AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 noen som har opplevd at kondomen oppløste seg? dette var den tynne typen og den var helt herpa... er livredd det skal sitte noe igjen der inne.. vi prøvde å "leite" men fant ingen ting. men jeg er bekymret siden den var så tynn. og sikkert vanskelig å finne igjen. den var liksom ikke bare sprekt. den var revet opp flere steder noen som har opplevd dette før? og hva skjedde videre ? kan det bli betennelse hvis det finnes små biter der? vet jeg kanskje bør kontakte lege men dette blir i flaueste laget for min del. Anonymkode: 21934...4d4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): noen som har opplevd at kondomen oppløste seg? dette var den tynne typen og den var helt herpa... er livredd det skal sitte noe igjen der inne.. vi prøvde å "leite" men fant ingen ting. men jeg er bekymret siden den var så tynn. og sikkert vanskelig å finne igjen. den var liksom ikke bare sprekt. den var revet opp flere steder noen som har opplevd dette før? og hva skjedde videre ? kan det bli betennelse hvis det finnes små biter der? vet jeg kanskje bør kontakte lege men dette blir i flaueste laget for min del. Anonymkode: 21934...4d4 Slapp av -bitene kommer i så fall ut, de setter seg ikke fast. Er jo bare gummi. Faren her er vel heller seksuelt overførbar sykdom eller graviditet.. jeg opplevde en gang at hele tuppen på dongen ble igjen der inne. Merka at den revna men trodde alt kom ut. Dagen etter, etter en joggetur, fant jeg tuppen i trusa! Anonymkode: 3bcb2...1e4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 Kondomer er noe dritt å bruke, sexen blir mye dårligere er nå det første. Så sprekker disse veldig ofte. Spesielt om man "kjører litt på". Så kjenner man plutselig at dette ble "deiligere" så er det ikke kondomen som har gått seg til Da har den ofte raknet. Så noe sikker prevensjon mot graviditet eller sykdommer er den langt i fra. Anonymkode: e8f06...0ba
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Kondomer er noe dritt å bruke, sexen blir mye dårligere er nå det første. Så sprekker disse veldig ofte. Spesielt om man "kjører litt på". Så kjenner man plutselig at dette ble "deiligere" så er det ikke kondomen som har gått seg til Da har den ofte raknet. Så noe sikker prevensjon mot graviditet eller sykdommer er den langt i fra. Anonymkode: e8f06...0ba Lols! Deiligere! Anonymkode: 42867...3b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå