AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Det påstås stadig på kg, vekselvis, at vi kvinner kvinner har urimelige krav til menns utseende og status, samt at vi knuller rundt på alfaer, og så tar til takke med en Chad. Derfor er det interessant å vite om dette er korrekt. Så kvinner i forhold; Er det slik at mannen du lever med haker av for alle de tingene som påstås at vi kvinner krever (angående utseende og status), eller tok du til takke med en Chad? Om ikke, akkurat hvorfor er du sammen med mannen du lever med? Jeg kan begynne med egen mann. Han er høy, og jeg synes han er flott, men det er egentlig det eneste som passer angående de krav vi kvinner påstås å ha. Han har ikke noe særlig utdanning, og jobbet og jobber i et serviceyrke med under gjennomsnittlig lønn. Tjener betydelig mindre enn meg, som har høy utdanning. Jeg tok ikke til takke med en Chad. Jeg datet mange, både slike som passer inn i det vi kvinner påstås å gå etter, og slike som ikke gjorde det. Det var gjensidig kjærlighet jeg lette etter, og mannen jeg er gift med ble jeg gift med på bakgrunn av forelskelse og kjærlighet. Han er veldig ulik det jeg trodde at jeg trengte og hadde preferanser for, men jeg ble utrolig forelsket, og var heldig i at det var gjensidig. Om jeg skal trekke frem noen egenskaper ved ham som fikk meg til å falle for ham, og til å ønske å dele livet med akkurat ham, er det at han har en fantastisk positiv livsinnstilling, og at han er utrolig lojal og kjærlig. Likevel først og fremst: Jeg forelsket meg. Det utviklet seg sterke gjensidige følelser for hverandre, og det var hva jeg drømte om og fant i akkurat ham. Han er derfor ikke en jeg tok til takke med, men akkurat det jeg søkte og drømte om. Kjærlighet! Hva med deg? Anonymkode: cde39...0d4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 21. november 2021 Tror du har misforstått hva de folkene kaller Chad. Anonymkode: 37446...249 52
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Er høy selv, så en mann under eller på snittet, er uaktuelt. Så alle jeg dater og er sammen med, har vært "alfa-menn" (Og smertelig klar over det :p) De fleste av mine venninner er derimot sammen med karer som ikke har utseendet med seg. Flere med fine jobber, men draget har de ikke. Stabile forhold, ingen tenker de kan få noe "bedre". Anonymkode: e3e70...e78
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 Ja, mannen min har nok også "objektivt" ting som de fleste kvinner er interessert i. Men jeg har også mange ting som menn er interessert i. Så vi er en ganske naturlig match om man skal se det utenfra. Det viktigste for vårt forhold er nok at vi begge er ganske harmoniske, snakker veldig godt sammen og har like verdier. Anonymkode: aa77a...cab 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 Du har fullstendig misforstått uttrykket Chad, som man bruker om visse menn. Dette ble en helt feil sammenligning og dermed er premisset for spørsmålet ditt også helt feil. Mente du å snakke om såkalte alfa- og betamenn? Anonymkode: af86d...ee7 21
Brunello Skrevet 21. november 2021 #6 Skrevet 21. november 2021 Er ikke Chad akkurat det motsatte av det du skriver her TS? Jeg har vært sammen med min kone mye lenger enn det hennes venninner har vært sammen med sine menn. Jeg har derfor fått med meg en del av deres krav til menn og dating. Og det er da ganske artig å se hva slags menn de endte opp med. Stort sett hyggelige karer med gode jobber, men de passer ikke inn i kravene fra da de var single 8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #7 Skrevet 21. november 2021 Chad er den populære typen og ikke den man tar til takke med. Du burde kanskje lest deg opp før du laget tråden. Anonymkode: 19170...395 21
Million Skrevet 21. november 2021 #8 Skrevet 21. november 2021 (endret) Som flere nevner her, har du misforstått hva en Chad er. Men jeg skjønte hva du mente likevel. Men nei, han jeg giftet meg med, var normal gjennomsnittshøyde (1,80) og hadde ikke status og var så langt i fra noen Chad man kunne komme. Det forholdet varte i 18 år, før jeg skilte meg. Endret 21. november 2021 av Million 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #9 Skrevet 21. november 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du har fullstendig misforstått uttrykket Chad, som man bruker om visse menn. Dette ble en helt feil sammenligning og dermed er premisset for spørsmålet ditt også helt feil. Mente du å snakke om såkalte alfa- og betamenn? Anonymkode: af86d...ee7 3 minutter siden, AnonymBruker said: Chad er den populære typen og ikke den man tar til takke med. Du burde kanskje lest deg opp før du laget tråden. Anonymkode: 19170...395 1. Slang for one's Scrotum, when stretched out prior to a tea bagging. 2. Large amount of Male ejaculation on the female face (Skeet) 3. In reference to the male anatomy, it is the area between your sac and your asshole. 4. Popular name, usually a Chad can be described as calm and cool. Most Chads know how to dress to impress and are considered sexy by women while being hated by jealous Haters. For the alternate definitions most Chads are known as; Stretch Nuts , Splooge, Chode and other variations of the definitions. Anonymkode: 0a8a1...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #10 Skrevet 21. november 2021 Først og fremst kunne jeg ikke blitt interessert i en mann som brukte incelbegreper som Chad og trodde på den der greia om at kvinner bare gikk for høystatus menn eller de 10% kjekkeste. Det er en så sexistisk holdning og direkte feil så det blir for dumt å forholde seg til noen som er så sneversynt og konspiratorisk. Av alle jeg har holdt på med og vært kjærester med har alle utenom en vært høyere enn meg. Det er ikke fordi jeg har gått etter høye menn men fordi jeg er lav selv så flertallet menn er høyere enn meg. Høyden har ikke hatt noe å si når jeg har falt for en som tilfeldigvis var lavere enn meg. Nesten ingen av de jeg har holdt på med eller vært sammen med har jeg visst hva jobbet som eller studerte før jeg ble interessert i de, så det har heller ikke hatt noe å si for hvorvidt jeg ble tiltrukket eller ikke. Jeg har vært med menn jeg syns er kjekke men som andre ikke skjønner hvorfor jeg syns er kjekke, og jeg har vært med menn som alle kan se er kjekk, og vært med menn som til og med jeg selv kan se ikke er kjekk. Det er først og fremst personligheten og måten de har behandlet meg på som jeg har falt for. Det er menn som kan være både laidback og romantisk og som er tydelige med å vise at de vil ha meg og verdsetter meg, at jeg ikke bare er en av mange eller en av hvem som helst. Får meg til å føle meg spesiell 🥰 Hvertfall halvparten av de jeg har falt for har vært arbeidsløse menn jeg har blitt kjent med over tid på pub eller i parken via felles venner. Jeg putter ikke menn i båser som Chad eller høystatus, men skiller på oppegående og misogynistiske menn, og på snille menn og menn som behandler andre dårlig. Det er eneste båsene som betyr noe for meg Anonymkode: 01f04...40d 11
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #11 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det påstås stadig på kg, vekselvis, at vi kvinner kvinner har urimelige krav til menns utseende og status, samt at vi knuller rundt på alfaer, og så tar til takke med en Chad. Derfor er det interessant å vite om dette er korrekt. Så kvinner i forhold; Er det slik at mannen du lever med haker av for alle de tingene som påstås at vi kvinner krever (angående utseende og status), eller tok du til takke med en Chad? Om ikke, akkurat hvorfor er du sammen med mannen du lever med? Jeg kan begynne med egen mann. Han er høy, og jeg synes han er flott, men det er egentlig det eneste som passer angående de krav vi kvinner påstås å ha. Han har ikke noe særlig utdanning, og jobbet og jobber i et serviceyrke med under gjennomsnittlig lønn. Tjener betydelig mindre enn meg, som har høy utdanning. Jeg tok ikke til takke med en Chad. Jeg datet mange, både slike som passer inn i det vi kvinner påstås å gå etter, og slike som ikke gjorde det. Det var gjensidig kjærlighet jeg lette etter, og mannen jeg er gift med ble jeg gift med på bakgrunn av forelskelse og kjærlighet. Han er veldig ulik det jeg trodde at jeg trengte og hadde preferanser for, men jeg ble utrolig forelsket, og var heldig i at det var gjensidig. Om jeg skal trekke frem noen egenskaper ved ham som fikk meg til å falle for ham, og til å ønske å dele livet med akkurat ham, er det at han har en fantastisk positiv livsinnstilling, og at han er utrolig lojal og kjærlig. Likevel først og fremst: Jeg forelsket meg. Det utviklet seg sterke gjensidige følelser for hverandre, og det var hva jeg drømte om og fant i akkurat ham. Han er derfor ikke en jeg tok til takke med, men akkurat det jeg søkte og drømte om. Kjærlighet! Hva med deg? Anonymkode: cde39...0d4 Du har misforstått. Chad er et samlebegrep for fysisk attraktive menn med en viss status. Tenk på karakteren Chad i en typ tenåringsfilm. Dette er typ kapteinen på fotballaget, maskulin og frempå. Du mente nok beta, og ikke chad da dette er motparten. Anonymkode: a2e75...c41 7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #12 Skrevet 21. november 2021 Jeg har vært sammen med min mann i snart 20 år. Vi var svært unge når vi traff hverandre. Vi ble veldig forelsket og siden har det helt enkelt bare vært oss. Hverken han eller jeg har noen interesse av noen andre, vi elsker og respekterer hverandre og ser verdien i et godt, sterkt ekteskap. Han er ikke høyt utdannet, har en gjennomsnittlig god lønn. Han er hardtarbeidende, svært snill og god type og ikke minst en flott pappa for barna våre. Ang utseendet hans er han vel sånn gjennomsnittlig pen. Slank og veltrent men ikke noen voldsom kjekkas. jeg synes litt synd på de menneskene som legger lista så høyt at de går glipp av denne type ekteskap. Ingenting er bra nok for mange har jeg inntrykk av. Anonymkode: c7be4...d1c 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #13 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): 1. Slang for one's Scrotum, when stretched out prior to a tea bagging. 2. Large amount of Male ejaculation on the female face (Skeet) 3. In reference to the male anatomy, it is the area between your sac and your asshole. 4. Popular name, usually a Chad can be described as calm and cool. Most Chads know how to dress to impress and are considered sexy by women while being hated by jealous Haters. For the alternate definitions most Chads are known as; Stretch Nuts , Splooge, Chode and other variations of the definitions. Anonymkode: 0a8a1...e9d Skjønner ikke helt hvorfor du har sitert de du har sitert her. Anonymkode: 19170...395 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #14 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Du har fullstendig misforstått uttrykket Chad, som man bruker om visse menn. Dette ble en helt feil sammenligning og dermed er premisset for spørsmålet ditt også helt feil. Mente du å snakke om såkalte alfa- og betamenn? Anonymkode: af86d...ee7 Påstander fra menn her på kg er: 1. At vi kvinner kun gir menn med riktig utseende og status en sjanse. 2. At vi knuller rundt på alfaer, og gifter oss med betaer. Ja jeg blandet begrepene, rett og slett fordi de ikke gir mening for meg. Påstanden er visst at vi knuller alfaer, som er det som kalles Chad, og tar til takke med betaer når vi vil slå oss til ro. Så ja, jeg skrev feil, men håper spørsmålene er forståelig likevel. Anonymkode: cde39...0d4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #15 Skrevet 21. november 2021 Min mann har ikke et statusyrke, han jobber i Forsvaret, og er helt gjennomsnittlig høy på rundt 183. Jeg tok ikke til takke med noe som helst, jeg har aldri noen gang blitt dumpet eller blitt avvist av noen mann, og tenker jeg fortsatt kunne fått omtrent den jeg ville. Og det gjorde jeg jo, for mannen min var akkurat han jeg helst ville ha. Jeg synes ikke penger er så viktig, jeg synes menn i dress til hverdags ser klysete ut, jeg kan ikke fordra menn med sleik, og jeg kan ikke tenke meg noe kjedeligere enn å høre på menn som snakker om aksjemarkedet. Jeg orker ikke tanken på en sånn unyttig mann som ikke klarer å skifte dekk eller bremseskiver selv, fikse den ødelagte vaskemaskinen, eller en som (teoretisk sett) ikke kan banke dritten ut av noen som er slemme mot meg og ungene. Anonymkode: 2b602...714 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #16 Skrevet 21. november 2021 Mannen min er objektivt sett en veldig kjekk/pen mann. Lavlønnet yrke, ingen utdannelse. Noe gjeld. Selv har jeg 5 års + høyere utdannelse, er 50 % ufør så tjener ikke særlig godt uansett. Men har god/solid økonomi med ek i bolig på rundt 4 mill og ca 600000 kr i aksjer/fond. Nei, jeg har ikke tatt til takke med noe - jeg ble forelsket! Jeg har høyere sosiokulturell kapital, han er en arbeiderklasse mann. Betyr ingenting sånn egentlig, bortsett fra i noen diskusjoner hvor hans manglende utdannelse noen ganger kan prege nivået av refleksjon/argumentasjon. Anonymkode: 63e0b...202 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #17 Skrevet 21. november 2021 Glemte å legge til at han også AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen min er objektivt sett en veldig kjekk/pen mann. Lavlønnet yrke, ingen utdannelse. Noe gjeld. Selv har jeg 5 års + høyere utdannelse, er 50 % ufør så tjener ikke særlig godt uansett. Men har god/solid økonomi med ek i bolig på rundt 4 mill og ca 600000 kr i aksjer/fond. Nei, jeg har ikke tatt til takke med noe - jeg ble forelsket! Jeg har høyere sosiokulturell kapital, han er en arbeiderklasse mann. Betyr ingenting sånn egentlig, bortsett fra i noen diskusjoner hvor hans manglende utdannelse noen ganger kan prege nivået av refleksjon/argumentasjon. Anonymkode: 63e0b...202 Glemte å legge til at han er lav - ca 174, men når jeg er 160 så er det helt perfekt 😉 Anonymkode: 63e0b...202 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #18 Skrevet 21. november 2021 Vil bare påpeke som alle andre her at Chad er det motsatte av det TS fremstiller, Chad er erkefienden til incens, han populære som «får sex» av hvem han vil. Min kjære mann er en typisk Chad! Han er 194 høy, godt trent med pent ansikt. Han har kunnet bade i damer oppigjennom. I tillegg kommer han fra en rik familie og sitter generelt godt i det. Med det sagt så er det vel han som «settlet» med meg da. Jeg er langt fra noen Stacy! Kanskje Becky+? Men han liker meg, og jeg liker han. Vi har det utrolig godt sammen og personlighetene våre er perfekt match ❤️ Det er faktisk det indre som teller til syvende og sist! Anonymkode: 41caa...740 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #19 Skrevet 21. november 2021 Min mann er 190 høy, har høyere utdanning, og er objektivt sett det mange kvinner leter etter. Men det er ikke først og fremst derfor jeg ble sammen med han. Det var først og fremst pga de gode samtalene vi har, de intense latterkulene vi kan ha opp til flere ganger i uka pga lik humor, og fordi man matcher meg veldig godt på mange andre punkt. Min x var lavtlønnet, 175 høy og spinkel i forhold. Men grunnen til brudd var utroskap fra hans side, ikke noe annet. Anonymkode: a7d63...3d1 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #20 Skrevet 21. november 2021 Jeg hadde en kjæreste som var alt jeg ville ha i en mann; høy, muskuløs, veeedlig sexy.... Han var et rasshøl uten like, og mishandlet meg på alle mulige måter. Nå er jeg gift med en helt gjennomsnittlig høy, normalt slank og ikke så slående kjekk mann, og han er helt fantastisk. Utseende er ikke alt her i verden. Anonymkode: 42717...f2a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå