Namas Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Vet ikke hvorfor da. Tror de bare har bra pupper og pen talemåte (Selv om jeg foretrekker Nynorsk i filmer og slikt) Tror jeg liker ideen å få utdanning i storbyen, og starte noe smått der jeg er ifra å bygge noe opp eller noe. Fordi tror det å flytte fra en liten sted blir litt som å foråde det som ikke er bra, spesielt ved tanke på sentralisering og slikt
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 Du får ta en tur innom Oslo da når Du trenger det.... Anonymkode: 98138...7ae
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Vet ikke om deilige damer bør være grunnlaget akkurat, men jeg tror absolutt alle har godt av å bo et stykke unna der man har vokst opp, enten for studier, folkehøgskole eller lignende. Viktig å utvide horisonten litt, så kan man heller flytte tilbake 😊 Synes i alle fall at menn som alltid har bodd på samme plass er veldig lite attraktive. Anonymkode: 45356...6f7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 Oslodamer er vel ikke annerledes enn andre damer i Norge? Anonymkode: 6d5a4...e5e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 Prøv Vestlandet sine damer du 🤤 Anonymkode: 9948e...c1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå