AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #21 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg har en Toyota hybrid Prius. Kjøpte den fordi jeg ikke hadde råd til elbil med lang nok rekkevidde. Den bruker mindre bensin enn den forrige bilen min som også var en Toyota. Anonymkode: 245a1...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #22 Del Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 8.12.2021 den 14.58): Jeg har en Toyota hybrid Prius. Kjøpte den fordi jeg ikke hadde råd til elbil med lang nok rekkevidde. Den bruker mindre bensin enn den forrige bilen min som også var en Toyota. Anonymkode: 245a1...40e hvilken toyota modell var din gamle bil? Anonymkode: 6421c...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 9. desember 2021 #23 Del Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 19.14): Jeg lurer egentlig på hva som er fordel med å kjøpe hybridbil kontra elbil? For eksempel, har Toyota bare hybridbiler og ikke elbiler og hvorfor det? Er det bare i Norge at vi er så opptatte av elbiler? Anonymkode: bd7f4...582 Hybrid hadde sitt vindu for et par år siden...nå fases de ut og det gjør Toyota også..skal spise fiskecapsen min om Toyota lever i annet enn navnet i 2030... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #24 Del Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): hvilken toyota modell var din gamle bil? Anonymkode: 6421c...897 Auris 2008 Anonymkode: 245a1...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #25 Del Skrevet 9. desember 2021 ABM skrev (26 minutter siden): Hybrid hadde sitt vindu for et par år siden...nå fases de ut og det gjør Toyota også..skal spise fiskecapsen min om Toyota lever i annet enn navnet i 2030... Kom med noe fornuftig dokumentasjon på din uttalelse! Toyota kommer med ren elbil fra neste år, de produserer ikke til et marked som ikke er modent for å ta i mot ren el. Derfor har de mange modeller med hybrid, som selger som hakka møkk! Lille Norge er ikke mer enn 0,2% av det globale bilmarkedet. Anonymkode: 154ab...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #26 Del Skrevet 9. desember 2021 Hybrid er mye mer risikabelt om man tenker på vedlikehold, da det er to ulike motorsystemer hvor det kan oppstå feil. Ville valgt ren elektrisk om du kan, eller ren fossil dersom du ikke har mulighet til å dekke behovet for rekkevidde innenfor budsjettet på elektrisk. Anonymkode: c7be7...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 9. desember 2021 #27 Del Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kom med noe fornuftig dokumentasjon på din uttalelse! Toyota kommer med ren elbil fra neste år, de produserer ikke til et marked som ikke er modent for å ta i mot ren el. Derfor har de mange modeller med hybrid, som selger som hakka møkk! Lille Norge er ikke mer enn 0,2% av det globale bilmarkedet. Anonymkode: 154ab...cbf Hybrid er ferdig over hele verden det..og eneste grunnen til at de ble produsert overhodet var prisen og tilgangen på elbilbatterier... Toyota red hydrogenhesten alt, alt for lenge og de kommer ikke til å overleve det største teknologiske skiftet i historien....som vi forøvrig er godt inne i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #28 Del Skrevet 9. desember 2021 Jeg er veldig fornøyd med min fullhybrid. Den bruker mindre bensin enn min forrige bil brukte og jeg slipper rekkeviddeangst når jeg kjører over fjellet på vinteren. Anonymkode: 7061d...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #29 Del Skrevet 9. desember 2021 ABM skrev (1 time siden): Hybrid er ferdig over hele verden det..og eneste grunnen til at de ble produsert overhodet var prisen og tilgangen på elbilbatterier... Toyota red hydrogenhesten alt, alt for lenge og de kommer ikke til å overleve det største teknologiske skiftet i historien....som vi forøvrig er godt inne i.. Du tar feil her som ellers i det du kommer med. Anonymkode: 154ab...cbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #30 Del Skrevet 9. desember 2021 Og på nyhetene på NRK akkurat nå, mener de det er for billig å kjøre elbil, ser fram til at det koster å bruke den, og ikke omtrent gratis lading, bommer parkering etc. Det SKAL lønne seg å bruke kollektivtransport! Elbil politikken går feil vei mot det var ment, trafikkmessigt. Anonymkode: 154ab...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 9. desember 2021 #31 Del Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du tar feil her som ellers i det du kommer med. Anonymkode: 154ab...cbf Spennende! Hva sånn helt eksakt har jeg kommet med som var feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #32 Del Skrevet 10. desember 2021 ABM skrev (7 timer siden): Spennende! Hva sånn helt eksakt har jeg kommet med som var feil? Alt! Anonymkode: 154ab...cbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 10. desember 2021 #33 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt! Anonymkode: 154ab...cbf Du klarer altså fint å påstå at jeg har tatt feil i alt jeg har kommet med..men altså ikke hva jeg har tatt feil i.. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 10. desember 2021 #34 Del Skrevet 10. desember 2021 ABM skrev (11 timer siden): Toyota red hydrogenhesten alt, alt for lenge og de kommer ikke til å overleve det største teknologiske skiftet i historien....som vi forøvrig er godt inne i.. Det veddemålet tar jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 10. desember 2021 #35 Del Skrevet 10. desember 2021 SidFernwilter skrev (3 minutter siden): Det veddemålet tar jeg! Hvorfor tar vi det ikke litt lenger? Altså når 2029 går over i 2030 er min spådom at de gjenlevende bilprodusenter i verden finnes blant disse: Tesla..Byd..Nio..Tata motors..Xpeng...Kia/ Hyundai... Hvis noen andre så er det en joker vi ikke har hørt fra ennå som Apple...Alibaba..Tencent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #36 Del Skrevet 10. desember 2021 ABM skrev (37 minutter siden): Hvorfor tar vi det ikke litt lenger? Altså når 2029 går over i 2030 er min spådom at de gjenlevende bilprodusenter i verden finnes blant disse: Tesla..Byd..Nio..Tata motors..Xpeng...Kia/ Hyundai... Hvis noen andre så er det en joker vi ikke har hørt fra ennå som Apple...Alibaba..Tencent.... Du mener fortsatt at verdens største bilprodusent skal dukken? Patetisk Anonymkode: 154ab...cbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 10. desember 2021 #37 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du mener fortsatt at verdens største bilprodusent skal dukken? Patetisk Anonymkode: 154ab...cbf Verdens største er VW konsernet..Toyota nr. 2 Ja jeg tror begge forsvinner før 2030.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #38 Del Skrevet 10. desember 2021 ABM skrev (25 minutter siden): Verdens største er VW konsernet..Toyota nr. 2 Ja jeg tror begge forsvinner før 2030.. Hvordan får du til det? Anonymkode: 154ab...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #39 Del Skrevet 10. desember 2021 ABM skrev (26 minutter siden): Verdens største er VW konsernet..Toyota nr. 2 Ja jeg tror begge forsvinner før 2030.. Korrigering: Du tok feil på dette! Les denne artikkelen. Anonymkode: 154ab...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cole Skrevet 10. desember 2021 #40 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan får du til det? Anonymkode: 154ab...cbf Fordi han en synser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå