AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Del Skrevet 21. november 2021 I den siste tiden, har jeg drømt den samme drømmen (3 ganger som jeg husker) det kan gå noen netter mellom. Det jeg drømmer er at jeg svever i ingenmannsland, det er ingenting der ikke farger eller noe, og langt i det fjerne ser jeg stjerner....selv er jeg ingenting, har ikke følelser, tanker eller noe. Bråvåkner alltid. Hva kan dette bety? Anonymkode: c1dd8...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Del Skrevet 21. november 2021 Søk på drømmetydning.com og drømmesymboler. Anonymkode: 633a6...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Søk på drømmetydning.com og drømmesymboler. Anonymkode: 633a6...5fd Hjalp ingenting. Anonymkode: c1dd8...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #4 Del Skrevet 22. november 2021 Hva var det som ikke hjalp? Anonymkode: 633a6...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #5 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva var det som ikke hjalp? Anonymkode: 633a6...5fd Å søke på den nettsiden, var flere ord/symboler den ikke fant. Anonymkode: c1dd8...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #6 Del Skrevet 22. november 2021 Ja jeg vet, men då må du søke på ord som ligner, eller følelsene du kjente under drømmen. Du kan også søke på farger. Anonymkode: 633a6...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #7 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg vet, men då må du søke på ord som ligner, eller følelsene du kjente under drømmen. Du kan også søke på farger. Anonymkode: 633a6...5fd Men det var ingen følelser, eller tanker eller farger eller noe som helst. Jeg eksisterte ikke. Anonymkode: c1dd8...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #8 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men det var ingen følelser, eller tanker eller farger eller noe som helst. Jeg eksisterte ikke. Anonymkode: c1dd8...624 Du ser stjerner, du svever/flyr, du er vektløs. Prøv disse søkeordene. Så du en stjernehimmel? Var det natt? Blinket stjernene? Prøv det også Anonymkode: 633a6...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 7. desember 2021 #9 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg prøver å se på drømmer som mitt eget speilbilde av noe i underbevisstheten min. For meg høres det ut som at du føler at du i livet befinner deg i en vanskelig situasjon som er krevende og langtekkelig? Jeg kjenner jo ikke deg så klart. Men du bør absolutt tenke på at drømmene dine er deg, og ikke noe utenfor deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå