AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Er en 1 års sykepleierstudent som har jobbet på sykehjem som assistent i ca 2 år nå. Merker at sykehjem bare har blitt mindre og mindre greit for meg, har ikke peiling hvorfor men finner ikke den gledesfølelsen jeg fikk først når jeg startet der lenger. Hjemmesykepleien er jeg heller ikke så interessert i selv om det kanskje er bedre forhold der. I å med studiet så er jo dette og hjemmepleien ganske relevante jobb for meg men lurer på om noen har erfaring i å jobbe med noe anna enn helserelatert arbeid som sykepleierstudenter. Gjør det mer vondt enn godt kanskje? Trenger bare litt råd før jeg kommer til en beslutning. Anonymkode: f62c0...d12
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 Kan du ikke søke deg til sykehus? Jeg er medisinstudent og har jobbet både med sykehjem, hjspl, sengepost sykehus og akuttmottak. Sistnevnte er uten tvil det jeg liker best. Sykehjem holdt jeg ikke ut i lenge, typisk dårlig bemanning osv osv. hj.spl. Var bedre i kommunen min, men interessen er ikke helt der. Bare fordi man ikke trives i hj.spl eller sykehjem så betyr det ikke at man ikke trives i yrket. Det er mange muligheter på sykehus så hadde tatt kontakt der! Anonymkode: a9fc6...dad
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du ikke søke deg til sykehus? Jeg er medisinstudent og har jobbet både med sykehjem, hjspl, sengepost sykehus og akuttmottak. Sistnevnte er uten tvil det jeg liker best. Sykehjem holdt jeg ikke ut i lenge, typisk dårlig bemanning osv osv. hj.spl. Var bedre i kommunen min, men interessen er ikke helt der. Bare fordi man ikke trives i hj.spl eller sykehjem så betyr det ikke at man ikke trives i yrket. Det er mange muligheter på sykehus så hadde tatt kontakt der! Anonymkode: a9fc6...dad Enig! Ikke gi opp. Hva med bolig for barn/ungdom eller psykiatri som ekstrajobb? Anonymkode: 05fc4...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå