Gå til innhold

Binysgjerrig - mer tabu for menn?

Binysgjerrige menn- mer tabu?  

41 stemmer

1. 1. Hva identifiserer du deg som?

• Helt hetero mann
      8
    • Helt hetero kvinne
      7
    • Binysgjerrig mann
      13
    • Binysgjerrig kvinne
      7
    • Biseksuell mann
      1
    • Biseksuell kvinne
      3
    • Homofil
      0
    • Annen fil
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at veldig få menn anser seg som biseksuelle opp mot kvinner. Er det fordi det er tabu og de ikke ville delt tanken med noen, eller er det bare flere kvinner som er biseksuelle? Så var jeg innom Nakenprat, og der var det jammen mange biseksuelle menn som er utro mot kona, jeg fikk litt sjokk. Er det mange som bare ikke tør å si noe? 

Anonymkode: d3171...d31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok mange ikke tør å si noe, men tror også at for mange så er det helt uaktuelt å tenke på andre menn på den måten. 

Men ja det er et tabu mye mer enn at kvinner er bifile. 

Anonymkode: d356f...a70

Skrevet

Bifile menn er nødt til å holde det hemmelig. Hvis kvinner får vite at en mann er bifil vil de ikke ha noe med han å gjøre. Da er han liksom ikke maskulin nok... Mens menn ikke bryr seg andre veien

Anonymkode: 846f1...fb4

• Liker 2
Skrevet

Like mange biseksuelle menn som kvinner men siden mange menn er homofobe tør de ikke være åpen om det. Kvinner er mindre homofobe og mer inkluderende og derfor mer åpenhet. Menn har noe viktig å lære her 

Anonymkode: 38a44...4c0

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Like mange biseksuelle menn som kvinner men siden mange menn er homofobe tør de ikke være åpen om det. Kvinner er mindre homofobe og mer inkluderende og derfor mer åpenhet. Menn har noe viktig å lære her 

Anonymkode: 38a44...4c0

Vet ikke om du prøver å være ironisk her.

Menn har jevnt over ingen problemer med å bli sammen med en bifil dame.

Kvinner har jevnt over store problemer med å bli sammen med en bifil mann. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke om du prøver å være ironisk her.

Menn har jevnt over ingen problemer med å bli sammen med en bifil dame.

Kvinner har jevnt over store problemer med å bli sammen med en bifil mann. 

Det var egentlig det han skrev, og det var mitt inntrykk også. Jeg tror utrolig mange menn er binysgjerrige og nysgjerrige på eget kjønn, men at de ikke tør å si det. Altså ikke slik at de forelsker seg i eget kjønn, men kunne hatt lyst til å prøve noe seksuelt, slik som mange kvinner gjør.

Skrevet

Hvis jeg åpenlyst hadde sagt (ikke ordrett, da) jeg kunne tenke meg å suge en annen mann, eller bli pult i rompa hadde både kvinner og menn sett ned på meg.

Trist, men fakta. Så tabu er det faktisk.

Anonymkode: dc2e1...ada

• Liker 1
Skrevet

Tror både kvinner og menn synes sex mellom menn generelt er "eklere" enn mellom kvinner, og det medfører jo et visst tabu. Det er nok også flere menn som har motforestillinger mot homofile enn lesbiske, men interessant nok er det nok flere kvinner som har negativt syn på en partner som har (hatt) sex med begge kjønn enn menn. 

Skrevet
herzeleid skrev (10 timer siden):

Tror både kvinner og menn synes sex mellom menn generelt er "eklere" enn mellom kvinner, og det medfører jo et visst tabu. Det er nok også flere menn som har motforestillinger mot homofile enn lesbiske, men interessant nok er det nok flere kvinner som har negativt syn på en partner som har (hatt) sex med begge kjønn enn menn. 

Dette tenker jeg også. Jeg har vært sammen med mannen i mange år, og først for ikke så lenge siden kom det fram at han er binysgjerrig. Han ville aldri forelsket seg i en mann, det synes han er ekkelt. Men vi har delt en del fantasier, og han synes f.eks det å suge en mann virker spennende, og at det kanskje heller ikke er så stor forskjell på om man blir sugd av en mann. Jeg ble utrolig overrasket. Og først må jeg innrømme at jeg syntes det var litt ekkelt.

Samtidig begynte jeg å tenke på da jeg var yngre og både klinte med andre jenter, tok hverandre litt på puppene og faktisk også prøvde å slikke en venninne en gang fordi det var spennende. Og kanskje litt tabu. Så jeg har gjort slike ting selv, og han synes jo ikke jeg er ekkel. Prøver å ha samme standard for ham, og er glad for at han turte å si det til meg og hadde tillit til meg etter så mange år 😅

Skrevet

Og per nå viser meningsmålingen likt på antall hetero kvinner og menn og binysgjerrige kvinner og menn, jeg tror bare vi kvinner oftere tør å si noe om det. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...