Gjest laban Skrevet 9. oktober 2002 #1 Skrevet 9. oktober 2002 Så røyk forholdet!, jeg føler meg helt skadeskutt, jeg har lært av natur å behandle jenter pent, være rolig snill ect. Gi dem tid osv. Men det jeg fikk tilbake var stort sett egoistisk jente. Gjorde jeg noe galt, som egentlig ikke er galt i det hele tatt, tok det av!. Gjorde hun det, var det jeg som måtte komme krypende, det at hun gjorde det var mer alvorlig seriøst. Handler ikke om utroskap og sånt altså, bare måten å behandle hverandre på! Men uansett, jeg har det helt jævlig nå, HELT JÆVLIG. Jeg vet ikke mine arme råd, og er så langt ned man kan komme . Jeg føler meg ja, som en bruk og kast gjenstand, og det river meg opp. Er så forbanna ulykkelig nå *snufs* Tenker tilbake på den bra tiden vi hadde, huff, det river meg enda mer opp. Og at hun dumpa meg så brått å plutselig. Dere som leser det tenker vel ikke stort mer over det, men nå er jeg virkelig alene... Skulle bare ønske at døden henta meg i natt... *skrik i mørket*
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #2 Skrevet 10. oktober 2002 Slapp av og vær glad du er kvitt henne. Livet blir lysere, tro du meg! Hun fortjener deg ikke og det massevis av kjekke jenter der ute, men du leve deg gjennom sorgen før du kan gå videre. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #3 Skrevet 10. oktober 2002 Skadeskutt? Nei det bare føles sli ut nå. Kroppen/hode er glad du ble kvitt henne.
Gjest laban Skrevet 10. oktober 2002 #4 Skrevet 10. oktober 2002 Huff, det så vondt å tenke på, di fine tingene vi gjorde sammen, det vi opplevde osv. Jeg er vel bare en dum snill gutt som gikk rett i fella! Jeg vet jo at hun varer forelska i meg. Men hun hadde det vannskelig å være romantisk ovenfor meg, var for egoistisk til det, eller ikke særlig romantisk. (hadde sex som var helt fantastisk) så er ikke det! .. men alt annet. Holder på å knekke sammen. Føler at det er jeg som har gjort alt feil! *sjelen min griner* Kroppen min rusler bare rundt, og når jeg skal snakke om det, kommer tårene, ja nå kommer dem nå til og med... aaaah hjelp!
Karina Skrevet 10. oktober 2002 #5 Skrevet 10. oktober 2002 Hei! Skjønner veldig godt hvordan du har det. Er der selv... Og det ER helt jævlig! Man orker ingenting og bare det å leve gjør dritvondt... :-( Og det er sikkert riktig at man skal ha det vondt en stund. Men så kommer man til et punkt der man må velge, sånn jeg ser det: Du kan enten gi opp, gå å surre rundt i den samme suppa, tenke på de gode stundene og forbli deppa. Med dette så kommer du INGEN vei! Kan lite gjerne hoppe i havet. Det andre alternativet er mye bedre: Fokuser på de negative tingene ved forholdet, det at hun dumpet deg osv. Jobb deg gjennom sorgen, kontakt gjerne psykolog - det gjorde jeg, kjempebra! Etterhvert kommer du til et punkt hvor du føler at det å jobbe seg gjennom tingene ved å tenke på henne ikke gir deg noe mer - du kommer ikke videre. Da er det på tide å fokusere på de mande ANDRE tingene i livet som betyr noe, venner, familie osv. Man er tross alt ikke fullstendig lykkelig uten at disse tingene også er på plass.... Vet ikke om dette hjelper deg - du føler det sikkert ikke akkurat nå - det gjorde ihvertfall ikke jeg.... men husk at når ting er som verst så kan det gå bare en vei!! :-) Og husk at veldig mange andre er i din situasjon akkurat nå. Meg for eksempel. Jævlig er det. Men livet må faktisk gå videre, innser jeg, selv om jeg har veldig vanskelig for å akseptere situasjonen... Finn på ting med venner!! Selv om du ikke har lyst!!! Selv skal jeg på hyttetur med 3 andre venner som nettopp har gått ut av forhold - en "Lystig " gjeng. Grav opp venner/kollegaer som er i samme situasjon som deg og allier deg med dem! TING BLIR BEDRE MED TIDEN!!!! Klem! :-)
Gjest laban Skrevet 10. oktober 2002 #6 Skrevet 10. oktober 2002 Det hjelper godt å høre det, selv om det er bad forde liksom :| ... Huff er 2 dagen som forlatt nå.... Det værste er at hu prøver å bli uvenn med meg nå, for da har hu en god grunn..... Livet er ikke lett gitt! :cry: Tror hun ikke skjønner helt hva hun har gjort mot meg!
Gjest Kristine... Skrevet 10. oktober 2002 #7 Skrevet 10. oktober 2002 Det første jeg vil si er at du ikke er alene. Jeg satte meg et par tanker i hodet når mitt forhold røyk. Jeg skulle tenke på meg selv, og sørge for å ha det gøy. Dvs. at jeg måtte ut å oppsøke folk og ikke sitte hjemme å tenke, grine osv. Det neste var at jeg skulle kjøpe noe til meg selv. En gave, noe jeg lenge har hatt lyst til å kjøpe. Det var en trøst det også. Det er ikke enkelt å komme seg etter et brudd, men som venninna mi sa til meg. Du veit at det eneste som hjelper er en ny forelskelse. Den kan komme fortere enn du aner. Så lev livet og kos deg. Lykke til:-)
Gjest laban Skrevet 10. oktober 2002 #8 Skrevet 10. oktober 2002 Sukk, har prøvd å underholde meg selv i hele dag, men men tankene innhenter meg!. Noen som har forslag? :|
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #9 Skrevet 10. oktober 2002 Hvis du har mulighet for det, hopp på en billigtur til syden, og digg deg selv!!!
Gjest Sondra Skrevet 10. oktober 2002 #10 Skrevet 10. oktober 2002 - Hei, hjelper det å høre at andre har opplevd akkuratt det samme som deg - og overlevd?? -Og fått det helt topp med en annen? Det er vel en absurd tanke for deg akkuratt nå,men likevel, jeg er oppi akkuratt det samme som deg - men, vet du hva? -på mandag skal jeg møte en som jeg traff på internett.........spennende! - Noen ganger kan jeg bli sittende å tenke på alt det flotte jeg og den forrige kjæresten min hadde - og jeg tenker at så fint får jeg det aldri med noen annen.... men livet er fullt av overraskelser....jeg føler at jeg er iferd med å komme over det nå, takket være at jeg ikke satte meg ned og trodde at livet var over..........mitt råd til deg er: -gå videre, reis på hyttetur, til Syden, date på internett. hva som helst........få noe annet å tenke på! Det hjelper, garantert.
Gjest Skusla Skrevet 10. oktober 2002 #11 Skrevet 10. oktober 2002 <heisann Stakkars deg. Vet hvordan du har det. Been there... Men det verste du gjør er å være alene nå.. Gå ut, finn på noe. Om det gjelder å gå på byen, gå tur, på kino, cafe uansett, finn på noe... Hvis hun var så egoistisk som du sier så har du det bedre uten henne, og etter en stund merker du det. Det er ofte slik at de som behandler oss verst er de vi tror vi føler mest for, dette fordi alle har en stolthet og ingen liker å bli dumpa. Ikke vis henne hvor vondt du har det. Ikke grin og prøv å få henne tilbake for da styrker du bare egoet hennes enda mer. Prøv å virke sterk foran henne.. Og ikke minst, spør deg selv om du virkelig vil ha henne tilbake. Selv om det føles som om hjerte skal rivne og at livet er helt for jævlig nå så blir det bedre. Skriv en "for/mot " liste.. Rams opp hennes gode og dårlige sider og se hvilke som blir lengst og deretter tenk deg godt om.. Tror kanskje du vil finne ut at livet ikke er så verst likevel, det er så utrolig mange snille og hyggelige jenter her i verden. Noen som vil behandle deg slik som du fortjener. Man skal ikke finne seg i å måtte krype til korset for noe man ikke har gjort. Det høres ut som hun er meget usikker på seg selv, enten det eller bare slem. KOm deg ut å nyt høsten, se rundt deg hvor vakkert det er og når du minst venter det smiler lykken til deg... Det lover jeg deg... Lykke til, tenker på deg.
Gjest laban Skrevet 10. oktober 2002 #12 Skrevet 10. oktober 2002 Takker for gode råd det hjelper meg godt!.. Jeg hun er slem mot meg, uten at hu skjønner det selv, kalte meg gæern over mld osv! når jeg spurte om sakelige ting, og når jeg sa at hun kansje burde tenke litt mer over hva hun skriver! Tar helt av!, jeg prøver å få fram ting, men det er ikke så lett. Skal stikke av en tur nå trenger det. Det som er dritt er at jeg elsker denne jenta over alt, men ting begynner vel å gå opp for meg snart.... er så vondt når en er så glad i en person...
Karina Skrevet 11. oktober 2002 #13 Skrevet 11. oktober 2002 De første dagene og ukene etter et bruff ER helt jævlige. Tror likevel at det er viktig at du bearbeider sorgen skikkelig slik at du ikke får det tilbake og 6 mnd.... Men enig med de andre. Kom deg ut blant venner og finn på ting. Ikke for mye, slik at du også har tid til å tenke. Men hold deg i aktivitet! Prøv å forkuser på andre positive ting i livet. Og jeg anbefaler å kutte all kontakt. Dersom du har noe du vil si til henne, skriv et brev som du bruker noen uker på før du sender. Utrolig hvordan følelser og synet på saken forandrer seg i løpet av noen uker... Jeg gjentar: Kutt all kontakt. Det gir bare næring til sorgen din! :-)
Gjest laban Skrevet 13. oktober 2002 #14 Skrevet 13. oktober 2002 Jeg svak som jeg er, spørte henne om vi kunne møtes, men fikk ganske kaldt svar tilbake der hun lurte på hva det gjaldt! .. Det var jo søtt (Ironisk) Så, jeg føler meg ganske verdsatt da :/ . Kom meg akkurat bort den helgen her og var sammen med gode venner det hjalp godt, men på ett tidspunkt klarte forbanna følelsene å innhente meg :cry: . Det var ikke særlig morro. Skolen går det rett vest med også huff!!. Knekt Laban
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #15 Skrevet 13. oktober 2002 Hei! Må si at jeg vet akkurat hvordan du har det nå.. er i akkurat samme situasjon selv.. Kjæresten min gjennom 3 år dumpet meg helt plutselig, for et par dager siden. Ha var heller ikke speielt snill med meg, men det hjelper ikke.. Elsker han over alt. Vet at jeg ikke har noe annet valg enn å samle meg å komme meg videre, men har egentlig ikke lyst heller.. Jeg føler oxo at ting er min skyld, selv om jeg egentlig vet at det ikke er tilfellet. Ønsker deg lykk til med å komme over sorgen, og svarene over var veldig gode. Kommer til å følge dem selv.. Medfølende klem fra meg!
Gjest laban Skrevet 13. oktober 2002 #16 Skrevet 13. oktober 2002 Huff gjest :cry: ... Tror jeg vet akkurat hvordan du har det, men for min del hadde vi ikke vært så lenge sammen, derfor har du nok det verre :cry: .. Det er så trist. Jenta jeg var sammen med, var ikke akkurat den kosligste det merker jeg jo nå, hun var ikke fysisk slem, men mer psykisk. Blir veldig vannskelig å forklare her. Men hun var toppen, den deiligste,søteste jenta jeg noen gang har sett! Bare tenker på henne kommer tårene trillende. *snufs* Verden stoppa plutselig opp hos meg... Hun slo opp så plutselig, fikk jo sjokk. Dagene går i surr, skole, venner har det ikke blitt mye av gitt. Har klart å være med noen av beste vennene. Jeg gjør alt for å flykte! *Tilbake trøstenede klem* :cry: *snufser*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå