AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 :) Jeg spurte om dette på jobben, da lo flere og sa at de fleste gangene later de som .... Anonymkode: 4a507...f18 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 Ja, men da er det pga "spritmaskinen" enten er tom eller at jeg allerede spritet hendene da jeg kom inn på senteret og ikke føler behov for å sprite igjen etter å ikke beveget meg mer enn 10 meter uten å tatt på noe 😅 Later som jeg spriter for å ikke se egen ut Anonymkode: 9ac8d...d12 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 later ikke en gang som om. Spriter aldri Anonymkode: 58f18...a4e 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 Nei, jeg er voksen. Hva er poenget med å late som? Hvorfor ikke bare gjøre det? Eller hvorfor bare la være? Anonymkode: 4c283...2d1 7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 Det har hendt at jeg har prøvd meg på en tom dispenser, men det er vel det nærmeste. Anonymkode: e5074...47e 7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #6 Skrevet 21. november 2021 Går som regel forbi, men om det er påbudt har jeg latt som. Anonymkode: f5370...67e 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #7 Skrevet 21. november 2021 Jeg har gjort det en gang, når jeg holde hånda under og det ikke kom ut noe. Jeg følte meg dum og fikk litt panikk (sosial angst, woohoo!) så jeg latet som jeg fikk litt og "gnidde" inn ingenting. Ellers gjør jeg det ikke. Jeg spriter når jeg ønsker å sprite (når jeg ikke har brukt det på en liten stund) og etter at handelen er ferdig. Jeg spriter ikke hvis jeg har tatt på meg håndsprit noen minutter i forveien og jeg vet jeg ikke har tatt på noe, som ofte skjer når jeg går fra butikk til butikk med andre - eller når jeg drar rett fra jobben til butikk (da spriter jeg meg rett etter at jeg kommer inni bilen, og trenger ikke sprite meg i butikken igjen.) Føler ikke for å gjemme dette. Tenker folk må stole på at jeg, og alle andre, er forsvarlige nok til å passe på dette selv. Anonymkode: 64f31...1f7 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #8 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): later ikke en gang som om. Spriter aldri Anonymkode: 58f18...a4e Samme her. Slutta med det i april 2020. Anonymkode: 1308a...8fa 3
Million Skrevet 21. november 2021 #9 Skrevet 21. november 2021 Nei, jeg har aldri latet som, men jeg har opplevd å stikke hånden under en tom dispenser og ingenting kom ut. Men da gnir jeg jo ikke hendene sammen etterpå og later som om det faktisk kom ut noe! Det hender jeg går forbi en spritdispenser til en butikk om jeg minutter i forveien har benyttet en annen dispenser på samme senter for eksempel, og så ikke tatt på noe i mellomtiden. Gidder ikke sprite da. Men jeg later ikke som, nei. 4
Hatsumomo Skrevet 21. november 2021 #10 Skrevet 21. november 2021 Spriter av min egen flaske før og etter butikkhandling, syntes de som står i butikkene er seige/ekle. Ser overhodet ingen grunn til å late noe som helst, jeg er da voksen. 3
GammelKaktus Skrevet 21. november 2021 #12 Skrevet 21. november 2021 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Spriter av min egen flaske før og etter butikkhandling, syntes de som står i butikkene er seige/ekle. Ser overhodet ingen grunn til å late noe som helst, jeg er da voksen. Samme her.
Tough cookie Skrevet 21. november 2021 #14 Skrevet 21. november 2021 Nei jeg er da en oppegående voksen 1
Tussa84 Skrevet 21. november 2021 #15 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg spurte om dette på jobben, da lo flere og sa at de fleste gangene later de som .... Anonymkode: 4a507...f18 Husker jeg stod med sår på alle fingrene etter spriting og gikk inn på apoteket der de hadde sterk sprit-dispenser. Gispet av smerte over å få dette i sårene. Man skal tross alt ta litt vare på huden også. Jeg vasker med såpe. Vil ikke være med på dette spriting ritualet mer nei.
appelsinjuice Skrevet 21. november 2021 #16 Skrevet 21. november 2021 Nei, men jeg burde nok ha gjort det i og med at jeg en gang ble hivd ut av en butikk fordi jeg ikke ville sprite meg. Jeg var på shopping og hadde spritet meg i hver bidige butikk jeg gikk inn i, men droppet det i en butikk som kun hadde en pumpeflaske man fysisk måtte ta på. Holder meg unna denne typen flasker når jeg allerede har spritet meg minst 6 ganger i løpet av det siste kvarteret 🙄 Ble «påminnet» om å sprite meg, ved å trykke på den ekle pumpeflaska, av den ansatte, og svarte at jeg allerede hadde spritet meg i hver bidige butikk i hele kvartalet, men det var tydeligvis ikke bra nok 🙄🤦♀️ 1
Gjest ti10 Skrevet 21. november 2021 #17 Skrevet 21. november 2021 Hvordan later dere egentlig som? Hvis det er dispenser med fotocelle, kommer jo spriten ut uansett når man holder hånda under, og hvis man må trykke, må man jo trykke, og da kommer spriten ut. Hvis spritdispenseren er av den siste typen, og folk faktisk gidder å følge med på det dere gjør, er det vel ingen som lar seg lure av at dere strekker ut armen uten å trykke. Folk er jo ikke idioter ...
Gjest Gagaen Skrevet 21. november 2021 #18 Skrevet 21. november 2021 Så mange dumme og barnslige folk! Later sikkert på at du vaske henda etter toalettbesøk og da, sjarmerende! Kommer jeg til tom dispenser oppsøker jeg personale og gjør de oppmerksom på det. Og det har hendt at jeg har gått ut i bilen og hentet egen sprit hvis det var tomt inne. Jeg har ikke gått inn i EN eneste butikk etter mars 2020 uten å sprite eller vaske. Og jeg har en jobb som krever håndvask eller spriting mange ganger i timen, jeg tør ikke la være.
Jadzia Skrevet 21. november 2021 #19 Skrevet 21. november 2021 Ja. Stort sett hver gang så lenge de ikke overvåker meg. Jeg har eksem på henda som blir mye verre av spriten. Da mister jeg svære flak av huden etterpå. Men jeg er nazi på håndvask.
zemer Skrevet 21. november 2021 #20 Skrevet 21. november 2021 Tussa84 skrev (4 timer siden): Husker jeg stod med sår på alle fingrene etter spriting og gikk inn på apoteket der de hadde sterk sprit-dispenser. Gispet av smerte over å få dette i sårene. Man skal tross alt ta litt vare på huden også. Jeg vasker med såpe. Vil ikke være med på dette spriting ritualet mer nei. Du skulle jobbet i helsevesenet 😅 1
Anbefalte innlegg