Gjest Orkidee Skrevet 9. oktober 2005 #1 Skrevet 9. oktober 2005 I helgen gikk det altså galt.. for kun få dager siden var jeg verdens lykkeligeste gravid etter første forsøk med inseminasjon. I går fikk jeg kraftige blødninger... Noen som vet hvor lenge vi må vente før vi kan prøve inseminasjon igjen? (Jeg håper selvfølgelig at kroppen er så klar for å bli gravid igjen at vi ikke trenger hjelp ) Har time på Rikshospitalet i morgen, så da får jeg vel svar på det meste, men hadde blitt glad å høre fra dere som har vært gjennom det samme...
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #3 Skrevet 10. oktober 2005 Har du det i naturlige syklusser kan du gå i gang igjen i neste sykluss, bruker du medisiner så tror jeg de fleste sykehus vil vente en sykluss.
Snuppelure Skrevet 11. oktober 2005 #5 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Jeg fikk gå rett på ny runde. Men jeg vet det praktiseres forskjellig fra sted til sted. Endret 11. oktober 2005 av Snuppelure
Gjest Orkidee Skrevet 13. oktober 2005 #6 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har fått beskjed om at vi prøver igjen ved neste mens.. Gikk det bra for dere 2 gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå