AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Hei:-) Jeg begynte på lavkarbo for 2,5 uke siden. Har gått ned fra 85,5 til 82 blank i dag. Men jeg begynner bli grådig lei av å spise egg til frokost og lunsj. Frøknekkebrød synes jeg smaker fælt. men så fant jeg Monster lavkarbo brød. En skive inneholder 3,5g karb. https://www.tights.no/butikk/3xmonster-low-carb-bread-250g/ Noen av dere som har testet de? De er gode, så virker jo helt genialt. Om jeg kan ta en skive til frokost og ett til lunsj☺️ Anonymkode: 04cd6...515
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #3 Skrevet 28. november 2021 Går sjøl på delvis LK men de brødene ser jo fæle ut. Håper noen kan avkrefte dette🤣 Bak LK brød selv, finnes oppskrifter på nett☺☺ Kan forresten tipse om "pizzasnurrer", LK. De lages på egg, fiberhusk, krydder og revet ost. Toppes med pesto og chorizo Finnes en bok kalt Frisk uten sukker, anbefales! Anonymkode: e8bff...f57
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Ts her:-) De smaker godt om man rister de skikkelig godt. Ellers er de ikke gode dessverre😅 Anonymkode: 04cd6...515
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Jeg syntes det brødet er godt, men vil også anbefale deg å ha de i brødristeren først. Da smaker det ekstra godt😉 Anonymkode: d4efa...5ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå