AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Hei. Jeg skrev her inne for litt over en mnd siden. Og problemet er det samme. Eksen hans fortsetter å ta kontakt, og etter mange tillitsbrudd så sitter dette ekstra dypt hos meg. Denne gangen skrev hun at hun drømte om han forrige natt. Uten noe annet, han hadde ikke svart. (Eller slettet det).. hva betyr dette? Og hvorfor føler hun seg så komfortabel med å ytre dette? Anonymkode: 5ade4...b21
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 Gå inn og svar på meldingen, og si at du også drømte om henne, men at det var et mareritt Anonymkode: 2fb0e...3b2 10
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Du har skrevet her inne for en mnd siden, og forventer at vi skal huske det du har skrevet? Anonymkode: c47cd...79d 9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 Hvis det er noe relevant info i forrige tråden, så må du legge det med i denne tråden. Anonymkode: 012ce...bd7 8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har skrevet her inne for en mnd siden, og forventer at vi skal huske det du har skrevet? Anonymkode: c47cd...79d Våknet opp på feil fot i dag eller? 😂 Anonymkode: 5ade4...b21 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #6 Skrevet 21. november 2021 Det er jo tydeligvis en grunn til at hun føler at hun kan sende disse meldingene. De to har nok mer kontakt enn hva han innrømmer for deg og han er delpart i den kontakten. Hun hadde ikke drevet å kontaktet han sånn over lengre tid om han ignorerte hun og hadde gjort det helt klart at det ikke ble de to igjen. Jeg hadde spurt henne, ringt henne på tlf og vært ydmyk og sagt hei jeg er kjæresten hans og ser at dere har kontakt. Jeg skal ikke på noen måte klandre deg men håper du kan se det i mine sko og svare meg helt ærlig fordi ingen fortjener å bli bedratt. Kan du svare på hvordan kontakt dere egentlig har og om det er noe mer mellom dere?" også følge opp med" Når snakket dere sist, møttes sist osv" Og være helt ydmyk og rolig og lyttende. Da vil hun også svare deg rolig og ærlig men hvis du begynner å bitche blir det bare catfight og hun tenker du er dum og legger på og begynner istedet for å være empatisk å godte seg over at typen din er utro. Det er taktisk lurt å ta denne telefonen til henne uten å informere typen din og uten å krangle med han om det, for da rekker ikke han å advare henne så de begge går sammen om å lyve til deg. Lykke til🤗 Anonymkode: c1d19...c6b 10
Cocogirl Skrevet 21. november 2021 #7 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er jo tydeligvis en grunn til at hun føler at hun kan sende disse meldingene. De to har nok mer kontakt enn hva han innrømmer for deg og han er delpart i den kontakten. Hun hadde ikke drevet å kontaktet han sånn over lengre tid om han ignorerte hun og hadde gjort det helt klart at det ikke ble de to igjen. Jeg hadde spurt henne, ringt henne på tlf og vært ydmyk og sagt hei jeg er kjæresten hans og ser at dere har kontakt. Jeg skal ikke på noen måte klandre deg men håper du kan se det i mine sko og svare meg helt ærlig fordi ingen fortjener å bli bedratt. Kan du svare på hvordan kontakt dere egentlig har og om det er noe mer mellom dere?" også følge opp med" Når snakket dere sist, møttes sist osv" Og være helt ydmyk og rolig og lyttende. Da vil hun også svare deg rolig og ærlig men hvis du begynner å bitche blir det bare catfight og hun tenker du er dum og legger på og begynner istedet for å være empatisk å godte seg over at typen din er utro. Det er taktisk lurt å ta denne telefonen til henne uten å informere typen din og uten å krangle med han om det, for da rekker ikke han å advare henne så de begge går sammen om å lyve til deg. Lykke til🤗 Anonymkode: c1d19...c6b Eh.. nei det skal du ikke gjøre. Bare la dette gå, bra mannen din sletter eller ikke svarer på slike meldinger:) 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #8 Skrevet 21. november 2021 Cocogirl skrev (11 minutter siden): Eh.. nei det skal du ikke gjøre. Bare la dette gå, bra mannen din sletter eller ikke svarer på slike meldinger:) Eh det er jo helt åpenbart at han svarer og gir denne eksen noe tilbake. Og man får ikke sannheten fra en utro kjæreste som sletter meldingene han skriver til eksen Anonymkode: c1d19...c6b 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #9 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg skrev her inne for litt over en mnd siden. Og problemet er det samme. Eksen hans fortsetter å ta kontakt, og etter mange tillitsbrudd så sitter dette ekstra dypt hos meg. Denne gangen skrev hun at hun drømte om han forrige natt. Uten noe annet, han hadde ikke svart. (Eller slettet det).. hva betyr dette? Og hvorfor føler hun seg så komfortabel med å ytre dette? Anonymkode: 5ade4...b21 Du snoker på mobilen til typen, ser at han ikke svarer på henvendelser, lager en tråd på kg om snokingen for å lage konspirasjonsteorier. Det er kun en person i denne trion som er rape gal i hodet. Anonymkode: 9c686...435 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #10 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg skrev her inne for litt over en mnd siden. Og problemet er det samme. Eksen hans fortsetter å ta kontakt, og etter mange tillitsbrudd så sitter dette ekstra dypt hos meg. Denne gangen skrev hun at hun drømte om han forrige natt. Uten noe annet, han hadde ikke svart. (Eller slettet det).. hva betyr dette? Og hvorfor føler hun seg så komfortabel med å ytre dette? Anonymkode: 5ade4...b21 Han må blokkere, ansvaret ligger på han. Anonymkode: 2a2ba...fe5 8
powerpuffen Skrevet 21. november 2021 #11 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du snoker på mobilen til typen, ser at han ikke svarer på henvendelser, lager en tråd på kg om snokingen for å lage konspirasjonsteorier. Det er kun en person i denne trion som er rape gal i hodet. Anonymkode: 9c686...435 Nei. Man trenger ikke nødvendigvis snoke på andres telefoner eller meldinger for å skjønne at noe er galt. Med min forrige flamme var det røde flagg fra dag 1. Han hadde en eks som kunne ringe midt på natten mens vi sov sammen, sendte meg stygge meldinger, skrev til han i hytt og pine. Dukker opp på døren hans når jeg ikke var der. Hun ønsket bevisst å ødelegge for han, for hvis hun ikke kunne ha han, skulle ingen få han - og slik gikk det. De har åpenbart mer kontakt enn hva vedkommende gir uttrykk for. TS: Løp mens du kan, helst før du er den som sitter igjen som såret. 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #12 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg skrev her inne for litt over en mnd siden. Og problemet er det samme. Eksen hans fortsetter å ta kontakt, og etter mange tillitsbrudd så sitter dette ekstra dypt hos meg. Denne gangen skrev hun at hun drømte om han forrige natt. Uten noe annet, han hadde ikke svart. (Eller slettet det).. hva betyr dette? Og hvorfor føler hun seg så komfortabel med å ytre dette? Anonymkode: 5ade4...b21 Han gir jo henne trygghet til å fortsette. Han er tydeligvis ikke helt over henne og liker oppmerksomheten hennes. Hadde han vært helt ferdig ville han bedt henne kutte ut, slettet henne og blokkert overalt. Anonymkode: 29e2d...0b4 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #13 Skrevet 21. november 2021 Ts her. Hadde vært fint at trollene her inne som ikke har noe konstruktivt å bidra med er 🤫🤫. Nei, jeg snoker ikke. Men jeg har all grunn til å snoke. Han har skjult og løyet om kontakt med ekser før, og hva slags kontakt de har hatt. det som er latterlig i denne situasjonen er at eksen hans befinner seg på andre siden av kloden. Jeg har egt aldri vært bekymret eller brydd meg spesielt mye om deres kontakt. (helt frem til han løy om det) Men hun sender han kontinuerlig meldinger. Det er som en vond torne i siden. For han skjønner ikke hvorfor det er en big deal. Det hadde ikke vært en big deal om han ikke hadde løyet om deres kontakt i utgangspunktet og fortsatt med det i flere mnd. Siden de bare er venner og han ikke svarer på slike meldinger så ser ikke han problemet. Anonymkode: 5ade4...b21 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #14 Skrevet 21. november 2021 Problemet her er at du er sammen med en dust. Er dette ikke åpenbart, TS? Er det virkelig en sånn fyr som er høyest på ønskelista? Anonymkode: 5b25a...938 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #15 Skrevet 21. november 2021 Hvorfor er du sammen med en fyr du ikke stoler på? Anonymkode: 463c6...7f4 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #16 Skrevet 21. november 2021 Èn gang er en tabbe. Alt etterpå; valg. Du vet hva han står for, så du tillater det åpenbart. Finn en ny mann! Anonymkode: 95003...b54 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #17 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, jeg snoker ikke. Men jeg har all grunn til å snoke. Han har skjult og løyet om kontakt med ekser før, og hva slags kontakt de har hatt. Så du snoket ikke, han fortalte det helt av seg selv? Men hvis du mener at han ikke er til å stole på, hvorfor er du sammen med han? Anonymkode: 012ce...bd7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #18 Skrevet 21. november 2021 Jeg har spurt, og hvis jeg ser en antydning til løgn ber jeg om å få se meldinger. Ofte forteller han sannheten, andre ganger vrir han på den. Og noen ganger lyver han. Det er vell opplagt hvorfor jeg er sammen med han? Jeg vil være sammen med han. Dette er et lite aspekt av vårt forhold. Anonymkode: 5ade4...b21
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #19 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han gir jo henne trygghet til å fortsette. Han er tydeligvis ikke helt over henne og liker oppmerksomheten hennes. Hadde han vært helt ferdig ville han bedt henne kutte ut, slettet henne og blokkert overalt. Anonymkode: 29e2d...0b4 Nettopp 💯 Og ts, blås i trollene. Her er guttunger som elsker å terge og å få jenter til å tro at drittoppførsel og utroe menn er noe vi må akseptere. Anonymkode: c1d19...c6b 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #20 Skrevet 21. november 2021 Har han beholdt nakenbildene av henne? Tenker han fyrer nok opp. Dumt eksen biter på. Du må si fra at dette ikke er greit. Anonymkode: 9797e...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå