Gå til innhold

Har du begynt å gå med lue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: f98ba...318

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja går med lue , ikke fordi det er kaldt men fordi jeg kler det.

Anonymkode: 1ca3e...121

Skrevet

Da jeg var baby, regner jeg med.

Anonymkode: 7d2a4...e33

Skrevet

Jeg ser ut som en dott med lue så det er noe jeg prøver å unngå, men blir det kaldt nok så kryper jeg til korset og ser ut som en større dott en vanlig. 😄 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nettopp begynt på cellegift, så ja

Anonymkode: 2d5cf...2b0

❤️

Anonymkode: f0386...ad0

Gjest Smeltemann
Skrevet

Selvfølgelig går jeg med lue,er ikke helt dust heller.

Gjest Føsleguri
Skrevet

Nei, det er mange varmegrader her og jeg har 5 meter å gå fra bilen og inn på kontoret. 

Skrevet

Nei, går ikke med lue med mindre jeg går på skitur. Kler ikke luer så her går det heller i pannebånd :) 

Anonymkode: 2b4ca...0b1

Skrevet (endret)

Nei, det har jeg ikke. Det har ligget på pluss-siden temperaturmessig her hittil, men var plutselig minus en eller to grader i morges da jeg var ute med hunden, gresset knaste når jeg gikk på det. Men jeg trengte ingen lue. Hadde det blåst i tillegg så jeg ble for kald rundt ørene, hadde jeg bare dratt på meg hetten til jakken.

Endret av Million
Skrevet

Ja, jeg fryser lett og fort på/i ørene, så det må jeg ha på nå. 

• Liker 1
Skrevet

Bytter ikke hatten med lue utenom på skitur på høyfjellet. 

Skrevet

Drar frem luer og pannebånd når det blir under 10 grader, så ja.. hvis jeg sitter ute sene og lange sommerkvelder bruker jeg gjerne også en ull-lue, så legger de vel egentlig aldri vekk 😂

Anonymkode: fdb1a...4c7

Skrevet

Næh ikke før tempen bikker -10 eller deromkring 🥶

Skrevet

Foreløpig ørevarmere.

Anonymkode: 00b67...94a

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Nei, ikke helt lue vær enda. Fryser jeg på ørene er det bare å ta strikket ut av håret enn så lenge☺️

Skrevet

Ja så klart. Lue, vinterjakke, vintersko og strømpebukse under. Sikkert en mnd. siden jeg begynte med det. Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær... 

Anonymkode: 9a2b1...6b9

Skrevet

Hvis jeg er ute på tur og på jobb (barnehage) bruker jeg lue. Hvis jeg skal til/fra jobb eller handle bruker jeg ikke.

Anonymkode: eb780...bb1

Skrevet

Ja, eller dvs pannebånd helst. Er for gammel til å gå å fryse, er så godt å putte på seg mye klær nå. Selv i bilen sitter jeg med lue og votter. 

Anonymkode: d60bc...d20

Skrevet

Ja på min daglige gå-tur, har vel brukt lue 2 ganger siste uka, så det blir mer og mer nå ettersom tempen synker.

Anonymkode: bf2cb...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...