Gå til innhold

Er det bra trening å løpe oppoverbakker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner på kroppen min at jeg er ekstremt sliten i dag, ikke støl men bare sliten og trøtt fordi jeg har trent 4 dager denne uken.

I går løpte jeg i 40 min på mølla der incline var på 8-11, og fart var på 9-10.

syns dere dette er bra trening? Men syns det er rart jeg aldri blir støl? Neste treningsøkt Må jeg øke incline på 11-12 hele veien for å i det hele tatt kjenne at jeg blir støl?

Anonymkode: 671c3...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er klart du er sliten, det er jo knallhardt. 

Anonymkode: bfc6b...951

Syns du? Føler det ikke er så hardt når jeg kjenner jeg kunne ha løpt mye lengre og hvertfall ikke når jeg ikke blir støl liksom

Anonymkode: 671c3...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir aldri støl når jeg trener regelmessig. Uansett hvor hardt jeg kjører. Kan fint ta over 200 kilo i beinpress uten å kjenne noen ting neste dag. Men hvis det går en lang periode uten trening blir jeg stiv som en stokk av ingenting, da kan jeg ta knebøy uten vekter og være helt sår neste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Tamsi said:

Jeg blir aldri støl når jeg trener regelmessig. Uansett hvor hardt jeg kjører. Kan fint ta over 200 kilo i beinpress uten å kjenne noen ting neste dag. Men hvis det går en lang periode uten trening blir jeg stiv som en stokk av ingenting, da kan jeg ta knebøy uten vekter og være helt sår neste dag.

Godt poeng.

Ts, forsøk å ha mer variasjon i treningen kanskje? Ikke trene det samme hele tiden.

Anonymkode: bfc6b...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...