AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 På hvilken måte skal besvarelse skje? Hvilke utgangspunkt har man, og kan man bruke fiktive bedrifter? Anonymkode: 3a71a...ef1
Mezzosoprena Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): På hvilken måte skal besvarelse skje? Hvilke utgangspunkt har man, og kan man bruke fiktive bedrifter? Anonymkode: 3a71a...ef1 Vi kan da vel ikke vite hvordan oppgaven din er? 2
powerpuffen Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Det kommer jo helt an på hva oppgaven er? Du må lese hva foreleser eller emneansvarlig skriver i læringsmålene eller i utgitt oppgavetekst. En prosjektoppgave er gjerne et case man får utdelt eller et prosjekt av et visst omfang som skal gjennomføres utenom eksamen. Om du er på universitetsnivå ville jeg for øvrig ikke lagt opp til en fiktiv bedrift med mindre oppgaven tilsier dette. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 Lacuna skrev (53 minutter siden): Det kommer jo helt an på hva oppgaven er? Du må lese hva foreleser eller emneansvarlig skriver i læringsmålene eller i utgitt oppgavetekst. En prosjektoppgave er gjerne et case man får utdelt eller et prosjekt av et visst omfang som skal gjennomføres utenom eksamen. Om du er på universitetsnivå ville jeg for øvrig ikke lagt opp til en fiktiv bedrift med mindre oppgaven tilsier dette. Du sier noe vesentlig. Jeg tror jeg har misforstått hele prosjektoppgaven. Jeg har ikke klart å fange opp Jeg skulle benytte ekte bedrift eller fiktiv. Fordi da har jo jobbet uten noen reelle tall. Jeg har etterlyst nå lærlingsmålene. Anonymkode: 3a71a...ef1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #5 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du sier noe vesentlig. Jeg tror jeg har misforstått hele prosjektoppgaven. Jeg har ikke klart å fange opp Jeg skulle benytte ekte bedrift eller fiktiv. Fordi da har jo jobbet uten noen reelle tall. Jeg har etterlyst nå lærlingsmålene. Anonymkode: 3a71a...ef1 Er dette på vgs eller høyere utdanning? Anonymkode: eebdc...95f 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #6 Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er dette på vgs eller høyere utdanning? Anonymkode: eebdc...95f Høyere utdanning. Anonymkode: 3a71a...ef1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå