Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #1 Skrevet 9. oktober 2005 Dette skal jeg lage, men lurer på om jeg skal pakke hver drops/konfektbit i cellofan? Eller la alt ligge løst sammen? Noen ideer?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #2 Skrevet 9. oktober 2005 Det blir veldig flott i cellofan. I tilegg slipper du at det kleber seg til hverandre hvis det skulle bli liggende for varmt en stund.
Gjest Embla s Skrevet 9. oktober 2005 #3 Skrevet 9. oktober 2005 Pakk hver bit for seg! Hjemmelaget konfekt/marsipan som ikke ser delikat ut er ganske ekkelt..
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #4 Skrevet 9. oktober 2005 Enig, pakk i cellofan Dette er tilfeldigvis det jeg har tenkt å gi til samboeren min i tillegsgave. Godteri i serien av fancy og dyre glassbeholdere som jeg samler på :D
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2005 #5 Skrevet 9. oktober 2005 ...gave til sambis blir glass som du samler på...?
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #6 Skrevet 9. oktober 2005 ...gave til sambis blir glass som du samler på...? ← Tillegsgave ja
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #7 Skrevet 9. oktober 2005 Takk! Da var det jo enkelt, pakker inn alt, forskjellig farge på hver sort.. Sambisen min har allerede bestilt et glass til seg selv!
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2005 #8 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg skulle lage dette ifjor, men var alt for sent ute, og det hele ble en fiasko. Lagde cognac-trøfler i siste liten (oppskrift i et jule-KK) men de ble ikke bra nok til å gis vekk! Så i år resirkulerer jeg ideen, men vil gjerne ha oppskrift som folk har erfaring med at blir vellykkede! Gjerne litt forskjellige, som passer til store og små Noen som har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå