Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går i 10. klasse og jeg orker ikke mer. Det er for mye. Og jeg må snakke med noen for å få de voksne personene i livet mitt til å ta ansvar for den 15 år gamle jenta de har. Den jenta som er meg. 

Fastlege: Nei. Han hører ikke. Er som å snakke til en vegg. Skal bytte så fort banken fikser BankID (og det tar 10000 år fordi pappa er et egoistisk rasshøl)

Foreldre: Nei. Det er dem som er hovedproblemet i den jævlige oppveksten jeg har hatt.

Lærere: Nei. Stoler ikke på lærere etter en viss kontaktlærer jeg hadde på barneskolen.

Helsestasjon: Nei. Bare gamle, sure og gretne kjerringer der som ikke tar deg seriøst. 

Helsesykepleier på skolen: Hun er der på torsdag og fredag. Jeg har fri på torsdag og fredag neste uke.

Det er jo INGEN jeg kan snakke med. INGEN som jeg kan få hjelp hos. INGEN som vil lytte og hjelpe. Jeg er seriøst hjelpesløs. 

Hva gjør jeg?

Anonymkode: 1c118...2e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du drar til helsesykepleier på skolen selv om du har fri den dagen ? 🤷‍♀️

Anonymkode: fb793...10a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg går i 10. klasse og jeg orker ikke mer. Det er for mye. Og jeg må snakke med noen for å få de voksne personene i livet mitt til å ta ansvar for den 15 år gamle jenta de har. Den jenta som er meg. 

Fastlege: Nei. Han hører ikke. Er som å snakke til en vegg. Skal bytte så fort banken fikser BankID (og det tar 10000 år fordi pappa er et egoistisk rasshøl)

Foreldre: Nei. Det er dem som er hovedproblemet i den jævlige oppveksten jeg har hatt.

Lærere: Nei. Stoler ikke på lærere etter en viss kontaktlærer jeg hadde på barneskolen.

Helsestasjon: Nei. Bare gamle, sure og gretne kjerringer der som ikke tar deg seriøst. 

Helsesykepleier på skolen: Hun er der på torsdag og fredag. Jeg har fri på torsdag og fredag neste uke.

Det er jo INGEN jeg kan snakke med. INGEN som jeg kan få hjelp hos. INGEN som vil lytte og hjelpe. Jeg er seriøst hjelpesløs. 

Hva gjør jeg?

Dra til helsesykepleier selv om du har fri fra skolen. 

Eller prøv den nye kontaktlæreren din, ikke dra alle under en kam. 

Eller chat med en av disse: https://www.ung.no/chat/

Anonymkode: f3150...cb6

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du skal kontakte barnevernet? Kanskje de kan hjelpe deg/dere, og finne ut av hva som er til det beste for deg for at du skal få det bra/bedre? ♥️

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva gjør jeg?

Gå til barnevernet.  Lillebroren til ei jeg kjenner hadde det veldig dårlig i livet sitt. Ingen hørte på han. Men barnevernet hørte på han,de snakket med skole og foreldre. Han kom styrket ut av situasjonen han var i.

Skrevet

Ryddet innlegg med spam. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...