AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Når en person går rundt å sprer rykter så det går utover meg, samboer, barn og jobb, er det noe man kan ta tak i? Kan man få hjelp til noe slikt en eller annen plass? Anonymkode: 4dea8...dd9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Kommer vel helt an på om du har bevis? Anonymkode: cca6f...ef3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 «Evig eies kun et dårlig rykte» Anonymkode: dba70...884
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Slike ting er vanskelig. Hvis du skal stoppe ryktene må du snakke med folk som sprer disse ryktene, og gjør du det vil det bare eskalere og bli enda verre. Folk elsker å prate. ingen innrømmer å ha spredt falske rykter, du vil aldri få noen til å innrømme det, istedenfor vil de redde seg selv ved å vri på det du sier og spre enda mer løgn. slik er folk sammensatt dessverre! Det beste du kan gjøre er å ignorere det som blir sagt og gi f.. det kommer du lengst med.. etter hvert finner de noe annet å snakke om Anonymkode: a644f...49a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kommer vel helt an på om du har bevis? Anonymkode: cca6f...ef3 Ja. Anonymkode: 4dea8...dd9
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #6 Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Slike ting er vanskelig. Hvis du skal stoppe ryktene må du snakke med folk som sprer disse ryktene, og gjør du det vil det bare eskalere og bli enda verre. Folk elsker å prate. ingen innrømmer å ha spredt falske rykter, du vil aldri få noen til å innrømme det, istedenfor vil de redde seg selv ved å vri på det du sier og spre enda mer løgn. slik er folk sammensatt dessverre! Det beste du kan gjøre er å ignorere det som blir sagt og gi f.. det kommer du lengst med.. etter hvert finner de noe annet å snakke om Anonymkode: a644f...49a Jeg har gjort det, men vedkommende har bestemt seg. Desverre er det flere som stoler på disse tingene. På en melding innrømmer vedkommende diverse ting. Jeg har ignorert mye lenge, det sliter på meg. Ryktene har gått rimelig langt når kollegaer blir blandet inn. Når barnevernet blir blandet inn, men ovenfor de så beviste jeg jo at vedkommende løy. Så den saken gikk fort ut av verden og de er forberedt på at vedkommende kan prøve seg flere ganger. Anonymkode: 4dea8...dd9
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #7 Skrevet 23. november 2021 Ikke sikkert det er noe de kan gjøre, men du kan ringe politiet på deres ikke-akutte nummer og bare høre om de har noen tips. De har nok vært borti det før og kan ha råd. Jeg opplevde dem som veldig imøtekommende da jeg ringte og hørte med dem da jeg fikk meget vage trusler. Anonymkode: 6b85c...191 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå