AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #141 Skrevet 15. desember 2021 ABM skrev (6 timer siden): Mine spådommer er gjort til skamme..? Fordi Toyota kommuniserer at de skal BRUKE penger ...?..Alle kan bruke penger! 😂😂🙈...Utfordringen er å TJENE penger! ... Min spådom blir gjort til skamme hvis Toyota lever i 2031...og det skjer ikke! Toyota tjener da penger? Anonymkode: 8285f...b36 1
jabx Skrevet 21. desember 2021 #142 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 19.14): Jeg lurer egentlig på hva som er fordel med å kjøpe hybridbil kontra elbil? For eksempel, har Toyota bare hybridbiler og ikke elbiler og hvorfor det? Er det bare i Norge at vi er så opptatte av elbiler? Anonymkode: bd7f4...582 Ingen egentlige fordeler, da hybrider fortsatt er forgiftende fossilbiler. Studier har vist at de bare egentlig er svindel. Dessuten vil du slite med å få solgt fossilbiler etter hvert.
jabx Skrevet 21. desember 2021 #143 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 15.12.2021 den 16.14): Toyota tjener da penger? Anonymkode: 8285f...b36 Ikke så lenge til, siden de vil gå konkurs når de ikke klarer overgangen til elbiler. Husk at Toyota hittil har brukt alle ressursene sine på pushe hydrogen-svindelen samt massiv lobbyvirksomhet for å holde elbiler tilbake.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #144 Skrevet 21. desember 2021 jabx skrev (1 time siden): Ikke så lenge til, siden de vil gå konkurs når de ikke klarer overgangen til elbiler. Husk at Toyota hittil har brukt alle ressursene sine på pushe hydrogen-svindelen samt massiv lobbyvirksomhet for å holde elbiler tilbake. Legg frem dokumentasjon på din påstand. Toyota har mest sannsynlig gjort en god jobb med å fremstille sine elbiler, mot de som har kommet i hui og hast så langt. Men er utrolig hva en Teslaeier kan lire ut av seg, for rakke ned på andre. Toyota hadde ikke kunnet skilte med så mange nye elbil modeller uten å ha ryggrad for det! Anonymkode: 154ab...cbf
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #145 Skrevet 21. desember 2021 jabx skrev (3 timer siden): Ingen egentlige fordeler, da hybrider fortsatt er forgiftende fossilbiler. Studier har vist at de bare egentlig er svindel. Dessuten vil du slite med å få solgt fossilbiler etter hvert. Hvorfor skal man selge fossilbilen? Jeg har tenkt å ha min så lenge som mulig. Anonymkode: 7061d...7c5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #146 Skrevet 22. desember 2021 Så litt på hydrogenbil. Og det finnes 1 - en stasjon på østlandet! Helt håpløst. Anonymkode: 375b5...4d9
jabx Skrevet 22. desember 2021 #147 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 21.12.2021 den 14.17): Legg frem dokumentasjon på din påstand. Toyota har mest sannsynlig gjort en god jobb med å fremstille sine elbiler, mot de som har kommet i hui og hast så langt. Men er utrolig hva en Teslaeier kan lire ut av seg, for rakke ned på andre. Toyota hadde ikke kunnet skilte med så mange nye elbil modeller uten å ha ryggrad for det! Anonymkode: 154ab...cbf Haha, Toyota har ingen erfaring med elbiler. Det blir som å si at Nokia mest sannsynlig gjorde en god jobb med smarttelefoner etter at Apple kom på banen. Toyota er såpass tungt investert og henger såpass tungt igjen i andre teknologier at de ikke vil klare dette på en enkel måte. Og siden de har satset på hydrogen fremfor batterier, så har de kastet bort mange år og store ressurser. Det at de driver med lobbyvirksomhet for å bremse utviklingen mot batterielektrisk viser hvor desperate de er. Det er enkelt å vise tegninger av biler. Det er verre å produsere dem.
jabx Skrevet 22. desember 2021 #148 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 21.12.2021 den 16.32): Hvorfor skal man selge fossilbilen? Jeg har tenkt å ha min så lenge som mulig. Anonymkode: 7061d...7c5 Vent og se 😂
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #149 Skrevet 22. desember 2021 jabx skrev (47 minutter siden): Vent og se 😂 Så lenge de finnes bensinstasjoner kommer ikke jeg til å selge fossilbilen min. Så du kan tørke av deg det jævla gliset. Anonymkode: 7061d...7c5
Gjest Alterego666 Skrevet 22. desember 2021 #150 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så litt på hydrogenbil. Og det finnes 1 - en stasjon på østlandet! Helt håpløst. Anonymkode: 375b5...4d9 Konseptet hydrogenbil er håpløst. Forståelig at ingen investerer i stasjoner. Hydrogen er bra for skip og kanskje noe tungtransport.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #151 Skrevet 23. desember 2021 jabx skrev (6 timer siden): Haha, Toyota har ingen erfaring med elbiler. Det blir som å si at Nokia mest sannsynlig gjorde en god jobb med smarttelefoner etter at Apple kom på banen. Toyota er såpass tungt investert og henger såpass tungt igjen i andre teknologier at de ikke vil klare dette på en enkel måte. Og siden de har satset på hydrogen fremfor batterier, så har de kastet bort mange år og store ressurser. Det at de driver med lobbyvirksomhet for å bremse utviklingen mot batterielektrisk viser hvor desperate de er. Det er enkelt å vise tegninger av biler. Det er verre å produsere dem. Av de som ruller på veien pr.i dag, er det jo nettopp Toyota som har lengst erfaring med elektrisk fremdrift. Utrolig at du kan ha en slik formening, når alle som har begynt med helektrisk en gang var nye på det området? Du kunne å kjøre bil du heller, når du satte deg bak et bilratt første gangen. Toyota går rett til himmels med salget, når de kommer! Det kan du legge deg minnet først som sist! Anonymkode: 154ab...cbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå