Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #1 Skrevet 9. oktober 2005 hvor kjøper deres kjærester klær? Hvilken stil har de og hvor gamle er de? Min kjæreste er 28 og jeg har lyst å kjøpe noen tøffe klær til han, hvor bør jeg kjøpe de da? Han liker godt dongri bukser, hvilket merke passer til en i den alderen? Jeg synes det er så lite utvalg av klesbutikker for menn... Trist! Jeg bor i en storby, så bare kom med tipd
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2005 #2 Skrevet 9. oktober 2005 Carlings og JC er flott, i hvertfall hvis du har tenkt å kjøpe jeans.
liv Skrevet 9. oktober 2005 #3 Skrevet 9. oktober 2005 han er 26, handler mest på Jack and Jones og andre lignende butikker.
Frk Doodad Skrevet 9. oktober 2005 #4 Skrevet 9. oktober 2005 Min er 32. Han går mye på Jack & Jones, Carlings og ISolid + en av og til på Peak, Bertoni, Retro, sportsbutikker. Det var det jeg kom på i farta
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #5 Skrevet 9. oktober 2005 Jack & Jones har mange tøffe dongeri- bukser og andre klær. Samboer er 31. (handler også på Dressmann og H&M og cubus..) Ikke lett å finne tøffe klær for dem, sånn som det er til oss jenter!
*Enigma* Skrevet 9. oktober 2005 #6 Skrevet 9. oktober 2005 Han er 25 og handler mye på Brandstad, !Solid og Jack & Jones.
ashera Skrevet 9. oktober 2005 #7 Skrevet 9. oktober 2005 Zevs er 36, har en casual klassisk stil, kjøper Gant, Sand, Boss, Polo RL og Timberland. Han handler omtrent bare på salg, dvs to ganger i året.
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2005 #8 Skrevet 10. oktober 2005 Min mann handler på Jakk & Jonas (som han sier), Brandstad og de der.......
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #9 Skrevet 10. oktober 2005 Min mann er 32 og handler på Jack & Jones, Brandstad, Carlings, Bertoni osv..
Holly Hobbie Skrevet 10. oktober 2005 #10 Skrevet 10. oktober 2005 Min mann er snart 30 og handler saa lite klaer som mulig, og bare paa salg. Men han er alltid velkledd, om enn noe konservativ - gaar alltid med skjorte med krage (ergo aldri t-skjorter med mindre han trener) og chinos. Har kun 1 par jeans...skulel gjerne modernisert ham litt, men han paastaar han har hatt samme klesstil fra da han var 15, saa det kan bli litt vanskelig! Men han har noen litt mer trendy klaer fra Gap, da.
smil Skrevet 10. oktober 2005 #11 Skrevet 10. oktober 2005 Mannen min nærmer seg 30, og han handler mest på Jack & Jones og på Selected.
philippa starck Skrevet 10. oktober 2005 #12 Skrevet 10. oktober 2005 Hehe - han handler aldri klær, det gjør jeg! (han haaater å gå i butikker) Men jeg sitter og ser rett inn i garderoben vår nå, og der ser jeg: lammeullsgensere med rund hals, høy hals og v-hals fra Hilfiger, Jean Paul, Peak, Sand, Ralph Lauren, Boss. Skjorter fra Eton, Jean Paul, Sand, Boss, HM, Hilfiger. Jeans fra Diesel, Lee (den har han faktisk kjøpt selv!!!) HM, Armani. T-skjorter(mest tennisskjorter) fra Timberland, Jean Paul, DKNY, Lacoste, Peak og mye mer. (t-skjorter har han MASSE av!) Kjøper som regel dyre klær til ham, rett og slett fordi han er nøye på passform og snitt, og nekter å gå med klær som sitter dårlig.
Tosca Skrevet 10. oktober 2005 #13 Skrevet 10. oktober 2005 Mannen min er 40 år og liker å handle på Jack & Jones og av og til på Dressmann hvis han finner noe som ikke er for "gubbete". Problemet hans er vel egentlig at ha føler seg litt "mellom barken og veden". Mye av det som de har på Jack & Jones er for ungdommelig for han (har en sønn på 18 år som også handler der), og Dressmann blir ofte litt for "gubbete". Han synest ikke det alltid er like enkelt.
Gjest Aloha Skrevet 10. oktober 2005 #14 Skrevet 10. oktober 2005 Jack & Jones Brandstad Bertoni Disse butikkene har mye tøft!
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #15 Skrevet 11. oktober 2005 Jack&Jones, H&M og ISolid i norge. Ellers handler han mest klær når vi er i Tyrkia.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. oktober 2005 #16 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Solid, Blend, Jack&Jones stort sett. Av og til Bertoni, Carlings og H&M. Endret 11. oktober 2005 av KATTAstrofe
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #17 Skrevet 11. oktober 2005 Min kjære (som er 25) er glad i å kjøpe klær han men klager stadig over at det er så få butikker med fine klær. Han havner stort sett på Jack&Jones, Selected og Carlings. En sjelden gang er han innom Companys, Hans H eller Vinci hvis han skal ha seg noe litt finere.
Gjest Very Victoria Skrevet 11. oktober 2005 #18 Skrevet 11. oktober 2005 Min kjære har en kul og laidback stil. Han går helst på Carlings, JC, Bertoni, Brandstad, Blend og litt H&M. Skal han ha noe finere blir det Kamikaze, Ferner og/eller Soul.
Hilde Skrevet 11. oktober 2005 #19 Skrevet 11. oktober 2005 Sambo på 28 handler mye på Insomnia, Tiger, og HM. Jeans kjøper han stort sett på Denim Gallery/Carlings. (Litt på siden; om han/dere noengang er i Barcelona bør dere sjekke ut butikken Bershka, billige men usannsynlig tøffe jeans til gutter. Sambo kjøpte flere til 250-300 kr stk..)
Tusseline Skrevet 11. oktober 2005 #20 Skrevet 11. oktober 2005 (Litt på siden; om han/dere noengang er i Barcelona bør dere sjekke ut butikken Bershka, billige men usannsynlig tøffe jeans til gutter. Sambo kjøpte flere til 250-300 kr stk..) ← En av mine favorittbutikker i utlandet. Fører utrolig tøffe klær til både jenter og gutter, og prisene er overkommelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå