AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Tenk om jeg ikke klarer den nye jobben? Synes ikke jeg er flink og tror alt er flaks. At jeg har master er flaks, at jeg har jobb er flaks, at jeg har jobbet åtte år i samme jobb gikk greit fordi jeg hadde flaks. Synes ikke jeg er like god som andre selv om jeg gjør en god jobb. Nåværende jobb gjør meg demotivert og jeg vil prøve meg på noe annet men jeg tør ikke og føler meg stuck 😔 skal jeg bli i det trygge og kjente eller kaste meg i det ukjente og kanskje drite meg kraftig ut? Anonymkode: e73c4...050 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 Det er vanlig å drite seg ut. Jeg gjør det hele tiden, men det går greit så lenge det er noen som synes jeg gjør en grei jobb. Ikke vær redd for å feile. Du lærer mye av det og du har nok godt av å bli utfordret. Skift jobb, åtte er er lenge hos en arbeidsgiver. Anonymkode: 373a6...469
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er vanlig å drite seg ut. Jeg gjør det hele tiden, men det går greit så lenge det er noen som synes jeg gjør en grei jobb. Ikke vær redd for å feile. Du lærer mye av det og du har nok godt av å bli utfordret. Skift jobb, åtte er er lenge hos en arbeidsgiver. Anonymkode: 373a6...469 Takk for at du gadd å svare 😊 er 30 år og alle jeg jobber med er 50+ med unntak av noen få som snart er i slutten av 40-årene, de fleste er damer og har en kjerringkultur som gjør meg sprø 😔 det er sladder og klaging hver jævla dag, ingenting er bra nok men de blir likevel på jobben for det er ingen annen jobb å få for deres del. Anonymkode: e73c4...050
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Jeg skjønner deg godt, jeg har lett for å tenke slik selv. Men jeg er enig med brukeren over. Alle gjør feil. Og særlig i en helt ny jobb. Da er det normalt at det går tregere og at det er ting man ikke tar på strak arm. Jeg var i et kort vikariat med arbeidsoppgaver som var helt nye for meg for en stund siden. Og jeg syntes det var helt forferdelig. Men jeg angrer likevel ikke. For det var lærerikt, og jeg vet jeg fikk til en del bra også. Nå er jeg i en annen jobb som er ny for meg. Men her føler jeg likevel mer mestring, fordi arbeidsoppgavene er mer like dem jeg har hatt tidligere. Nå er det dager som er pyton, fordi jeg føler jeg ikke får det til og alle legger merke til det og tenker på det. Og dager som er flotte, hvor jeg tenker at her trives jeg og dette passer jeg til. Har du mulighet til å gå tilbake til noe tilsvarende den jobben du har nå hvis du prøver noe nytt og absolutt ikke trives? Og du, selv om det kan føles slik, så klarer du ikke å gjennomføre en master bare på flaks. Anonymkode: 4fe13...34d
Tumelodijo Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 Les om imposter syndrome - denne følelsen er vanligere enn du tror. Klart du kan bytte jobb - lykke til!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 Jeg synes de aller fleste er skikkelige dårlige i jobben sin. Det har hjulpet meg til å innse at jeg faktisk ikke er så ubrukelig. Det er vanlig å være ubrukelig. Anonymkode: c7bf7...605 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #7 Skrevet 22. november 2021 Føler litt med deg, ts. Jeg vil søke andre jobb, men føler meg stuck. Er redd for at jeg ikke vil trives med ny jobb. Min nåværende jobb er «trygg» fordi jeg jobbet der i 3 år, men jeg får mer og mer arbeidsoppgaver og ansvar, fordi vi ikke har nok folk når flere har sluttet på jobben i det siste året, så det er et ikke godt tegn. Anonymkode: b5c36...153
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #8 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Føler litt med deg, ts. Jeg vil søke andre jobb, men føler meg stuck. Er redd for at jeg ikke vil trives med ny jobb. Min nåværende jobb er «trygg» fordi jeg jobbet der i 3 år, men jeg får mer og mer arbeidsoppgaver og ansvar, fordi vi ikke har nok folk når flere har sluttet på jobben i det siste året, så det er et ikke godt tegn. Anonymkode: b5c36...153 Ja, det er jo det da.. Hva om det er verre på den nye jobben? Hva om det er jævlig folk? Vanskelige oppgaver? Men om vi blir der vi er så vil ingenting bli bedre, det er sikkert. Anonymkode: e73c4...050
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #9 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 19.52): Tenk om jeg ikke klarer den nye jobben? Synes ikke jeg er flink og tror alt er flaks. At jeg har master er flaks, at jeg har jobb er flaks, at jeg har jobbet åtte år i samme jobb gikk greit fordi jeg hadde flaks. Synes ikke jeg er like god som andre selv om jeg gjør en god jobb. Nåværende jobb gjør meg demotivert og jeg vil prøve meg på noe annet men jeg tør ikke og føler meg stuck 😔 skal jeg bli i det trygge og kjente eller kaste meg i det ukjente og kanskje drite meg kraftig ut? Anonymkode: e73c4...050 Det ukjente helt klart. Anonymkode: cdabb...b98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå