AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Jeg var på byen igår og drakk selvfølgelig alt for mye. Var der med han jeg holder på med og litt fler. Ble av en eller annen grunn ordentlig sint, og kalte han drittsekk osv. Problemet er at jeg husker ikke grunnen til at jeg ble så sint. Snakka med han på telefon igår, og sagt unnskyld for at jeg oppførte meg så dritt, men idag vil han liksom ikke snakke med meg. Han sier han ikke er sur, men skjønner ikke helt. Er bare så utrolig lei meg, og har egentlig bare grått i hele dag. Er så utrolig flau over hvordan jeg oppførte meg, for det er så veldig ulikt meg. Aldri hatt så mye fylleangst, og så dårlig samvittighet før. Føler meg som verdens verste menneske. Anonymkode: 72006...6f5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 Gjort er gjort. Ta lærdom. Drikk mindre, mer selvkontroll. Problem løst. Tenk å kaste bort en hel søndag pågrunn av alkohol. Anonymkode: 39699...264 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Kanskje du skal begrense alkoholforbruket ditt, og lære deg å oppføre deg ordentlig? Selv om alkoholen går inn, trenger ikke oppførselen å gå ut🙃 Jeg hadde løpt, om jeg var han. Anonymkode: 88c8d...046 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 Kjipt, tror ikke jeg hadde giddet og fortsette om jeg var han, om jeg hadde blitt kalt en drittsekk helt uten grunn, altså du husker jo det ikke??? Drikke mindre på byen??? Anonymkode: 04b65...2aa 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Kjipt, tror ikke jeg hadde giddet og fortsette om jeg var han, om jeg hadde blitt kalt en drittsekk helt uten grunn, altså du husker jo det ikke??? Drikke mindre på byen??? Anonymkode: 04b65...2aa Enig. Anonymkode: 55757...7a6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #6 Skrevet 21. november 2021 Det går bra skal du se Bare slapp av og la han få en uke eller to uten kontakt fra deg med mindre han selv tar insj. Anonymkode: aa9ae...980
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #7 Skrevet 21. november 2021 Herlighet, så mange dumme svar! For det første sier jo HI at det er ulikt henne å oppføre seg sånn, for det andre er det uansett for sent å være moraliserende nå! Det kommer til å gå HELT fint! Ikke legg deg altfor bakpå, lat heller som om det ikke betydde noe. På onsdag er alt glemt! Spill uanfektet, om du vil beklage så beklag oppriktig én gang og move on. Du har ikke gjort noe fælt, uopprettelig eller spesielt flaut. Det kan skje den beste. Se en koselig film og rist det av deg. Anonymkode: a79f8...c02 2
shame Skrevet 21. november 2021 #8 Skrevet 21. november 2021 Det er litt mer komplisert enn det, vi holder ikke på, men har hatt en greie ganske lenge. Hadde det veldig fint sammen helt til jeg fant ut at han hadde kjæreste hele perioden vi holdt på. Vet jeg bare burde kutte ut hele fyren, men akkurat nå sliter jeg veldig med det. Tror jeg ble sur fordi han snakka så mye med andre jenter, og at han ikke kunne være med meg etterpå. Er jeg helt psycho? ts
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #9 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kanskje du skal begrense alkoholforbruket ditt, og lære deg å oppføre deg ordentlig? Selv om alkoholen går inn, trenger ikke oppførselen å gå ut🙃 Jeg hadde løpt, om jeg var han. Anonymkode: 88c8d...046 Lære seg å oppføre seg ordentlig? Dette høres ut som noe som har skjedd én gang…. Ting kan skje den beste, og en enkelt hendelse definerer ikke en person… 😉 En mann som stikker etter at kjæresten var dum én gang på fylla, sier mye om den mannen! Er det et gjentakende problem derimot, så hadde jeg forstått at det ble et problem. Anonymkode: 66dc9...f2c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #10 Skrevet 21. november 2021 shame skrev (1 minutt siden): Det er litt mer komplisert enn det, vi holder ikke på, men har hatt en greie ganske lenge. Hadde det veldig fint sammen helt til jeg fant ut at han hadde kjæreste hele perioden vi holdt på. Vet jeg bare burde kutte ut hele fyren, men akkurat nå sliter jeg veldig med det. Tror jeg ble sur fordi han snakka så mye med andre jenter, og at han ikke kunne være med meg etterpå. Er jeg helt psycho? ts Hva er forskjellen mellom å holde på og å ha en greie? Anonymkode: 03bd6...baf 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #11 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herlighet, så mange dumme svar! For det første sier jo HI at det er ulikt henne å oppføre seg sånn, for det andre er det uansett for sent å være moraliserende nå! Det kommer til å gå HELT fint! Ikke legg deg altfor bakpå, lat heller som om det ikke betydde noe. På onsdag er alt glemt! Spill uanfektet, om du vil beklage så beklag oppriktig én gang og move on. Du har ikke gjort noe fælt, uopprettelig eller spesielt flaut. Det kan skje den beste. Se en koselig film og rist det av deg. Anonymkode: a79f8...c02 Helt enig! Enkelte overreagerer eller konkluderer helt i egen fantasi….. Anonymkode: 66dc9...f2c
smilo Skrevet 21. november 2021 #12 Skrevet 21. november 2021 Jeg synes det høres ur som et godt utgangspunkt å ditche hele fyren. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #13 Skrevet 21. november 2021 shame skrev (15 minutter siden): Det er litt mer komplisert enn det, vi holder ikke på, men har hatt en greie ganske lenge. Hadde det veldig fint sammen helt til jeg fant ut at han hadde kjæreste hele perioden vi holdt på. Vet jeg bare burde kutte ut hele fyren, men akkurat nå sliter jeg veldig med det. Tror jeg ble sur fordi han snakka så mye med andre jenter, og at han ikke kunne være med meg etterpå. Er jeg helt psycho? ts Her er forklaringen: Du kalte ham en drittsekk fordi han er en drittsekk. Mystery solved, time to move on. Og med "move on" mener jeg selvsagt til en bedre mann. Anonymkode: 95fab...916 5
Rosatoast Skrevet 21. november 2021 #14 Skrevet 21. november 2021 shame skrev (19 minutter siden): Det er litt mer komplisert enn det, vi holder ikke på, men har hatt en greie ganske lenge. Hadde det veldig fint sammen helt til jeg fant ut at han hadde kjæreste hele perioden vi holdt på. Vet jeg bare burde kutte ut hele fyren, men akkurat nå sliter jeg veldig med det. Tror jeg ble sur fordi han snakka så mye med andre jenter, og at han ikke kunne være med meg etterpå. Er jeg helt psycho? ts Hadde droppa denne fyren, tror du virkelig han kommer til å være trofast mot deg? Beklager, men en fyr som dette er ikke kjærestemateriale.. Hvis du går lengre med han så kommer du garantert til å slite med tilliten, for du vet hvordan han egentlig er. Og en ting jeg har lært, en fyr som er utro MED deg er alltid utro MOT deg 1
Laraa Skrevet 21. november 2021 #15 Skrevet 21. november 2021 shame skrev (24 minutter siden): Det er litt mer komplisert enn det, vi holder ikke på, men har hatt en greie ganske lenge. Hadde det veldig fint sammen helt til jeg fant ut at han hadde kjæreste hele perioden vi holdt på. Vet jeg bare burde kutte ut hele fyren, men akkurat nå sliter jeg veldig med det. Tror jeg ble sur fordi han snakka så mye med andre jenter, og at han ikke kunne være med meg etterpå. Er jeg helt psycho? ts Ja men da har du jo helt rett. Da er han en drittsekk. Ingen grunn til å unnskylde seg ovenfor en sånn fyr. Jeg hadde nok gått raskt fra en som bedrar to damer samtidig 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #16 Skrevet 21. november 2021 Er han i et forhold altså..? Folk som blir ufine i fylla er lite attraktive Anonymkode: 7c126...c4c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #17 Skrevet 21. november 2021 shame skrev (41 minutter siden): Det er litt mer komplisert enn det, vi holder ikke på, men har hatt en greie ganske lenge. Hadde det veldig fint sammen helt til jeg fant ut at han hadde kjæreste hele perioden vi holdt på. Vet jeg bare burde kutte ut hele fyren, men akkurat nå sliter jeg veldig med det. Tror jeg ble sur fordi han snakka så mye med andre jenter, og at han ikke kunne være med meg etterpå. Er jeg helt psycho? ts Seriøst. Du er sur på deg selv også har han dame. Anonymkode: 823ad...1ad 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #18 Skrevet 21. november 2021 Han ER jo en drittsekk, ikke rart du klikka. Han har jo hatt dame mens dere holdt på. Er han som burde ha dårlig samvittighet, ikke du Anonymkode: 8b1ae...6e9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #19 Skrevet 21. november 2021 Du har holdt på med en fyr. Så viser det seg at han har hatt dame hele tiden. Du kaller han en drittsekk, fordi det er det han er. Han sier han ikke er sur på deg (det er jo han som har dummet seg ut her), men vil ikke snakke med deg. Sikkert fordi han er så flau fordi han har holdt deg og dama si for narr. Anonymkode: 8252e...0ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå