Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge vært betatt av en mann jeg har truffet jevnlig via jobb. Vi snakker bra sammen og han virker til å ha en super personlighet. Er nesten sikker på at han er singel. Har så lyst til å be han ut, men redd for å bli avvist og at ev senere møter skal bli kleine. 

Noen gode tips? 

Anonymkode: 0d08d...d54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvis du er redd for å bli avvist så la vær. 

Uansett aldri noe sjakktrekk å legge an på folk du omgåes med til daglig på jobb osv. 

• Liker 1
Skrevet

Jobber ikke med han, men treffer han i jobbsammenheng. 

Skrevet

Det er vel bare å hoppe i det, finnes ingen andre triks

Anonymkode: f865f...f09

• Liker 1
Skrevet

hvis du snakker med han, hva er det som er problemet?

Anonymkode: f1fc3...8d9

• Liker 1
Skrevet

Bør vel være ukomplisert å be han med på noe der dere kan bli litt bedre kjent ?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har lenge vært betatt av en mann jeg har truffet jevnlig via jobb. Vi snakker bra sammen og han virker til å ha en super personlighet. Er nesten sikker på at han er singel. Har så lyst til å be han ut, men redd for å bli avvist og at ev senere møter skal bli kleine. 

Noen gode tips? 

Er ikke så mange andre tips en å ta motet til seg.

De aller fleste setter jo pris på at noen liker en. Selv om han ikke skulle børe singel, så kan han jo bli glad og smigret over interessen.

• Liker 1
Skrevet

Den som intet våger, intet vinner :) 

Anonymkode: 8a25b...ef1

• Liker 2
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

Ja hvis du er redd for å bli avvist så la vær. 

Ja for med den holdning så kommer man jo veldig langt i livet..

Hvis dere jobber samme kan dere starte litt casual med å spise lunsj sammen og sånt? og så ta det videre til en fredagspils noen gang? ☺️

Anonymkode: 63140...fd1

• Liker 1
Skrevet

Arrangere en lønningspils og Finn en anledning hvor han kan bli med. Så finner du fort ut om han liker deg. Hvis han liker deg så vil han prøve alt han kan for å få til å bli med (og vil da prøve å bli bedre kjent). Og hvis han ikke er int så takker han nei/blir ikke med og kommer heller ikke med alternative forslag for å treffes. 

Anonymkode: e6ecb...0d3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...