år er vel seksualdriften knapt tilstede. Er det en ny, yngre, og mer interessant jente så stiger nok seksualdriften betraktelig. Sånn er det dessverre. Og ja, det gjelder din mann også. I tilfelle noen av dere tenker å kommentere «det gjelder ikke min mann». vel, kan godt hende han har hatt sex. Det er vel så enkelt at han ikke ser interessen med å ha sex med deg. Det er vel ikke noe med deg som tenner han seksuelt. Ikke så uvanlig det når årene går. Det er jo ingen som med hånda på hjertet velger Grethe fra Farmen når de kan heller velge Tonje. Anonymkode: 7aacd...0c5 Jeg hadde glatt valgt Grethe foran Tonje! Anonymkode: ec668...cb4 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #11 Skrevet 22. november 2021 Nei, men gjennomsnittlige menn er også vanskelig å finne. De fleste er på ene eller andre siden av slikt. Anonymkode: c0ab0...9ce
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #12 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg hadde glatt valgt Grethe foran Tonje! Anonymkode: ec668...cb4 Jeg også. Har sett bilder av henne, sminket og "vanlig". Stilig sexy dame i sin beste alder for sex. Anonymkode: 8a42c...175 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #13 Skrevet 22. november 2021 Sålenge man ikke er veldig gammel kommer det mer an på form og helse enn på alder. Holder man seg tynn og sprek så ... Anonymkode: d6456...7da
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #14 Skrevet 22. november 2021 Min eks hadde lite sexlyst fra 25-45. Min kjæreste over 5 år nå er 47 og har enorm sexlyst. Det varierer veldig fra person til person. Anonymkode: 1b0fa...af2
Vidar Eriksen Skrevet 23. november 2021 #15 Skrevet 23. november 2021 jeg er 49 og får bare enda mere sexlyst for hver dag som går. lurer på når det begynner og gå andre veien.. kan ikke forestille meg at det vil skje noengang?..
Stillalive Skrevet 23. november 2021 #16 Skrevet 23. november 2021 Er vel ganske individuelt. Jeg er mann 47 år, ser egentlig ganske greit ut å tenker på sex omtrent hele tiden, frekventerer forum, chatter om sex osv. Omtrent hver eneste dame jeg snakker med så sveiper tankene mine rundt noe seksuelt, men må påpeke at jeg ikke gir inntrykk av det ovenfor dem. Nesten så jeg begynner å lure på om jeg er avhengig 🤔
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #17 Skrevet 23. november 2021 Etter min erfaring er det liten forskjell på 30 og 48. Litt nedgang er det. Tror jeg måtte ha utløsning hver dag som 30 åring. Nå kanskje annenhver dag. (Onani). Jeg har i grunnen vært fornøyd med sex én gang i uken etter noen år i forhold, og tror ikke jeg har spesielt sterk eller svak drift til å være mann. M51 Anonymkode: 4c548...073
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #18 Skrevet 23. november 2021 Det hjelper ikke hvor mange anekdotiske bevis som føres her i tråden. Et gjennomsnitt er noe du finner ved å inkludere mange flere, også de som ikke henger på et seksualforum. Anonymkode: f5346...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #19 Skrevet 23. november 2021 bullehurk skrev (På 22.11.2021 den 0.32): For NOEN kvinner, langt fra alle. Det er en myte at "alle" tørker inn ved klimakteriet. Dessuten finnes det hjelpemidler. Det er like individuelt som potensen for menn. Men generelt kan mann si at menn har topp libido mye tidligere i livet enn kvinner, Derfor er moden kvinne/ung mann, den perfekte seksuelle combo. For svært mange kl bullehurk skrev (På 22.11.2021 den 0.32): For NOEN kvinner, langt fra alle. Det er en myte at "alle" tørker inn ved klimakteriet. Dessuten finnes det hjelpemidler. Det er like individuelt som potensen for menn. Men generelt kan mann si at menn har topp libido mye tidligere i livet enn kvinner, Derfor er moden kvinne/ung mann, den perfekte seksuelle combo. Fra FHIs nettsider: «Seksuelle problemer forekommer hyppig hos kvinner, hyppigheten stiger med alderen, og overgangsalderen har en negativ innflytelse på seksuallivet. Blant seksuelt aktive kvinner rapporteres følgende tall for forekomst: Lystproblemer forekommer hos 15-25 prosent av kvinner før overgangsalderen og hos 40-55 prosent etter overgangsalderen. https://nhi.no/familie/seksualitet-og-prevensjon/sex/seksuell-dysfunksjon-i-overgangsalderen/ Anonymkode: 92657...f8a
bullehurk Skrevet 23. november 2021 #20 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): For svært mange kl Fra FHIs nettsider: «Seksuelle problemer forekommer hyppig hos kvinner, hyppigheten stiger med alderen, og overgangsalderen har en negativ innflytelse på seksuallivet. Blant seksuelt aktive kvinner rapporteres følgende tall for forekomst: Lystproblemer forekommer hos 15-25 prosent av kvinner før overgangsalderen og hos 40-55 prosent etter overgangsalderen. https://nhi.no/familie/seksualitet-og-prevensjon/sex/seksuell-dysfunksjon-i-overgangsalderen/ Anonymkode: 92657...f8a Og så .... 50% er langt fra alle + forskjell på teori og praksis. Jeg vet om ei som er 80 neste år, seksuelt aktiv ennå. Noen menn har potensproblemer allerede fra 35 års alder, andre holder koken ved 70+. Individualisme, hørt det ordet ? Google it !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå