AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Hvor har du vært i karibien og hvor likte du deg best? Mtp skjønn natur, god mat, ikke altfor varmt. Anonymkode: 8128b...e1d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 St,Vincent and the Grenadinenes, Grenada, st.Lucia, Martinique, antigua, Dominica, Barbados, Cuba hvertfall. Mulig jeg glemmer noen. Likte aller best St.Vincent og St.Lucia. Alle stedene jeg har vært har det vært like varmt, det er jo tropisk sted. Naturen er også nokså lik, med regnskog midt på øya og tørrere i kantene. Vakre strender, nydelig turkist vann. Sykt god mat alle steder untatt Cuba og Barbados. Barbados var som å være i USA. Alt for mye amerikanere og burgere. Cuba hadde ikke god mat. Anonymkode: 012b3...db0 1
PinarelloSaCalobra Skrevet 28. november 2021 #3 Skrevet 28. november 2021 Mange fine plasser i Karibien. St Thomas, vakker og fin øy og veldig god mat. St Maarten, øy som er delt i fransk og nederlandsk del. Barbados. Bermuda. Aruba og Jamaica.. Fantastiske strender, natur og spennende kultur og mat. Har vært på 13 øystater i Karibien. Fint overalt, Nassau Bahamas stedet jeg likte minst. Også kjent for endel kriminalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå