Gå til innhold

Har lagt ved bilde av magen min,sorry ikke det vakreste jeg kunne legge ut🤣men er vi like på begge siden av kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI😊kjenner det gjør vondt å legge ut disse bildene,er ikke akkurat stolt over de.men det er sånn jeg er akkurat nå.men jeg trøster med at jeg har vært større ,og skal bli mindre😊

Det jeg lurer på er hvis dere ser på venstre side av magen ,så virker det som jeg har mer valker der,liksom et knekk inn i valken,slik at du ser det er en "bilring"på en måte.vanskelig å forklare,men ikke på høyre side..

Burde jeg vært bekymret overdette,tenkte hvis jeg evt var hoven innvendig slik at valken feks på høyreside ikke klarte å bretteseg slik som venstre side.

Når jeg kjenner så føles jeg lik på begge sider,ikke noe hoven eller noe.

Kanskje bare meg som er hypokonder nå,men har hengt meg opp i dette,om d kan være tegn på noefarlig 

Skal og er kroppen lik påbegge sider?

Fler som er ulik på høyre og venstre side?

Screenshot_20211121-200344_Gallery.jpg

Snapchat-904819493.jpg

Anonymkode: d6f5a...b6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er vi ikke 😊 Tror ikke du har noe å bekymre deg for, men om du stresser med det så koster det lite å ta en tur til legen 😊

Anonymkode: 8afd3...0e5

• Liker 6
Skrevet

Ingen er lik på begge sider. Du har en dominant side som er sterkere. 

Anonymkode: 7b853...c6b

• Liker 1
Skrevet

Ingen er make på begge sider av kroppen, så det ville jeg ikke bekymret meg for. Hvis du er redd for egen helse så bør du imidlertid ta grep for å redusere mildjemålet. 

Anonymkode: 16414...46a

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen er make på begge sider av kroppen, så det ville jeg ikke bekymret meg for. Hvis du er redd for egen helse så bør du imidlertid ta grep for å redusere mildjemålet. 

Unødvendig kommentar, det er TS helt sikkert fullstendig klar over.

• Liker 30
Skrevet

Er vel alltid en del av oss som er større en den andre delen. Ser ikke noe stor forskjell jeg iallfall. :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet jeg har stor mage,som jeg sa i innlegget, holder på å jobbe med det for å bli mindre😊

• Liker 15
  • Hjerte 5
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Helt normalt å være usymmetrisk. Både pupper, lår, rumpeballer osv osv er litt forskjellig størrelse hos de aller fleste. Hos noen er forskjellene store, hos andre små. Begge deler er like normalt. 

Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

HEI😊kjenner det gjør vondt å legge ut disse bildene,er ikke akkurat stolt over de.men det er sånn jeg er akkurat nå.men jeg trøster med at jeg har vært større ,og skal bli mindre😊

Det jeg lurer på er hvis dere ser på venstre side av magen ,så virker det som jeg har mer valker der,liksom et knekk inn i valken,slik at du ser det er en "bilring"på en måte.vanskelig å forklare,men ikke på høyre side..

Burde jeg vært bekymret overdette,tenkte hvis jeg evt var hoven innvendig slik at valken feks på høyreside ikke klarte å bretteseg slik som venstre side.

Når jeg kjenner så føles jeg lik på begge sider,ikke noe hoven eller noe.

Kanskje bare meg som er hypokonder nå,men har hengt meg opp i dette,om d kan være tegn på noefarlig 

Skal og er kroppen lik påbegge sider?

Fler som er ulik på høyre og venstre side?

Screenshot_20211121-200344_Gallery.jpg

Snapchat-904819493.jpg

Det er normalt. Vi mennesker er ikke symetriske. 

Skrevet

Slapp av 😊

Jeg er tynn, og heller ikke lik på begge sider. Spesielt brystene (som er så og si ikke eksisterende) er ulike i størrelse. 

Anonymkode: 5e95f...461

Skrevet

Jeg har også et større søkk på den ene siden. Jeg var i tillegg øm der så fikk litt hetta. Ble tatt ultralyd av magen min og ingenting unormalt ble funnet. Det er flere år siden. Tror ikke du trenger å være bekymret TS 😊

Anonymkode: 9c47d...558

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Unødvendig kommentar, det er TS helt sikkert fullstendig klar over.

Det er da ikke en unødvendig kommentar, det er veldig mye mer vanskelig for legen å undersøke en som har smerter i magen når vedkommende er stor. Det er vanskelig å palpere, lytte etter tarmlyder ect når det kommer mye fett i veien. I verste fall klarer man ikke diagnostisere (eller behandler) ting som skjer. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er da ikke en unødvendig kommentar, det er veldig mye mer vanskelig for legen å undersøke en som har smerter i magen når vedkommende er stor. Det er vanskelig å palpere, lytte etter tarmlyder ect når det kommer mye fett i veien. I verste fall klarer man ikke diagnostisere (eller behandler) ting som skjer. 

Dette vet TS, dermed er det unødvendig å kommentere det.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror faktisk det er lettere å undersøke en med stor mage enn det er å få deg til å innse at du oppfører deg som en idiot.

Leste du i det hele tatt hovedinnlegget, eller overskred det ditt intelligensnivå? Ts skriver jo at hun er i en vektnedgangsprosess (har vært større, skal bli mindre). Virker som om fettet i ditt tilfelle har satt seg i hodet, for maken til tjukk i huet….

Anonymkode: d4907...091

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har også et hakk inn på den ene siden av magen slik at det fra siden ser ut som om jeg har en bilring på den ene siden, og ikke den andre. Jeg har også et heng med hud som jeg har time for å få fjernet (offentlig dekt)

Anonymkode: c4bca...fd3

Skrevet

Jeg har en stor og en liten pupp. Samboeren min har en stor og en liten balle. Det syns ikke, men om man ser nøye etter syns det. 

Ingen kropper er helt symmetriske, selv om det ser sånn ut. 

Jeg tenker uansett at den skjevheten du ser, som ikke jeg ser i det hele tatt, vil rette seg opp etterhvert som du slanker deg og blir strammere. 

Vil bare gi deg et hjerte ❤️ og si at huden din ser fin ut og at du er bra nok som du er. 

Anonymkode: 38b58...6a5

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Herregud - gidd å les innlegget da - TS sier at hun har vært større og skal bli mindre. Dette kan ikke bety noe annet enn av TS er i ferd med å slanke seg, og dermed er kommentaren dun fullstendig unødvendig og ikke det TS spør om i det hele tatt.

• Liker 8
Skrevet

Jeg har en pupp som er to størrelser større enn det andre. Ingen er helt fullstendig symmetriske og det er helt ok. Du ser nå egentlig veldig symmetrisk ut, synes jeg da, så ikke bekymre deg for det.

Anonymkode: 0153d...52c

• Liker 4
Skrevet

Ingen er vel helt like på sidene😊

Skrevet

Har du vært gravid? Min mage er mer skjev der babyen(e) lå. Virker som det er mer rom på en måte. Pluss fett da 😆

Ellers er det vanlig at ikke alt er likt og symmetrisk. 

Anonymkode: 2b85f...cd7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...