AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Del Skrevet 21. november 2021 Dette emnet suger nesten livsgnisten ut av meg, og jeg har eksamen om tre ukers tid. Setter jeg meg ned for å øve, tar det ikke lang tid før jeg soner ut og tenker på andre ting. Jeg MÅ klare å stå i dette emnet, men hvordan? Hva gjorde/ gjør du med sånne emner som er helt for j... kjedelige? Hvordan kom du deg gjennom det, og har du eventuelt noen gode tips? Dette er forresten et obligatorisk emne, så jeg har ikke noe annet valg enn å gjøre meg ferdig med det. Mvh frustrert student Anonymkode: 279a1...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Del Skrevet 21. november 2021 Det er jo helt emmeavhengig. I matte regnet jeg oppgaver. I puggefag hadde jeg konkurranse med meg selv om hvordan jeg kunne si ting raskest mulig. Eller jeg prøvde å tegne grafer fra boka uten å kikke. I andre fag brukte jeg kjæresten min, vi gikk tur på kvelden og så fortalte vi hverandre hva vi hadde lært den dagen. Det funket veldig bra! (Samme metode kan jo brukes alene, i bil eller når du lager mat el, bare snakke med seg selv eller du kan lese det inn på mobilen. Ikke fordi du nødvendigvis skal høre det igjen, men du får sagt det høyt en gang) Anonymkode: f9c59...4b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Del Skrevet 21. november 2021 Drit i pensum gjør bare maaaaange gamle eksamensoppgaver så på fasiten til eksamens oppgaver så lærer du deg systemet hvilke oppgaver som går igjen osv så greier du fint å står! Lykke til! Anonymkode: 910f8...aa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Del Skrevet 21. november 2021 Auda, det er seigt. Ville ha jobbet målrettet med eksamensoppgaver og sett hva som går igjen, og i alle fall dekket dette. Er det et rent puggefag eller krever det forståelse og resonnement? Hvis det er det første ville jeg ha brukt tid på å snakket høyt med meg selv om stoffet, og hvis det er det sistnevnte så ville jeg ha brukt tid på oppgaveløsning. Vi har alle vært der, og heldigvis går det som regel bra. Lykke til! Anonymkode: e659d...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå