Gjest Gulltopp Skrevet 9. oktober 2005 #1 Skrevet 9. oktober 2005 Når pleier det å komme? Jeg er storforbruker av julebrus, likevel klarer jeg aldri å huske dette fra år til år. (Dette er et spørsmål, ikke en invitasjon til å diskutere hvorvidt det er forkastelig å selge julebrus i oktober eller ei. )
Pasha Skrevet 9. oktober 2005 #2 Skrevet 9. oktober 2005 og nå kom jeg på at i år.. i år SKAL jeg kjøpe julebrusen fra Roma.. den mørke vet dere.. den er god den.. har ikke drukket den på mange år mye bedre enn den eventrybrusen som bare bytter navn til julebrus ved juletider..
Saeria Skrevet 9. oktober 2005 #3 Skrevet 9. oktober 2005 Skulle ønske jeg visste det, da jeg er avhengig av Hansas julebrus. Den er så snabla gooooe!
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #4 Skrevet 9. oktober 2005 Vet ikke. Kjøper det ikke i butikkene her for de selger ikke Arendals julebrus her... Det eneste som duger i mine øyne så når noen kommer på besøk fra sørlandet så må de ha med en kasse.
Chiquita Skrevet 9. oktober 2005 #5 Skrevet 9. oktober 2005 Åh, gleder meg til Dahls julebrus kommer. På glassflasker, selvfølgelig
rutti Skrevet 10. oktober 2005 #6 Skrevet 10. oktober 2005 for oss er det bare cb julebrus som duger, og siden vi bor i trondheim får vi ikke den her. men vi skal sørover i noevmber, og da bør den ha kommet. dahls kan ikke sammenlignes med cb sin julebrus...
lillesky Skrevet 10. oktober 2005 #7 Skrevet 10. oktober 2005 Si i fra når dere ser første juleflaske i butikken da! Gleder meg jeg og! Jeg vil tippe at vi må vente en stund til. Til november, tror jeg?
rugrat Skrevet 10. oktober 2005 #8 Skrevet 10. oktober 2005 Berentsens julebrus - ingen over, ingen ved siden. Den kommer i hvertfall ikke før uti november, mener jeg å huske. Tror ikke de andre heller gjør det.
Lady79 Skrevet 10. oktober 2005 #9 Skrevet 10. oktober 2005 Tja...julebrusen er vel i butikken om en mnds tid tenker jeg.... For meg er det Lærum sin julebrus som smaker jul Men smaken er som baken.....delt... :kgblunk: Jeg elsker julen
Gjest Ingrid78 Skrevet 10. oktober 2005 #10 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg håper virkelig Aass kommer med julebrus i år og. De skulle jo egentlig hatt det i fjor, men da gav de etter for press. Håper bare de kommer i år Hvis ikke er grans sin også grei. Men julebrus er det aller beste som finnes å drikke i julen. Og det gir så mye gode minner....
Gjest synseren Skrevet 10. oktober 2005 #11 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Berentsens julebrus - ingen over, ingen ved siden. Ja, spesielt den gule Endret 11. oktober 2005 av synseren
Gjest 1111 Skrevet 11. oktober 2005 #12 Skrevet 11. oktober 2005 CB sin julebrus er best, gleder meg!
Gjest Gitte Skrevet 12. oktober 2005 #13 Skrevet 12. oktober 2005 aass er den beste som er, men den har de jo slutta med. men ga etter for press etter en underskriftskampanje ifjor
Gjest Revenka Skrevet 12. oktober 2005 #14 Skrevet 12. oktober 2005 Åh, gleder meg til Dahls julebrus kommer. På glassflasker, selvfølgelig ← Det er den aller beste brusen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå