AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Er student, og har akkurat flyttet til en annen by nesten. Har samboer, men prøvde å ta intitiativ til å få meg noen venner, og ble venn med to stk. hun ene kjente jeg i en uke før hun bare blokkerte meg overalt, og aldri fikk vite hvorfor. Han andre ville ikke være venn med meg, og jeg vet absolutt ikke hvorfor. Jeg har sittet ekstremt hardt for meg selv å tenkt om hva jeg kunne ha gjort galt, men jeg har faktisk ikke minste peiling. Jeg tilbyr alltid mat når jeg spiser, lytter på de, og kommer med innspill. Det er ikke slik at jeg har såret noen, hvert fall ikke bevisst. Nå sitter jeg her som et spm-tegn og lurer på hva i alle dager jeg har gjort Anonymkode: 7eac5...452
Gjest QL2yBCGXlW Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 Det der høres ut som noen ustabile folk. Jeg skal ikke si med sikkerhet, ettersom at jeg ikke kjenner vedkommende, men jeg kjenner flere sånne, og det beste er vel å holde seg unna dem. Like greit at de viser deg hva de er så tidlig, enn at du bruker mer tid på dem
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Det er kjipt, men kanskje de sliter med noe selv. Hvilken by ? Anonymkode: 1d58a...736 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er kjipt, men kanskje de sliter med noe selv. Hvilken by ? Anonymkode: 1d58a...736 Sørlandet. Det kan godt hende de sliter med noe selv. De er jo ikke pliktig til å si noe til meg, men jeg sitter her med en skikkelig lav selvfølelse Anonymkode: 7eac5...452
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 Se litt på historikken din med vennskap. Har du alltid hatt vanskeligheter med å få venner, eller er dette nytt for deg? Hvis du aldri har opplevd dette før så kan du ta det helt med ro, da har du bare vært uheldig med de to du snakker om. Hvis du alltid har slitt med å få deg venner så kan det jo ligge en hel masse greier bak som ingen her har noe kjennskap til. Anonymkode: 2bd06...d21 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #6 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Se litt på historikken din med vennskap. Har du alltid hatt vanskeligheter med å få venner, eller er dette nytt for deg? Hvis du aldri har opplevd dette før så kan du ta det helt med ro, da har du bare vært uheldig med de to du snakker om. Hvis du alltid har slitt med å få deg venner så kan det jo ligge en hel masse greier bak som ingen her har noe kjennskap til. Anonymkode: 2bd06...d21 Nei, jeg har aldri hatt problemer med og få meg venner. Jeg har bodd litt på forskjellige steder, og har alltid klart å opprettholde kontakt, og få meg nye venner. I tillegg har jeg et stabilt forhold hjemme med samboer. Så jeg tror ikke problemet er mitt i det hele tatt. Fikk meg fire nye venner på skolen, og de sitter jeg med daglig, og i blant med samboer. Men jeg skjønner fortsatt ikke hva det var med disse to Anonymkode: 7eac5...452 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #7 Skrevet 21. november 2021 Jeg anbefaler deg og ta en prat med de vennene du har fra før av og høre hvordan de oppfattet deg helt i begynnelsen. Kan hende du gjør noe underbevisst som kan tolkes negativt. Anonymkode: e70b9...162
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #8 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg anbefaler deg og ta en prat med de vennene du har fra før av og høre hvordan de oppfattet deg helt i begynnelsen. Kan hende du gjør noe underbevisst som kan tolkes negativt. Anonymkode: e70b9...162 Nei, jeg hørte med noen av de i går, og de sa at jeg alltid hadde god energi og at det er deres feil og ikke min, men det er jo sånn venner sier til hverandre. Men fikk høre at jeg kunne virke litt tilbakeholdende, og litt spent. Så hvis dette er en grunn til at de ikke vil være «venn» med meg, så får det rett og slett holde Anonymkode: 7eac5...452
Gjest AprilRyan Skrevet 21. november 2021 #9 Skrevet 21. november 2021 Hvis det bare gjelder de to så var det kanskje noe med de eller kjemien var dårlig eller noe. Hadde det vært et gjentagende mønster så kunne det vært ting ved deg som gjorde at folk trakk seg unna. Det finnes sikkert andre som vil være venn med deg.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #10 Skrevet 21. november 2021 AprilRyan skrev (Akkurat nå): Hvis det bare gjelder de to så var det kanskje noe med de eller kjemien var dårlig eller noe. Hadde det vært et gjentagende mønster så kunne det vært ting ved deg som gjorde at folk trakk seg unna. Det finnes sikkert andre som vil være venn med deg. Jeg tenker at dersom folk ikke vil være venn med hverandre er jo det en grunn til det, og man bør jo helst si ifra. Anonymkode: 7eac5...452
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #11 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, jeg har aldri hatt problemer med og få meg venner. Jeg har bodd litt på forskjellige steder, og har alltid klart å opprettholde kontakt, og få meg nye venner. I tillegg har jeg et stabilt forhold hjemme med samboer. Så jeg tror ikke problemet er mitt i det hele tatt. Fikk meg fire nye venner på skolen, og de sitter jeg med daglig, og i blant med samboer. Men jeg skjønner fortsatt ikke hva det var med disse to Anonymkode: 7eac5...452 Hvis det bare er disse to skjønner jeg ikke problemet, du kan ikke forvente at alle skal være venner med deg. Anonymkode: 4cc90...a18 2
Gjest AprilRyan Skrevet 21. november 2021 #12 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at dersom folk ikke vil være venn med hverandre er jo det en grunn til det, og man bør jo helst si ifra. Anonymkode: 7eac5...452 Ja, selvfølgelig burde man det, men mange gjør ikke det og velger heller å blokkere eller ikke svare osv. Det er jo litt vanskelig å få svar på det om du ikke kan ta kontakt med de det gjelder og det ikke er åpenbare grunner til at de ikke ville være venn med deg.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #13 Skrevet 21. november 2021 Å plutselig blokkere noen, er jo veldig spesiell adferd. Blokkere er noe man gjør mot ustabile ekser, folk som ikke tar beskjeder ect Man blokkerer ikke kjente. Da skorter det på normal sosial intelligens. Anonymkode: 097cd...2b3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #14 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, jeg hørte med noen av de i går, og de sa at jeg alltid hadde god energi og at det er deres feil og ikke min, men det er jo sånn venner sier til hverandre. Men fikk høre at jeg kunne virke litt tilbakeholdende, og litt spent. Så hvis dette er en grunn til at de ikke vil være «venn» med meg, så får det rett og slett holde Anonymkode: 7eac5...452 Da hadde jeg ikke brukt så mye tid på å tenke på det, eller latt det gå så inn på deg, man klikker ikke med alle man møter. Anonymkode: e70b9...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå